loading...
روز دانلود
sasan بازدید : 134 دوشنبه 16 آبان 1390 نظرات (0)

 

دانلود بازی Lord of the Rings: War in the North - ارباب حلقه ها:جنگ در شمال

 

بازی زیبای

Lord of the Rings: War in the North که به تازگی توسط کمپانی  Snowblind Studios ساخته و Warner Brothers I.E عرضه کرده است ، از سری بازی های ارباب حلقه ها می باشد. این سری بازی ها به خاطر داستان های جذابی که دارا می باشند از طرفداران زیادی برخوردار هستند. داستان بازی بر گرفته از داستان فیلم سینمایی ارباب حلقه ها می باشد که اتفاقات بازی در شمال رخ می دهد و باید شما در این بازی به جمع آوری لشکریانی برای مبارزه بپردازید و نفرات زیادی را تعیلم دهید تا بتوانید در جنگ های سخت ونفس گیر شما را همراهی کنند. از دیگر نکات قوت این بازی می توان به گرافیک و گیم پلی خوب آن اشاره کرد.

sasan بازدید : 121 یکشنبه 15 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود Rock of Ages v1.05 - بازی تخته سنگ های غول پیکر

Rock of Ages ترکیبی از بازی اکشن و استراتژیک است که با موسیقی و گرافیک فوق العاده ی خود بازیکن را وارد دوره های مختلف تاریخ می کند. در بازی شما باید با استفاده از تخته سنگ های غول پیکر با دشمنان خود مبارزه کنید و با استفاده از خلاقیت و انجام نقشه های استراتژیک جنگ را به نفع خود تمام کنید. در طی رویارویی با دشمنان شما فقط می توانید با ساخت تجهیزات دفاعی و پرتاب سنگ از آسمان به دشمن، از خود دفاع کنید.

sasan بازدید : 87 یکشنبه 15 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود Angry Birds Seasons v2.0.0 - بازی پرندگان خشمگین فصول

به دنیای پرماجرای بازی پرندگان خشمگین بروید!
بازی Angry Birds Seasons یا پرندگان خشمگین فصول، بازی مخصوصی از سری باز های پرندگان خشمگین می باشد که شامل قسمت های هیجان انگیزی برای مناسبت ها و جشن های ویژه می باشد. قسمت های مختلف این بازی به روز هالووین، کریسمس، روز ولنتاین، روز St.Patrick، جشن تابستانه و فستیوال نیمه ماه پاییز چینی ها اختصاص داده شده و مراحل چالش برانگیزی را برای شما فراهم می کند. این مراحل جذاب به شما انگیزه ی بیشتری برای کشتن خوک های نفرت انگیز و بدست آوردن تخم مرغ طلایی، می دهد.

sasan بازدید : 532 چهارشنبه 11 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود Driver: San Francisco - بازی درایور: سانفرانسیسکو
(90/7/2) تغییرات:

برای اولین بار در میان سایت های فارسی زبان، نسخه RePack شده بازی را با حجم کمتر (DVD5)، نصب سریعتر و بدون نیاز به کرک از پی سی دانلود دریافت کنید.

هم اکنون در سانفرانسیسکو و خطرات وحشتناکش با سلطان جنایت Charles Jericho همراه شوید. تنها یک نفر می تواند در برابر او بایستد. او در صدها شهر رانندگی کرده است و تمام زندگی اش را برای دستگیری جنایتکاران کرده است. او می داند که برای دستگیر کردن جریکو ، بازگشتی وجود ندارد و می داند که این ممکن است آخرین ماموریتش باشد. اسمش  John Tanner است. او یک راننده ماهر می باشد.
این بازی بین خیلی از افراد محبوب است. بازیکن ها به عنوان  John Tanner بازی می کنند، یک کارآگاه سخت کوش که در تعقیب جنایتکاران مهارت خاصی دارد . با داشتن گیم پلی بسیار روان و قدرتمند ، بازیکن ها می توانند بدون نگرانی از هیچ گونه مشکلی بین صدها نوع اتومیبل انتخاب انجام دهند و ماشین خود را عوض کنند و آنها را در مرکز و قلب صحنه های اکشن بازی قرار دهند. با این جو بی نظیر و بدون پایان، دست فرمان بی نظیر ماشین ها و قابلیت های جدیدی بازی ، Driver: San Francisco تجربه ای از رانندگی های حرفه ای اتومبیل همراه با صحنه های اکشن منحصر به فردی برای شما به ارمغان می آورد.

sasan بازدید : 85 دوشنبه 09 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود Devil May Cry 3: Special Edition - بازی شیطان هم می گرید 3

بازی فوق العاده زیبا و جذاب Devil May Cry 3: Special Edition از محبوبیت خاصی در میان طرفداران سبک Beat-'Em-Up برخوردار است، داستان بازی همچنان در مورد مبارزه با موجودات جهنمی است و شما در بازی دانته را هدایت می کنید. دانته یک جن گیر حرفه ای است که فنون رزمی را به خوبی بلد است و استاد استفاده از سلاح سرد و گرم می باشد. بازی در اتاق جن گیری دانته با یک دموی زیبا آغاز می شود و شما را بر روی صندلیتان میخکوب می کند . دانته یک برادر دو قلو دارد که شبیه به هم هستند برادر او نیز مانند خودش یک جن گیر است اما با افکاری پلید! دانته متوجه افکار پلید برادرش و همکاری او با شیطان می شود و تصمیم می گیرد که برادرش را منصرف کند اما او منصرف نمی شود و دانته تصمیم می گیرد که شیطان و برادرش شکست داده و جهان را نجات دهد. در بازی یک دختر با دانته همکاری کرده و شیطان را شکست می دهند. گرافیک بازی بسیار خوب و روان است و دموهای بازی در جذابیت بازی نقش بسیاری داشته اند.

sasan بازدید : 1159 دوشنبه 09 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود Commandos 3: Destination Berlin - بازی کماندوها 3، فتح برلین (نسخه فارسی)

بازی Commandos 3: Destination Berlin اثر معروف کمپانی Eidos و از بازی های تاکتیکی می باشد که توانسته، با نو آوری هایی که در سبک استراتژیک ایجاد نموده طرفداران زیادی پیدا کند.
داستان بازی حول کماندوهای حرفه ای است که در جنگ جهانی دوم عملیات های سری انجام می دهند و از حرکت دشمن به سمت نیروهای خود جلوگیری کرده یا حرکت آن ها را کند می کنند. شما به عنوان فرمانده یک گروه کماندو عمل خواهید کرد. نفوذ به یک ایستگاه قطار در فرانسه - جاسوسی در برلین و ... از جمله مراحل این بازی فوق العاده می باشند. این نسخه از بازی از لحاظ گرافیک بسیار بهتر از نسخه های قبلی می باشد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 146
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 57
  • بازدید ماه : 270
  • بازدید سال : 2,272
  • بازدید کلی : 26,099