loading...
روز دانلود
sasan بازدید : 69 سه شنبه 10 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود MorphVOX Pro v4.3.13.22345 - نرم افزار تغییر صدا

MorphVOX Pro ابزاری مفید برای تغییر دادن صدای شما در یک بازی یا چت آنلاین می باشد و شما می توانید صدایی شبیه به کارکتری که در حال بازی با آن هستید داشته باشید. مثلا می توان برای یک زن هیزم شکن صدای یک راننده کامیون را گذاشت و یا برای یک شاهزاده صدایی شبیه به یک نوجوان را در نظر گرفت و یا مانند یک پهلوان نیرومند صحبت کرد! علاوه بر این می توانید با فشار دادن یکی کلید، ماوس و یا کلیدهای جوی استیک صداهایی مانند ترکاندن چیزی را ارسال کنید. در واقع با این نرم افزار می توان به ارتباطات آنلاین حالت شوخی و سرگرمی را اضافه کرد. شما با تغییر دادن صدای خود قادر خواهید بود تا سن، جنسیت و هویت خود را از دیگران پنهان کنید.

sasan بازدید : 65 سه شنبه 10 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود ParsKhan v1.0 - نرم افزار پارس‌ خوان، خواننده متون فارسی

با گذشت زمان، بر حجم اطلاعات متنی افزوده می‌شود. روزانه میليون‌ها صفحه وب حاوی اطلاعات جدید بر روی اینترنت قرار می‌گیرد. بسیاری از کتاب‌ها به صورت دیجیتالی ارائه می‌شوند. ممکن است روزانه چندین ایمیل به دست شما برسد و همه این‌ها در حالی است که برای خواندن هر یک باید برای مدت طولانی از همه کارهای دیگر غافل شده و به صفحه نمایش خیره شوید و متون را بخوانید.
پارس‌خوان، متون دیجیتالی را به صدا تبدیل می کند و حاصل تلاش 45 روزه‌ی تیم نرم افزاری آفتابگردان است، هدیه‌ای ارزشمند به پارسی‌زبانان.

sasan بازدید : 64 سه شنبه 10 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود TextAloud v3.0.26 - نرم افزار تبدیل متن به صدا

نرم افزار TextAloud، به کمک این برنامه قادرید هر متنی را به صدا تبدیل کرده و آن را به صورت یک فایل صوتی مانند MP3 در کامپیوتر و یا دستگاه MP3 Player خود گوش دهید. TextAloud از برجسته ترین برنامه های گفتاری است که قادر است صداهایی ویژه و مهیج (در چندین زبان مختلف) مانند ATT، Cepstral، NeoSpeech که از بهترین گفتارهای کامپیوتری به شمار می آیند را برای کامپیوتر تان فراهم کرده و در دسترستان قرار دهد.
TextAloud از تکنیک تلفیق یا ترکیب صدا برای تبدیل متن به گفتار استفاده می کند. این برنامه قادر است متن ها را از ایمیل، صفحات وب، گزارش کارها و نظایر آن خوانده و با صدای رسا در کامپیوتر پخش کند. TextAloud همچنین قادر است آنچه را که به طور روزانه برای تان می خواند را با فرمت MP3 یا WMA ذخیره کند تا شما بتوانید آنرا به صورت یک پلی بک (مدیای قابل پخش) در PocketPC , iPod و در تلویزیون هایی که دارای گزینه Tivo's Home Media Option هستند گوش کنید.

sasan بازدید : 90 سه شنبه 10 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود Text Speaker v3.17 - نرم افزار متن خوان

این نرم افزار قادر است تا هر متنی را با یک صدای طبیعی به صوت تبدیل کند. Text Speaker می تواند اسناد شما را با صدای بلند، واضح و مانند صدای یک انسان برایتان بخواند و یا آن ها را به فایل های MP3 تبدیل کند تا قادر به گوش دادن به آن ها در هرمکانی، باشید. Text Speaker از زبان های انگلیسی، فرانسه، آلمانی، اسپانیایی، لهستانی و زبان رومانیایی پشتیبانی می کند. زمانی که کامپیوتر شما قادر به خواندن متن نمایش داده شده روی صفحه نمایش با صدای بلند باشد، به راحتی قادر به غلط گیری و کاهش اشتباهات تایپی خواهید بود.

sasan بازدید : 82 سه شنبه 10 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود Dragon NaturallySpeaking Premium v11.0 - نرم افزار تایپ متن و اجرای دستورات کامپیوتری از طریق صحبت کردن

اگر دوست دارید دنیای دیجیتالی تان را از طریق صدا کنترل کنید می توانید از نرم افزار Dragon NaturallySpeaking Premium استفاده کنید. بدین صورت کارهای شما به سرعت 3 برابر بیشتر از تایپ کردن انجام می شود. هر کاری که می خواهید انجام دهید کافی است به کامپیوترتان بگویید تا برای شما انجام دهد. ساخت مستندات، فرستادن ایمیل، کنترل برنامه ها و استفاده از اینترنت تنها از طریق صحبت کردن قابل اجرا می باشد. Dragon به شما کمک می کند تا استرس کمتری داشته باشید و در کارهایتان موفق شوید. کافی است از ضبط کننده ی دیجیتالی صدا استفاده کنید و سپس صدای خود را به کامپیوتر منتقل نمایید. واسط کاربری این محصول قابلیت های استفاده ی بیشتری پیدا نموده است و بسیار آسان تر از قبل ویژگی ها و توانایی های این محصول را یاد آوری، پوشش و در دسترس کاربر قرار می دهد. Dragon توجه کاربران را به فکر و ایده شان جلب نموده و خیال کاربر را از ماوس، صفحه کلید و صفحه نمایش کامپیوتر آزاد نموده است. نسخه ی 11 این محصول نسبت به دستورات صدا پاسخ های سریعتری می دهد و دستورات جدیدی در زمینه ی time-saving ارائه نموده است. سرعت باز کردن برنامه، دستیابی به پنجره ها، حرکت در بین پنجره ها، جستجو در اینترنت و ... از طریق صدا سریعتر و آسان تر شده است و در نتیجه کاربران به راحتی و با سرعت هرچه بیشتر می توانند به اجرای برنامه های خود از طریق کامپیوتر بپردازند.

sasan بازدید : 70 سه شنبه 10 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود I Screen Recorder v8.0.0.2200 - نرم افزار تصویر برداری از صفحه نمایش

نرم افزار I Screen Recorder، ابزار قدرتمند تصویربرداری که به کاربران اجازه عکس گرفتن و ضبط فیلم از محیط سیستم را می دهد. این نرم افزار همچنین قادر است از هر لحظه ای در دسکتاپ شما عکس با فرمت های BMP یا JPG تهیه و با بهترین کیفیت ممکن ذخیره نماید. گاهی اوقات می توانید به راحتی حتی از فیلمی که تماشا می کنید عکس و یا فیلم تهیه کنید و یا می توانید توسط این نرم افزار هر صفحه که در اینترنت می بینید را فیلم بگیرید. همچنین این نرم افزار در ضبط از کارت تلویزیون صدای موجود را بنا به ضرورت، ضبط می نماید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار I Screen Recorder v8.0.0.2200:
- قابلیت دستیابی سریع به ابزار تصویربرداری
- استفاده از کلیدهای میانبر
- انتخاب قسمت های مورد نظر جهت ضبط
- توانایی ضبط عکس و صدا
- گرفتن عکس و ویدئو از وسایلی مانند وب کم، تلویزیون و ...
- انتخاب ویژگی های هر وسیله تصویربرداری
- تعیین حرکت در هنگام تصویربرداری
- قابلیت اعمال شارپ، روشنایی، تغییر سایز، چرخش و ...
- ذخیره عکس ها در فرمت bmp و jpg
- تغییر نام اتوماتیک تصاویر گرفته شده
- اشتراک عکس ها و فیلم های گرفته شده توسط ایمیل
- و ...

sasan بازدید : 78 سه شنبه 10 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود OneClick Video Capture v7.0.11.84 - نرم افزار ذخیره سازی فیلم در حال پخش

در حین تماشای یک فیلم ویدئویی هستید یکی از صحنه های این فیلم بسیار زیبا است اگر بخواهید این صحنه را داشته باشید چه کاری می کنید؟ نگران نباشید ما به شما یک نرم افزار برای تصویر برداری از روی فایل های ویدئویی معرفی می کنیم. یک از عالی ترین نرم افزارها در این زمینه برای برطرف نمودن نیاز کاربران، OneClick Video Capture می باشد. بهره مندی از واسط کاربری کامل و توابع تصویر برداری قدرتمند این نرم افزار را مناسب برای هر کاربری می سازد. تنها با چند کلیک می توانید تصویر یا ویدئو را از روی سایر ابزارها مانند تلویزیون  یا DV برداشته و سپس فایل های بدست آمده را به پنجره ی مرورگر این نرم افزار وارد کنید. به علاوه این نرم افزار از تابع تشخیص حرکت جدیدی برخوردار است. شما به عنوان کاربر می توانید در یک لحظه، تصویر برداری کنید، ایمیل بفرستید، برنامه ها را اجرا کنید، FTP را به روز کنید و ...

قابلیت های کلیدی نرم افزار OneClick Video Capture v7.0.11.84:
- تصویر برداری از روی ابزارهایی مانند وب کم های یو اس بی، تلویزیون یا DV به صورت همزمان
- بهره مندی از تنظیمات حساس و حالت هشدار
- تصویر برداری به کمک  hotkeyها
- تنظیم ویژگی برای هر ابزار تصویر برداری
- پشتیبانی از فایل های ویدئویی با فرمت AVI
- فایل های ویدئویی خروجی با سایزهای قابل تنظیم
- ضبط ویدئو و صدا
- پیش نمایش و ضبط فایل ها یویدئوی در مرور گر فایل  
- روی هم گذاری متن یا bitmap
- و ...

sasan بازدید : 65 سه شنبه 10 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود GiliSoft Screen Recorder v3.2 - نرم افزار فیلم برداری از صفحه نمایش

نرم افزار GiliSoft Screen Recorder ابزاری قدرتمند برای تصویر برداری از محیط کار ویندوز شماست. این نرم افزار می تواند آنچه که بر روی صفحه نمایش می بینید و همچنین صدایی که پخش می شود را به صورت هم زمان ضبط کرده و در یک فایل ویدئویی فشرده ذخیره کند. همپنین این نرم افزار این قابلیت را دارد که شما بتوانید با انجام تنظیماتی فقط از بخش خاصی از صفحه نمایش فیلم برداری کنید.
بر این اساس می توان از این نرم افزار برای ایجاد دمو های نرم افزار، گرفتن streaming video و ضبط game play استفاده کرد. استفاده از این نرم افزار بسیار آسان می باشد.

sasan بازدید : 58 سه شنبه 10 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود IcyScreen v4.13 - نرم افزار تصویر برداری از دسکتاپ و ارسال آن به صورت خودکار

به وسیله نرم افزار IcyScreen می توان تعیین کرد که در چه زمان هایی به صورت خودکار از صفحه نمایش کامپیوتر عکس گرفته شود و علاوه بر اینکه عکس های گرفته شده را می توان روی هارد کامپیوتر ذخیره کرد، گزینه های دیگری را می توان انتخاب کرد، به عنوان مثال: ارسال به تعداد نامحدودی آدرس ایمیل از جمله خودتان، آپلود روی وب سرور از طریق FTP و یا ارسال برای هاست سرور ImageShack. این نرم افزار دارای پیکربندی و راه اندازی سریع و آسانی است، به طوری که می توان در کمتر از 3 دقیقه آن را به پایان برد و سپس با کلیک روی IcyScreen می توانید تنظیمات دیگر را به طور دستی انجام دهید.

sasan بازدید : 85 سه شنبه 10 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود Ashampoo Snap v5.0.0 - نرم افزار تصویر برداری از محیط دسکتاپ

بسیاری از اوقات نیاز به عکس برداری از محیط دسکتاپ از طرفی و عدم کارایی کلید Print Screen در بسیاری از محیط ها باعث شده به دنبال ابزاری برای این کار باشیم البته برای مواقعی که نیاز به فیلم برداری از محیط دسکتاپ خود داریم نیز همین نیاز به شکل دیگری احساس می شود.
نرم افزار Ashampoo Snap ابزاری برای عکس برداری از صفحه نمایش با ابزارهای قدرتمندی برای ویرایش تصاویر می باشد. این نرم افزار کاربران را قادر می سازد تا از هر چیزی در Desktop عکسبرداری کرده مانند یک بخش یا تمام قسمت های یک نرم افزار، وب سایت ها و ... و در صورت لزوم آنرا ویرایش کنند. این نرم افزار همچنین دارای راهنمای محاوره ای می باشد که در تمامی مراحل عکسبرداری و کار با نرم افزار به کمک شما می آید.
نیاز به تصویر برداری و گرفتن عكس از محیط نرم افزارهای مختلف و كاری ویندوز به صورت یك Screen Shot با كیفیت و گویا از جمله كارهای است كه ممكن است بارها و بارها برای شما پیش بیاید، برای تهیه ی آموزش های مختلف، برای نمایش محیط كار برنامه های خود به دیگران و بسیاری نیازهای دیگر ... . خود ویندوز این امكان عكس برداری را با استفاده از كلید Print Screen بر روی صفحه كلید مهیا كرده است و طبعا تصاویر گرفته شده توسط نرم افزار خود ویندوز كیفیت مطلوب و توانایی ویرایشی لازم را ندارد.

sasan بازدید : 58 سه شنبه 10 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود SmartSound Sonicfire Pro v5.0.2 - نرم افزار ویرایش و میکس فایل های صوتی

روزگاری نه چندان دور جهت ساخت و ویرایش فایل های صوتی یا قطعات صوتی نیاز به استودیو های مجهز و حرفه ای بود که باتوجه به تجهیزات و امکانات به کار رفته در این استودیو ها افراد کمی آن هم با مشکلات بسیار به چنین مکان هایی دسترسی داشته که ساخت و ویرایش قطعات صوتی به این صورت نیازمند تخصص و هزینه های بالایی بود، با اختراع کامپیوتر ها و پیشرفت روز افزون کامپیوتر ها و نرم افزار ها تقریبا تمامی امور به صورت مجازی در آمده که از آن جمله نرم افزار های قدرتمند میکس و مونتاژ می باشند که با امکاناتی فوق العاده بسیاری از مشکلات گذشته علاقه مندان موسیقی را حل نمود.
نرم افزار SmartSound Sonicfire Pro ابزاری قدرتمند جهت ویرایش و اضافه کردن انواع افکت های صوتی و حذف و یا قرار دادن انواع صدا از روی تصاویر بدون افت کیفیت، محصول شرکت SmartSound می باشد. با استفاده از این برنامه کاربرانی که به ویرایش و میکس موزیک علاقه دارند به راحتی می توانند از این برنامه استفاده کرده و از کار با آن در محیط بسیار ساده نرم افزار لذت ببرند.
شما در این برنامه قادر خواهید بود تا فرکانس و حالتی که می خواهید را به برنامه داده و از بهترین خروجی با پسوند MP3 جهت ذخیره کردن اطلاعات خود استفاده نمائید و همچنین با ابزارهایی نظیر برش و ادغام می توانید آهنگ های خود را به صورت میکس در آورده یا قسمتی دلخواه از موزیک را جدا کرده و ذخیره نمایید. تمام امکانات برای کاربا فایل های ویدئویی هم به طور همزمان موجود می باشد. از قابلیت های نرم افزار می توان به کنترل برنامه، جدا کردن صدا و یا جایگزینی صدا برروی ویدئو و کلیپ و ... اشاره نمود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار SmartSound Sonicfire Pro:
- قابلیت ویرایش فایل های صوتی
- امکان جدا کردن صدا و یا جایگزینی صدا برروی ویدئو و کلیپ
- توانایی میکس آهنگ های دلخواه
- تشخیص و تنظیم خودکار نوع صدا توسط برنامه
- امکان کنترل برنامه طی خاصیت موجود یعنی وارد کردن زمان شروع و پایان
- تعیین نوع خروجی صدا و میزان بم بودن یا ریز بودن صدا توسط برنامه
- استفاده از فرکانس های مختلف برای استفاده در صداهای مختلف
- امکان استفاده از افکت های صوتی متفاوت جهت زیباتر جلوه دادن کار
- محیطی ساده و کاربرپسند
- سازگاری با فرمت های ویدئویی AVI ،MOV ،MPEG-1 ،WMV ،MPEG-4
- و ...

sasan بازدید : 68 سه شنبه 10 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود Sound Forge Audio Studio v10.0.176 - نرم افزار ویرایش فایل های صوتی

نرم افزار Sony Sound Forge Audio Studio ابزاری قدرتمند در زمینه ویرایش صدا در کامپیوترهای شخصی می باشد. ضبط صدا و آواز، ویرایش و بازیابی صوتی، به کار بردن افکت های با کیفیت بالا، تبدیل فایل ها با سرعت بالا از ویژگی های این نرم افزار می باشد. شما حتی قادر به ساخت ترک های صوتی خود با ابزار Vocal Eraser خواهید بود. این نرم افزار به آسانی ویرایش و میکس فایل های صوتی را انجام می دهد و نیز دارای پنجره های محاوره ای همچون معلم خصوصی می باشد. این نرم افزار قدرتمندترین ابزار های رمزگذاری را در اختیار شما قرار داده تا شما توانایی ذخیره فایل های صوتی و تصویری با پشتیبانی از اکثر فرمت های رایج همچون MP3 ،WAV ،WMV و QuickTime را داشته باشید. با استفاده از امکان Audio Restoration می توانید پارازیت های صدا را برطرف کنید. در واقع به نحوی می توانید کیفیت صوت و موزیک را با این برنامه افزایش دهید و افکت های خاصی را بر روی صدا اعمال کنید و نیز می توانید ابتدا یا انتهای صدا یا موزیک را محو کنید و دامنه فرکانسی صدا را تغییر دهید. همچنین می توانید شدت و قوت صدا را افزایش یا کاهش دهید.

sasan بازدید : 40 سه شنبه 10 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود E-Mix Pro Edition v5.7.0 - نرم افزار میکس حرفه ای موزیک

E-Mix Pro Edition نرم افزاری برای ایجاد DJ های حرفه ای می باشد که محیطی مطمئن را به منظور میکس موسیقی ها، برای شما فراهم می کند. میکس کردن موسیقی های متفاوت باعث می شود تا از شنیدن آهنگ های جدید لذت بیشتری ببرید. حالت auto-mixing باعث به وجود آمدن خلاقیت هایی می شود تا حتی یک DJ مبتدی نیز بتواند به ایجاد ترکیب های جالب بپردازد. این برنامه همچنین امکاناتی از قبیل Effects، Equalizer، Mixer، Recorder، Ripper و ... را برای شما فراهم خواهد نمود.

sasan بازدید : 84 سه شنبه 10 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود MAGIX Samplitude Pro X v12.0 - نرم افزار میکس و ویرایش فایل های صوتی

Samplitude Pro X یک محیط مناسب و مطمئن را برای تولیدات صوتی شما ارائه می دهد. با امکاناتی که این نرم افزار در اختیار شما قرار می دهد می توانید به ویرایش و میکس فایل های صوتی پرداخته و از تمامی روش ها برای ساخت یک موسیقی حرفه ای استفاده کنید. محیط کار در Samplitude Pro X به صورت یک رابط کاربری قابل تنظیم و شامل ابزارهایی مفید و پرکاربردی است که شما برای ساخت یک موسیقی به آن ها نیاز دارید. دقت بالای Audio Engine با شفافیت کامل بیت و ابزارهای تسلط بر صدای خروجی باعث شده است تا Samplitude Pro X به عنوان یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای موجود در این زمینه مطرح باشد.

sasan بازدید : 58 دوشنبه 09 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود Winamp Pro v5.622 Build 3188 - نرم افزار مشهور پخش صوت

Winamp نرم افزار سریع، راحت و کاربر پسند پخش صوت در ویندوز می باشد که علاوه بر پخش mp3 توانایی پخش فایل های صوتی (OGG, AAC, WAV,MOD, XM, S3M, IT, MIDI, etc) فایل های تصویری (AVI, ASF, MPEG, NSV) را نیز دارا می باشد. از قابلیت های Winamp سری پنج می توان به سازگاری با Winamp 2 Plug-ins ، پشتیبانی از پوسته های Winamp 1.x/2.x و پوسته های Winamp 3، رقص نور های جذاب، کتابخانه فایل های صوتی، پشتیبانی از رادیو و تلویزیون اینترنتی، تبدیل سی دی های صوتی به mp3 و رایت سی دی اشاره کرد.
نسخه Pro تمامی ویژگی های بالا را دارا می باشد. ولی نسخه Lite دارای امکانات کمتری است و قابلیت های چون کتابخانه فایل های صوتی، رادیو و تلویزیون اینترنتی و رایت سی دی را ندارد.

sasan بازدید : 100 دوشنبه 09 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود Machete v3.7.33 - نرم افزار پخش و ویرایش فایل های مالتی مدیا

Machete به عنوان یک ابزار مناسب برای پخش و ویرایش فایل های مالتی مدیا طراحی شده است. در حال حاضر این نرم افزار قادر به ویرایش فایل های صوتی و تصویری در فرمت های AVI, ASF, WMV, WMA, MP3 و FLV (فلش ویدیو) می باشد. در هیچ یک از عملیات ویرایشی Machete نیازی به کدگذاری مجدد استریم های صوتی یا تصویری نیست و این ویژگی Machete را در گروهی مفید از نرم افزارهای ویرایش ویدیو قرار می دهد که به وسیله آن ها برای تدوین ویدیوهای خود نیازی به کامپیوترهای گران قیمت نخواهید داشت. محیط کاری در این برنامه بسیار راحت و کاربرپسند طراحی شده است تا راه حلی سریع و آسان را به منظور "slicing" نمودن فایل های مالتی مدیا برای شما فراهم کرده باشد. شما قادر خواهید بود تا قسمت های غیر ضروری (مانند تبلیغات مزاحم) را حذف کنید و یا به اقداماتی از جمله کپی، جا به جایی، میکس (ترکیب) و ذخیره نمودن قسمت های مجزا بپردازید.

sasan بازدید : 59 دوشنبه 09 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود Adobe Premiere Elements v10.0 - نرم افزار ویرایش فیلم ها

یکی دیگر از محصولات کمپانی Adobe در زمینه ی کار بر روی فیلم و افزودن افکت به فیلم، نرم افزار
Adobe Premiere Elements می باشد. با افزودن افکت های چشمگیر به فیلم مورد نظرتان و
افزایش کیفیت صدا می توانید به راحتی قابلیت های فیلم را افزایش دهید. می توانید به فیلم افکت های کارتونی اضافه نمایید. این کار از طریق انتخاب سبک های مختلف انیمیشنی امکان پذیر است. فیلم آماده شده ی خود را می توانید بر روی وب سایت شخصی تان و یا سایت Photoshop.com به راحتی قرار دهید. انتقال فیلم و تصاویر به صورت مستقیم به Facebook از دیگر قابلیت های این محصول نرم افزاری می باشد. کاهش نویز و برطرف نمودن اشکالات صوتی و افزایش کیفیت صوتی فیلم با کمک این نرم افزار قابل اجرا است. انتقال فیلم از روی هر گونه دوربین فیلم برداری انجام پذیر است. این محصول قابلیت اجرا بر روی سیستم عامل های MAC و ویندوز را نیز دارد.

sasan بازدید : 61 دوشنبه 09 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود Corel MotionStudio 3D v1.0.0.252 - نرم افزار ایجاد ویدیوهای سه بعدی

Corel MotionStudio 3D برنامه ای است که برای شما امکانی را فراهم می کند تا به وسیله افزودن عناوین دلخواه، انیمیشن های سه بعدی و افکت های خیره کننده ابعاد جدیدی را به محصول ویدیویی خود اضافه کنید. تولید گرافیک های 3D، عناوین و متن های متحرک با انجام تنظمیات ساده ای امکان پذیر خواهد بود. همچنین قادر خواهید بود تا افکت هایی مانند fire, smoke, bubbles و ... را به سادگی در ویدیو خود اعمال کنید. علاوه بر این ها امکان پیش نمایش ویدیو با تغییرات اعمال شده در یک Preview Panel برای شما فراهم شده است!
در واقع Corel MotionStudio 3D ابزاری قدرتمند است که به منظور استفاده تمامی افرادی که به دنبال خلق ویدیو های حرفه ای می باشند، طراحی شده است.

sasan بازدید : 47 دوشنبه 09 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود Evaer v1.2.0.17 - نرم افزار ضبط تماس های صوتی و تصویری اسکایپ

اسکایپ (Skype) نرم افزار محبوبی برای ارتباط صوتی و تصویری از طریق اینترنت با دوستان و آشنایان می باشد و به کاربر اجازه می‌دهد تا به وسیله پروتکل اینترنت با دیگران تماس تلفنی و ویدیویی برقرار کنند. Evaer کاربردی آسان برای ویدیو اسکایپ، مصاحبه های صوتی، کنفرانس ها، پادکست ها و VoIP calls خانوادگی دارد که به وسیله این نرم افزار قادر به ضبط مدیاهای اصلی (صوت یا تصویر)، بدون از دست رفتن هیچ چگونه داده ای، خواهید بود. حتی اگر شما اندازه پنجره Skype video را تغییر دهید، در کیفیت ویدیو ضبط شده تاثیری نخواهد داشت.

sasan بازدید : 71 دوشنبه 09 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود AVS Video Editor v6.1.1.210 - نرم افزار ویرایش فیلم ها

AVS Video Editor نرم افزاری قدرتمند در زمینه ویرایش و رایت فایل های ویدئویی می باشد. استفاده از این نرم افزار بسیار ساده می باشد و شما می توانید توسط AVS Video Editor ویدئوهای خانگی خود را بسازید. این نرم افزار به تقسیم و حذف صحنه های غیر ضروری، چرخش فایل های ویدئویی می پردازد. این ابزار قابلیت وارد کردن از انواع سیستم های صوتی و تصویری قابل حمل، دوبین های فیلمبرداری و ... را داشته و می توان به سادگی کار Capture فیلم ها را به آن واگذار نمود و منتظر ماند تا تصاویر از دوربین ها به سیستم های رایانه ای منتقل شود. وجود ده ها افکت با موضوعات مختلف، قابلیت رایت انواع سی دی و دی وی دی به شکلی که در انواع پلیرهای خانگی قابل نمایش باشد، ساخت دی وی دی فیلم با کیفیت بالا، تبدیل فرمت های مختلف به یکدیگر، پشتیبانی از انواع سیستم های صوتی و تصویری قابل حمل نظیر iPod ، PSP و انواع گوشی های موبایل از قابلیت های این نرم افزار به شمار می رود.

sasan بازدید : 52 دوشنبه 09 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود Subtitle Edit 3.2 build 33640 - نرم افزار ایجاد و ویرایش زیرنویس فیلم

از آنجایی که امروزه بسیاری از مردم به تماشای فیلم های زبان اصلی روی کامپیوتر می پردازند، پس می توان با نوشتن زیرنویس برای فیلم به محبوب تر شدن آن کمک نمود.
Subtitle Edit یکی از برنامه های تحت ویندوز است که به طور ویژه و در زمینه ایجاد و ویرایش زیرنویس های فیلم و همچنین همگام سازی آن ها با پخش فیلم، طراحی شده است تا دیگر شما مجبور نباشید بیش از حد لزوم وقت خود را صرف این کار کنید. نصب و راه اندازی این برنامه بسیار راحت است و تنها با چند کلیلک ساده می توانید آن را بر روی سیستم خود راه اندازی کنید و کار بر روی پروژه خود را در پنجره ای که همه چیز در آن به خوبی سازمان دهی شده است، آغاز کنید. تمامی عملکردهای نرم افزار از طریق دکمه های موجود در بالای پنجره ی اصلی و یا منوی کلاسیک، به راحتی در دسترس شما خواهد بود، بنابراین افراد مبتدی و یا حرفه ای به طور یکسان و به خوبی می توانند از قابلیت های این نرم افزار استفاده کنند.

sasan بازدید : 89 دوشنبه 09 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود FormatFactory v2.70 - نرم افزار تبدیل بین فرمت های محبوب فایل های صوتی، تصویری، ویدیویی

 

FormatFactory یکی از نرم افزار های قدرتمند مبدل فرمت چند منظوره برای فایل های مدیا (صوتی، تصویری) می باشد که استفاده از آن بسیار آسان می باشد و با کمک آن شما می توانید به تبدیل بین محبوب ترین فرمت های صوتی، ویدیویی و حتی عکس ها، بپردازید. از کاربردهای این نرم افزار می توان به تبدیل از تمامی فرمت ها به فرمت های ویدیویی MP4/3GP/MPG/AVI/WMV/FLV/SWF، تبدیل به فرمت های صوتی MP3/WMA/AMR/OGG/AAC/WAV و تبدیل به فرمت های عکس و تصویر JPG/BMP/PNG/TIF/ICO/GIF/TGA اشاره نمود. علاوه بر این با کمک این نرم افزار می توانید به Rip نمودن DVD به فایل ویدیویی و Rip نمودن سی دی های موزیک به فایل صوتی بپردازید. FormatFactory از تمامی فرمت های iPod/iPhone/PSP/BlackBerry و همچنین RMVB,Watermark, AV Mux پشتیبانی می کند.

sasan بازدید : 53 دوشنبه 09 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود CloneDVD Mobile v1.8.0.0 - نرم افزار تبدیل فرمت فیلم های دی وی دی به فرمت قابل پخش روی دستگاه های همراه

CloneDVD mobile فیلم های DVD شما را به سرعت و به آسانی به قالب های پشتیانی شده توسط دستگاه هایی نظیر Sony psp , Apple ipod video, iAudio X5, Creative Labs ZEN Vision و ... تبدیل کرده و شما می توانید آنها را بر روی دستگاه خود مشاهده نمایید. این برنامه همچنین به شما این امکان را می دهد که DVD های خود را به قالب های دیگری نظیر DivX, XviD, AVI, MP4 و ... تبدیل کنید. با CloneDVD mobile می توانید فیلم ها و برنامه های تلویزیونی خود را هر زمان و در هر مکان که بخواهید بر روی دستگاه خود تماشا کنید.

sasan بازدید : 60 دوشنبه 09 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود CyberLink MediaEspresso v6.5.2031.40777 - نرم افزار تبدیل فایل های مدیا

از توابع موجود در نرم افزار MediaEspresso استفاده کنید تا پروسه های تبدیل فایل های مدیایی تان با سرعت بیشتری انجام بگیرد. تنها کافی است فایل و فولدر مورد نظر را به طور کامل وارد محیط این نرم افزار بکنید و ادامه ی کار را به MediaEspresso بسپارید. نیازی نیست که تا پایان پروسه پای کامپیوترتان بشینید. به کمک این نرم افزار تا 6 فایل در یک زمان با هم تبدیل می شوند. این نرم افزار از هسته های قدرتمند Intel پشتیبانی می کند. Intel's CPU به صورت همزمان از 6 پروسس هسته و 12 نخ بهره برداری می کنند.

sasan بازدید : 75 دوشنبه 09 آبان 1390 نظرات (0)

 

دانلود AVS Video Converter v8.1.1.509 - نرم افزار تبدیل فایل های تصویری و ویدئویی

AVS Video Converter نرم افزار قدرتمند جهت تبدیل فایل های تصویری و ویدئویی می باشد. این برنامه با ظاهری جذاب و ساده به شما اجازه انجام هر کاری را بدون هیچ پیچیدگی می دهد. شما به راحتی می توانید با استفاده از این برنامه فایل هایتان را به فورمت های دیگر تبدیل کنید، افکت ها و فیلتر های مختلفی به آنها اضافه نمایید، به فایل هایتان banner های مورد نظرتان را بچسبانید و ... این نرم افزار به جز فورمت های فلش FLV بقیه فورمت ها را پشتیبانی می کند. با استفاده ازAVS Video  Converter شما می توانید صداهای مختلف فیلم تان را به صورت تکی جدا کنید و یا از یک سری Frame مورد علاقه تان عکس برداری کنید. ضمناً با این نرم افزار می توانید فایل ها را ویرایش و طبقه بندی نمایید. این نرم افزار به دوستانی که کارت کپچر دارند هم توصیه می شود چون قابلیت کپچر کردن فیلم از روی دوربین و ... را هم دارد و سرعت و کیفیت بالایی دارد.

sasan بازدید : 69 دوشنبه 09 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود Videomizer v1.2.11.900 - نرم افزار بهینه سازی و تبدیل فرمت ویدئوها

Videomizer نام نرم افزاری قدرتمند است که در عین جذابیت توانایی تبدیل فرمت های مختلف را داشته و می تواند کار بهینه کردن صوت و تصویر را برای کاهش حجم فایل ها انجام دهد.
پشتیبانی از فرمت هایی نظیر DVD-Video ،AVI ،WMV ،MP4 ،3GP ،MPG ،TS ،AVI ،MPG ،MP4 و WMV خیال کاربران را در رابطه با فرمت های قابل پشتیبانی از این نرم افزار کاملاً راحت خواهد کرد. این ابزار قدرتمند که توانایی تبدیل با سرعت بالا را دارد به دو صورت اتوماتیک و دستی امکان بهینه سازی ویدئوها را در خود گنجانده است. Videomizer که از حجم مناسبی هم نسبت به قابلیت ها بهره می برد توانایی عملکرد هایی مثل Cut کردن تصاویر یا چرخش آن ها را هم دارد که گاهی همین عملکردهای ساده هم می توانند بسیار مفید واقع شوند. برای همه کارها هم یک پیش نمایش در نرم افزار تعبیه شده که کاربر قبل از گرفتن خروجی نهایی آن ها را مشاهده کند.

sasan بازدید : 101 دوشنبه 09 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود DivX Plus v8.1.2.Build.1.7.1.17 - نرم افزار پخش فیلم

نرم افزار DivX Plus علاوه بر پخش ویدئوها به شما اجازه می دهد تا ویدئوهای HD را ایجاد و ویدئوهای MKV (فرمت جدید ویدئوهای HD : DivX Plus) با فرمت های صوتی AAC با کیفیت فوق العاده پخش کنید. این نرم افزار برای شما بهترین عملکرد پخش ویدئو و مدیریت رسانه ها در کامپیوتر خواهد بود. با افزودن دیویکس ساده ترین راه برای انتقال فیلم های خود به دستگاه دیویکس را انتخاب نموده اید. این نرم افزار می تواند فرمت های DivX را برروی دیسک ها رایت کند که توسط دستگاه پخش کننده این گونه فرمت ها و DVD Player ها پخش شوند. پشتیبانی از فایل های زیرنویس، پخش ویدئوهای DivX ،AVI ،MKV ،MP4 و MOV، انتقال ویدئوها به دستگاه ها، هدایت فیلم ها، رایت فیلم ها از ویژگی های این نرم افزار می باشد.

sasan بازدید : 101 دوشنبه 09 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود MakeMe3D v1.2.11.713 - نرم افزار تبدیل ویدیوهای 2 بعدی به ویدیوهای 3 بعدی

3D یا سه بعدی در حال حاضر یکی از رایج ترین تکنولوژی ها می باشد که تا چندی پیش برای بسیاری از افراد قابل تصور نبود، در صورتی که اکنون مخاطبین سینما با استفاده از عینک های سه بعدی می توانند تماشای یک فیلم را در بعدی کاملاً جدید تجربه کنند و استفاده از 3D-Blu-ray Disc , 3D-TV و 3D-computer بسیار رایج شده است.
MakeMe3D برنامه و در واقع ابزاری قدرتمند است که به منظور کمک به کاربران در تبدیل خودکار ویدیو های 2 بعدی به ویدیوهای 3 بعدی، ساخته شده است. ویدیوهای 3 بعدی جدید با Anaglyph 3D glasses و Stereoscopic 3D Hardware سازگار می باشند. MakeMe3D کاربردی بسیار آسان دارد و از وارد نمودن ویدیوهای دو بعدی در فرمت هایی مانند Video-DVD, AVI, WMV, MP4, 3GP, MPG و TS پشتیبانی می کند و همچنین قادر است ویدیوهای 3 بعدی تبدیل شده را در فرمت های AVI, MPG, MP4 و WMV ذخیره نماید. شما می توانید پروفایل های متفاوت و متعددی را به عنوان هدف پروژه خود در نظر بگیرید، به عنوان مثال تنظیم خودکار رزولوشن ویدیو خروجی برای iPad, PlayStation PS3 یا Xbox 360.

sasan بازدید : 74 دوشنبه 09 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود DVD X Player v5.5 Professional - نرم افزار پخش کننده دی وی دی

DVD X Player Professional یک برنامه کاربردی سودمند با استفاده آسان است. این نرم افزار به شما کمک می کند که با نهایت سهولت DVD های خود را پخش کنید. این پلیر می تواند همه ی بخش های DVD روی هر درایو DVD را پخش کند حتی اگر شما تا 5 دفعه کد های آن بخش از DVD را تغییر داده باشید. به این ترتیب دیگر شما نیازی به هک درایو DVD که بسیار خطرناک می باشد نخواهید داشت. این نرم افزار دی وی دی پلیر قوی و آسانی است که همه ی توابع یک دی وی دی پلیر استاندارد را یکپارچه سازی می کند. این نرم افزار ویدئو های ممتاز و صدای با کیفیت را به صورت هم زمان با استفاده از توابع پیشرفته ای چون: e.g. record DVD, optional skins, playback image and DV, image capture and bookmark و ... فراهم خواهد کرد.

sasan بازدید : 75 دوشنبه 09 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود QuickTime Player Pro v7.71.80.42 - نرم افزار پخش فایل های ویدئویی

نرم افزار QuickTime Player Pro یکی از بهترین نرم افزارها در زمینه تماشای فیلم، ساخت، ضبط و اشتراک گذاری فایل های صوتی و تصویری می باشد که از ویژگی های مهم این نرم افزار قابلیت تبدیل فایل ها صوتی و تصویری جهت استفاده در سایر پخش کننده های دیگری مانند mp3 playerها و گوشی های تلفن همراه و ... می باشد. این نرم افزار بهترین کیفیت ممکن را جهت تماشای فرمت های فشرده MPEG-4 و MP3 فراهم می کند. همچنین این نرم افزار در سطح وب پروتکل هایHTTP, RTP  RTSP را پشتبانی کرده و نیز تمامی فرمت های فایل های تصویری مانند JPEG, BMP, PICT, PNG, GIF را نیز پشتیبانی می کند. نرم افزار QuickTime در عین سادگی یکی از قدرتمندترین نرم افزارها جهت پخش ویدئوهای H.264، ساخت Multi-Channel Audio، ویرایش فایل های ویدئویی و ... می باشد.

sasan بازدید : 51 یکشنبه 08 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود GOM Player v2.1.33 Build 5071 - نرم افزار پخش فایل های صوتی و تصویری

برنامه های بسیاری برای پخش موسیقی و ویدئو بر روی PC وجود دارد که هرکس بر اساس توقعی که از یک برنامه پخش کننده دارد، یک برنامه را بنا به سلیقه خود انتخاب کرده و استفاده می کند. معمولا اکثر برنامه های از این دست امکاناتی را ارائه می دهند که نیاز اکثر کاربران مبتدی و بعضا متوسط را برآورده می سازد، اما وقتی صحبت از امکانات پیشرفته در کنار سهل الوصول بودن آن ها و همچنین حفظ سادگی رابط کاربری به میان می آید، برنامه های کمی در عرصه رقابت باقی می مانند.
نرم افزار GOM Player یکی از این برنامه هاست که قصد دارد طیف وسیعی از کاربران از مبتدی تا حرفه ای را پوشش دهد. این پخش کننده سبک وزن تقریبا اکثر فرمت های رایج فایل های صوتی و ویدئویی را تحت پوشش قرار می دهد، بدون اینکه کاربر نگران نصب چندین برنامه برای پخش هر یک از فرمت ها باشند.

sasan بازدید : 78 یکشنبه 08 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود KMPlayer v3.0.0.1442 - نرم افزار پخش فايل های صوتی و تصويری

می دانید كه برای پخش فرمت های مختلف فایل های صوتی و تصویری همیشه یك مشكل وجود دارد و آن اینكه گاهی نرم افزار شما از فرمتی پشتیبانی نمی كند و یا اینكه نصبش فضای زیادی را اشغال می كند و بسیاری از مشكلات دیگر كه حتماً تا حالا با آنها برخورد داشته اید.
اما نرم افزار كوچك و قدرتمند و در عین حال رایگان KMPlayer می تواند بسیاری از فایل های صوتی و تصویری مانند VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia, QuickTime و فرمت های دیگر را پخش كند.

sasan بازدید : 56 یکشنبه 08 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود J.River Media Center v16.0.176 - نرم افزار مشاهده تصاویر و پخش فایل های ویدئویی و صوتی

کلیه کاربران کامپیوتر های خانگی اصولاً با یکی از موارد عکس، موزیک و فیلم سروکار داشته و جهت استفاده بهتر نرم افزار هایی بسته به نوع کاربری خود نصب و از آن استفاده می کنند.
نرم افزار Media Center ابزاری جهت مشاهده تصاویر، پخش فیلم و موزیک می باشد که با همین تعریف مختصر پی به قدرت و انعطاف این نرم افزار برده و جالب اینکه این گوشه ای از کارهایی است که این نرم افزار انجام می دهد. با استفاده از این نرم افزار و با اتصال کامپیوتر خود به برخی از لوازم سرگرمی خانگی با استفاده از remote قادر به کنترل این لوازم می باشید. همچنین به عنوان مثال قادر به بارگذاری موزیک های دلخواه بروی ipod بوده در حالی که مشغول دیدن تلوزیون هستید. محیط این نرم افزار به گونه ای طراحی شده که به راحتی قادر به استفاده از این نرم افزار کی باشید. از دیگر کار های این نرم افزار علاوه بر پخش و مشاهده انواع فیلم و موزیک و تصویر مدیریت و سازماندهی فایل های صوتی و تصویری، انجام عمل رایت اینگونه فایل های و نیز کپی این فایل ها از انواع دیسک های موجود با هر فرمتی بروی هارد دیسک می باشد. در مورد این نرم افزار دوست داشتنی ذکر این نکته که این نرم افزار جهت هریک از موارد کاربرد که گفته شد دارای تنظیمات خاص خود بوده بعنوان مثال جهت پخش موزیک ابزار کامل کنترل صدا و نیز پخش را دارا  می باشد.

sasan بازدید : 113 یکشنبه 08 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود Nero Platinum 11.0.15500 - نرم افزار رایت، ویرایش و پشتیبان گیری

نرم افزار Nero Platinum این امکان را برای شما فراهم می آورد تا به روشی جدید به مدیریت فایل های صوتی و تصویری خود پرداخته و از تمام آنها یک نسخه پشتیبان (Backup) تهیه نمایید. Nero Platinum یک بسته نرم افزاری ویژه شامل 3 نرم افزار در یک مجموعه قوی است که کار ویرایش تصاویر ویدوئی، رایت سی دی و دی وی دی و بلوری و پشتیبان گیری از اطلاعات را انجام می دهد. نرم‌افزار Nero Platinum مشهورترین و می‌توان گفت جزء یکی از قدرتمندترین برنامه‌های رایت سی‌دی و دی‌وی‌دی است. این نرم افزار به ویرایش ویدئویی و ایجاد فیلم HD، تهیه پشتیبان و بازیابی آسان و ضبط دیسک های CD ،DVD و Blu-ray و کپی کردن می پردازد.

sasan بازدید : 54 یکشنبه 08 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود Stereoscopic Player v1.7.6 - نرم افزار پخش فایل های ویدیویی

این روز ها نرم افزارهای گوناگونی در زمینه پخش ویدیو طراحی گردیده که هر کدام دارای ویژگی های خاصی می باشند که از میان آنها می توان به فرمت های پشتیبانی شده، امکانات پخش و محیط کاربری آن ها اشاره نمود . Stereoscopic Player نام نرم افزار حرفه ای است که در عین حرفه ای بودن محیط کاربری ساده ای را برای شما به ارمغان می آورد. این برنامه امکان پخش ویدیو های موجود بر روی DVD ها و همچنین نمایش ویدیو های آنلاین از طریق دوربین را در اختیارتان قرار می دهد. با Stereoscopic Player می توانید تمامی فرمت های ویدیویی نظیر AVI ، MPEG ، WMV و ASF را پخش کنید .
نرم افزار Stereoscopic Player یک پخش کننده فیلم سه بعدی قدرتمند محصول شرکت 3dtv می باشد. این نرم افزار امکان پخش ویدیو و DVD را برای شما فراهم می کند. همچنین شما می توانید به صورت مستقیم و زنده ویدیوها را از وسایل ضبط کننده تماشا نمایید. ویدیوها می توانند در چندین فرمت مختلف رمزگذاری شوند. این نرم افزار از ویژگی هایی نظیر  پخش تمامی فرمت های رایج، قابلیت مجزا نمودن چپ و راست فایل ها،  پشتیبانی از ویدیو های مخصوص ویندوز نظیر AVI ، MPG و WMV و... ، پخش زنده از سیستم های صوتی و تصویری نظیر کارت تلویزیون، بازیابی داده از سرورهای اطلاعاتی برنامه، کنترل از راه دور Windows Media Center IR، پخش DVD سه بعدی، ساخت کتابخانه ویدیویی برای دسته بندی فیلم ها، استفاده آسان و کاربرپسند و ... برخوردار است.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 146
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 52
  • بازدید ماه : 265
  • بازدید سال : 2,267
  • بازدید کلی : 26,094