loading...
روز دانلود
sasan بازدید : 204 سه شنبه 10 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود SAMInside v2.6.6.0 - نرم افزار رمزگذاری و رمزگشایی

SAMInside نرم افزاری است که به شما اجازه رمزگذاری و رمزگشایی با کلید سیستمی SYSKEY را می دهد. این برنامه بسیار کوچک بوده و نیاز به نصب ندارد و می تواند از یک دیسکت، CD/DVD و یا USB-drive اجرا شود. SAMInside حاوی 6 نوع از روش های دور زدن پسورد شاملBrute-force attack : Distributed attack، Mask attack، Dictionary attack، Hybrid attack و Pre-calculated tables attack است و امکان ورود داده از فایل های SAM & SYSTEM Registry ،LC, LCP, LCS, HDT, LMNT.LST, PWDUM را فراهم می کند.
نرم افزار SAMInside اولین ابزار در جهان است که رمزگذاری با SYSKEY را شروع کرده است.

sasan بازدید : 55 سه شنبه 10 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود Kruptos 2 Professional 3.0.0.7 - نرم افزار رمزگذاری فایل

یکی از قدرتمندترین نرم افزار های موجود در زمینه ی رمز گذاری Kruptos 2 Professional می باشد. به کمک این نرم افزار می توانید از هر فایل دلخواه که بر روی سیستم تان دارید به آسانی حفاظت کنید. این نرم افزار بسیار ساده است و تنظیمات و گزینه های سخت و پیچیده در آن وجود ندارد. این نرم افزار با بهره گیری از الگوریتم Blowfish از امنیت داده ها حفاظت می کند و از الگوریتم SHA256 برای ساخت کلید استفاده می شود.

sasan بازدید : 97 سه شنبه 10 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود Steganos Safe v12.0.3 - نرم افزار حفاظت از اطلاعات محرمانه

پنهان سازی اطلاعات در كامپیوتر ها همیشه یكی از معضلات كاربران كامپیوتری بوده است. به طوری كه با اضافه شدن امكانات جدید امنیتی به ویندوز XP از طریق ایجاد کاربر های گوناگون این مشكل هنوز پا بر جا مانده و مشكل كاربرانی كه به صورت مشترك از یك سیستم استفاده می كنند را حل نكرده است. از این رو كاربران به روش های ابتكاری خود روی آورده و هر یك به روش های مختلف از اطلاعات خود حفاظت می كنند بعضی از این روش ها عبارتند از: فشرده سازی اطلاعات از طریق برنامه های مختلف فشرده ساز و قرار دادن پسورد به روی آن ها، پنهان سازی اطلاعات در ویندوز از طریق قابلیت Hidden، پنهان كردن درایو ها از طریق ویرایش در رجیستری و ... از آنجا كه این ترفند ها در بین بسیاری از كاربران استفاده می شود، روش های مختلف خنثی نمودن آن ها و درنتیجه نفوذ به اطلاعات نیز به راحتی در دسترس و امكان پذیر می باشد.

sasan بازدید : 81 سه شنبه 10 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود Luxand Blink! v2.3 - نرم افزار تشخیص چهره برای ورود به ویندوز

یکی از راه های جالب برای ورود به سیستم نگاه کردن به وب کم است؟ تعجب کردید؟ نرم افزار Luxand Blink ابزاری است که به شما امکان ورود به کامپیوتر را بدون لمس کردن چیزی، وارد کردن پسورد یا فشار دکمه بوسیله ی انگشتان می دهد. تکنولوژی پیشرفته ی تشخیص صورت توسعه یافته توسط کمپانی Luxand قابلیت تشخیص چهره ی کاربران را حتی با وجود مدل موی جدید، مدل ریش و سبیل متفاوت و ... را دارد. حتی داشتن آرایش، عینک گذاشتن یا برداشتن، کوتاه کردن مو و ... نمی تواند این نرم افزار را گیج کند. Luxand Blink به شما در حفظ امنیت سیستم تان چه در خانه و یا محل کار کمک می کند. شناسایی بایومتریک از طریق صورت یکی از بهترین و سریعترین تکنولوژی هایی است که اخیراً استفاده می شود. همین امروز برای دانلود کردن این نرم افزار تلاش کنید!

قابلیت های کلیدی نرم افزار Luxand Blink! v2.3 :

- ورود به سیستم تنها با نگاه کردن به وب کم
- بهره مندی از تکنولوژی تشخیص چهره ی پیشرفته
- عدم نگرانی در رابطه با تغییر مو، آرایش، اصلاح ریش و سبیل و ...
- تشخیص چهره در شرایط نور و روشنایی متفاوت
- افزایش امنیت کامپیوتر در  محیط کار یا خانه
- و ...

sasan بازدید : 126 سه شنبه 10 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود KaKa Private Disk v3.50 - نرم افزار محافظت از اطلاعات به وسیله پنهان سازی و رمز گذاری فایل ها

Private Disk نرم افزاری است که به منظور محافظت از اطلاعات حساس بر روی نوت بوک، رایانه های شخصی و فلش دیسک قابل حمل به کار می رود و استفاده ای بسیار آسان دارد. این نرم افزار برای ایجاد دیسک های مجازی در کامپیوتر مورد استفاده قرار می گیرد. در یک دیسک مجازی شما می توانید اطلاعات محرمانه ای که می خواهید از کاربران دیگر مخفی نگه دارید را ذخیره کنید. برای این کار تنها باید فایل های مورد نظر را داخل این دیسک خصوصی ذخیره کرده و بعد آن ها را ببندید و از این پس Private Disk به طور خودکار از آن ها محافظت خواهد نمود.

sasan بازدید : 91 سه شنبه 10 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود Folder Lock v6.5.2 - نرم افزار رمزگذاری و قفل فایل ها

Folder Lock یک نرم افزار امنیت فایل است که به کمک آن و به راحتی می توانید در چند ثانیه فایل، فولدر، عکس ها و مستندات بیشماری را قفل، پنهان یا رمزگذاری نمایید. این نرم افزار سریع، قابل اعتماد و راحت است. Folder Lock یک برنامه ی کامپیوتری است که به کمک آن و به راحتی می توانید فایل ها و فولدرهای شخصی خود را قفل کنید و بر روی آن ها پسورد قرار دهید. Folder Lock فایل ها را غیر قابل حذف می کند، آن ها را مخفی می کند و از دید کودکان، همکاران و دوستانتان پنهان می کند و از آن ها در برابر تروجان ها، ویروس ها و تهدیدات شبکه ای حفاظت می کند. به کمک این نرم افزار می توان از فایل های موجود بر روی حافظه های قابل حمل مانند USB Flash، Memory Sticks ،CD-RW ،floppies نیز حفاظت نمود. به کمک این محصول می توانید کامپیوترتان را قفل کنید و بر رو ی فایل های موجود در سطح هسته، ویندوز و DOS نیز قفل گذاری کنید.

sasan بازدید : 87 سه شنبه 10 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود Windows Password Remover v7.01 - نرم افزار حذف پسورد ویندوز

یکی از راه های حفاظت از اطلاعات شخصی و جلوگیری از دسترسی های غیر مجاز و ناخواسته در کامپیوتر ایجاد یک رمز عبور برای ویندوز سیستم است. ولی در برخی مواقع ممکن است حتی خود شما نیز رمز ورود به سیستم خود را فراموش کرده باشید و به دنبال راه حلی منطقی برای این مسئله باشید.
Windows Password Remover یک نرم افزار حذف پسورد حرفه ای ویندوز برای بازنشانی مجدد رمز عبور ادمین و کاربران است تا در مواقع ضروری که پسورد خود را فراموش کرده اید، بدون اینکه نیازی به نصب مجدد سیستم عامل داشته باشید، قادر به لاگین شدن در ویندوز باشید. این برنامه از تمامی نسخه های ویندوز مانند ویندوز 7، ویندوز ویستا، XP ،2008 ،2003 ،2000 و ... پشتیبانی می کند.

sasan بازدید : 56 سه شنبه 10 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود AI RoboForm Enterprise v7.5.0 - نرم افزار مدیریت پسورد ها در صفحات وب

بسیاری از ما در سایت های زیادی عضو هستیم، از سایت های مربوط به خدمات پست الکترونیک گرفته تا فروم های مختلف و سایر سایت هایی که برای استفاده از خدمات آنها حتماً باید عضو آن سایت شد، هر بار وارد شدن به این سایت ها ملزم به وارد کردن یوزر و پسورد است. البته برخی از سایت ها با ایجاد کوکی هایی نام کاربر و رمز عبور را یاد آوری می کنند که خود باعث تسریع کار می شود، به علاوه در خود نرم افزار اینترنت اکسپلورر امکانی برای یاد آوری کلمه های عبور گنجانده شده است که البته استفاده از این ویژگی ممکن است امینت شما را به خطر بیاندازد چرا که برنامه های زیادی هستند پسورد های ذخیره شده در اینترنت اکسپلورر را کشف می کنند و آنها را برای هکرها ارسال می کنند.
AI RoboForm یکی از امن ترین برنامه ها برای یاد آوری کلمه عبور در سایت های مختلف می باشد، این برنامه نام کاربر و کلمه عبور را ذخیره می کند و با هر بار وارد شدن به آن سایت، نام کاربر و کلمه عبور به صورت خودکار وارد می کند و شما به سرعت وارد آن سایت می شوید. این برنامه علاوه بر ذخیره کلمه های عبور قادر به ذخیره سازی کلیه اطلاعات فردی شما می باشد و در هنگام پر کردن فرم های عضویت به شما کمک می کند تا فرم را به سرعت تکمیل کنید، یکی از قابلیت های جالب این نرم افزار این است که شما می توانید از اطلاعات ذخیره شده نسخه پشتیبان تهیه کنید و هرگاه ویندوز خود را عوض کردید از نسخه پشتیبان استفاده کنید.

sasan بازدید : 55 سه شنبه 10 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود Kaspersky Internet Security 2012 v12.0.0.374 - نرم افزار اینترنت سکوریتی کاسپرسکی

Kaspersky Internet Security نرم افزار همه جانبه حفاظت کامپیوتر شما در برابر حملات اینترنتی، آلودگی به ویروس ها، حملات هکرها، جاسوس افزارها، اسپم ها و برنامه های تبلیغاتی می باشد. امروزه با گسترش استفاده از اینترنت و افزایش حملات اینترنتی برای سو استفاده از اطلاعات شخصی افراد، نصب یک برنامه حفاظتی برای جلوگیری از این گونه حملات بیش از پیش ضروری به نظر میرسد. کاسپر سکی با بهره گیری از آخرین تکنولوژی امنیتی، سیستم شما را در مقابل انواع ویروس ها، هکرها و برنامه های مخرب محافظت میکند. این نرم افزار که ساخت یک شرکت روسی می باشد که در میان کاربران ایرانی محبوبیت خاصی پیدا کرده است.

sasan بازدید : 83 سه شنبه 10 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود avast! Internet Security v6.0.1278 - نرم افزار امنیتی اوست

avast! Internet Security نرم افزاری است که با استفاده از کمترین منابع (Cpu و Ram) از کامپیوتر شما در برابر ویروس ها و حملات اینترنتی محافظت کرده.
 avast! همچنین با دارا بود گواهینامه ICSA آنتی ویروس مناسبی برای شرکت ها خواهد بود.
avast! به خوبی انواع ویروس ها، کرم های اینترنتی و تروجان ها را پیدا کرده و آنها را از بین می برد. همچنین قادر به کنترل موردی (On Demand) و کنترل دائمی (On Access) می باشد.
همچنین این آنتی ویروس با ارائه رابط کاربری بسیار زیبا و امکانات پیشرفته بالا توانسته است نظر کاربران مبتدی و پیشرفته را به خود جلب کند.

sasan بازدید : 57 دوشنبه 09 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود BitDefender Total Security 2012 Build 15.0.31.1282 - نرم افزار آنتی ویروس، فایروال و ضد جاسوس افزار

ضدویروس قدرتمند و مطرح BitDefender یکی از محبوب ترین و قدرتمندترین نرم افزارهای امنیتی و ضد ویروس دنیا و محصولی از کمپانی SoftWin است که در چند سال اخیر طرفدار بسیاری را گرد خود آورده است. شهرت این ضد ویروس در نسخه های اخیر عرضه شده در سرعت بسیار بالا در یافتن ویروس ها و همچنین مصرف کم منابع سخت افزاری سیستم و حافظه ی اصلی و همچنین قابلیت آپدیت بالا بوده است!
کمپانی SoftWin علاوه بر عرضه ی جدید ترین نسخه ی این ویروس کش برتر یعنی BitDefender AntiVirus خود همراه با ویژگی های متفاوت و جدید، اقدام به عرضه ی نسخه ی 2008 از بسته ی امنیتی بسیار قدرتمند خود یعنی BitDefender Total Security 2008 نیز نموده که خبر خوشایندی برای هواداران این ضد ویروس قدرتمند است. BitDefender Total Security با دارا بودن آخرین تکنولوژی روز از کامپیوتر تان در مقابل ویروس ها، جاسوس ها، هکرها، اسپمر ها و دیگر تهدیدات امنیتی به بهترین نحو ممکن محافظت میکند. علاوه بر این، ابزاری است که با کمک آن میتوان کامپیوتر را بهینه سازی کرد و از اطلاعات مهم فایل پشتیبان ساخت که نتیجه ی آن سریع تر عمل کردن کامپیوتر و حفاظت آن در برابر از دست دادن داده ها است.

sasan بازدید : 95 دوشنبه 09 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود TrustPort Total Protection 2012 v12.0.0.4828 - نرم افزار امنیتی قدرتمند در برابر ویروس ها و هکر ها

امروزه یکی از نگرانی های همیشگی کاربران کامپیوتر حمله تروجان ها و دیگر نرم افزار های جاسوسی و دسترسی سایر افراد به فایل های شخصی آن ها می باشد.
TrustPort Total Protection نرم افزار امنیتی است که حفاظت جامعی از سیستم شما در برابر نرم افزار های مخرب و تهدید های آنلاین فراهم می آورد. و می تواند با تشخیص بسیاری از ویروس ها و نرم افزار های جاسوسی در تمام نقاط سیستم از ورود هکرها به سیستم شما جلوگیری کند. این نرم افزار با اسکن دقیق و سریع تمامی فایل های دریافتی از اینترنت و حتی ایمیل های شما از نفوذ هر گونه فایل مخربی به سیستم شما جلوگیری می کند. و از دیگر قابلیت های کلیدی این نرم افزار استفاده ی بسیار اندک از CPU است، که منجر به پایین نیامدن سرعت سیستم می گردد.

sasan بازدید : 86 دوشنبه 09 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود Symantec Endpoint Protection Small Business Edition v12.1.601.4699 - نرم افزار آنتی ویروس و فایروال سیمانتک

امروزه بسیاری از شرکت های نرم افزاری با توجه به نیاز کاربران در زمینه های مختلف امنیتی و نیاز به ابزارهای گوناگون به منظور برقراری امنیت در سیستم ها، اقدام به تولید مجموعه های نرم افزاری می نمایند که در آن ها ابزارهای مختلف امنیتی گردآوری شده اند و کاربران در این نرم افزارها در واقع با یک مرکز کنترل امنیتی برای سیستم های خود سر و کار دارند. چنین ابزارهایی را معمولا شرکت های تولید کننده نرم افزارهای امنیتی در غالب نام های مختلفی ارائه می کنند.

sasan بازدید : 52 دوشنبه 09 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود ESET Smart Security v5.0.93.0 - نرم افزار اسمارت سکوریتی نود 32
(90/7/4) تغییرات:

کرک جدید اضافه شد!

ESET Smart Security بسته ی امنیتی که برای حمایت از کامپیوتر در برابر انواع آلودگی ها و حملات اینترنتی طراحی شده است. البته ESET Smart Security علاوه بر این دو قابلیت، قابلیت های بیشتری را نیز ارائه می دهد که امنیت کامل کامپیوتر را در برابر انواع خطرات اینترنتی تامین می کند.

sasan بازدید : 53 دوشنبه 09 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود ESET NOD32 Antivirus v5.0.93.0 - نرم افزار آنتی ویروس نود 32
(90/7/4) تغییرات:

کرک جدید اضافه شد!

ESET NOD32 آنتی ویروسی قدرتمند، محصولی از كمپانی Eset است كه از سیستم قدرتمندی برخوردار بوده كه نهایت سعی خود را برای جلوگیری از نفوذ ویروس ها به رایانه شما میكند. شركت Eset، این محصول را بیشتر برای كاربران حرفه ای در نظر گرفته است، در واقع این نرم افزار برای كاربرانی كه قصد دارند مسائل حفاظتی رایانه خود را تا بالاترین سطح ممكن تنظیم كنند ایده آل است.
Nod32 از روش های مختلفی برای تشخیص ویروس ها استفاده میكند و عمدتاً بر پایه دو روش اكتشافی (heuristic) (یعنی پیش بینی هوشمندانه نسبت به فایل هایی مشكوك به آلودگی هستند) و تشخیص امضاء كار میكند، این امضاء ها به صورت خودكار در قالب فایل های نسبتاً كوچك به سرعت از اینترنت دریافت شده و برنامه را در كمترین زمان ممكن (حتی برای كاربران DialUp)  به روز رسانی میكند. زیبایی این برنامه بیشتر در این امر است كه توانسته كارایی عالی را با حجم كوچك و ساختار ساده و بدون كمترین اختلال، در هم آمیزد. Nod32 برای آن دسته از كاربرانی كه از نصب نرم افزار های امنیتی بزرگ (كه عملا از قدرت و كارایی سیستم می كاهند و كاربر را سوال پیچ میكنند) خسته شده اند، انتخابی ایده آل است، چراكه این برنامه كار خود را به آرامی در پس زمینه سیستم انجام داده و هیچ مزاحمتی برای شما ایجاد نخواهد كرد. این برنامه قادر است تك تك درایو ها یا پوشه های انتخابی شما را ویروس یابی كرده و حتی در حین مرور  اطلاعات كامپیوتر، در صورت مواجه شدن با ویروس، این موضوع را  بصورت خودكار به اطلاع شما برساند.

sasan بازدید : 44 دوشنبه 09 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود AVG Internet Security v12.0 Build 1808a4492 - نرم افزار اینترنت سکوریتی آ وی جی

AVG Internet Security محافظ اینترنتى قدرتمند و مطرح، محصول شرکت Grisof یکی از ضد ویروس های قدیمی و مطرح رایانه است که با 12 سال سابقه فعالیت مثبت در سیستم عامل های مختلف همواره نامش در میان لیست برترین ضد ویروس های دنیا مطرح بوده است. تروجان ها با سرعت زیادی در حال افزایش هستند و روز به روز عملکرد آنها پیچیده تر می شوند، این برنامه های مخرب را معمولاً با فایل های اجرایی مخلوط می کنند و برای قربانی ارسال می کنند، این گونه برنامه ها را که بیشتر با اهداف جاسوسی ساخته می شوند برای دزدیدن پسورد استفاده می کنند، با نصب یک آنتی تروجان در مقابل این دسته از فایل های مخرب ایمن شوید. این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزارها در شناسایی و حذف تروجان ها از روی سیستم شما می باشد، محافظت به صورت بلادرنگ درمقابل عملکرد سیستم، شناسایی فایل های اجرایی آلوده به تروجان، پاک سازی فایل های آلوده، شناسایی برنامه های ضبط صفحه کلید، ایجاد نسخه پشتیبان از فایل های پاک سازی شده و ... همه از ویژگی های این نرم افزار می باشد. کار برنامه های امنیتى، محافظت از سیستم شما و همچنین جلوگیری از ورود Spyware ها، Adware ها، Trojan ها، DDL هاى مخرب و Keylogger ها مى باشد، اما با نصب این برنامه می توانید سیستم خودتان را با قدرت بالای این نوع نرم افزارها از ورود هر گونه جاسوس بر روی سیستم خود مانع شوید.

sasan بازدید : 90 دوشنبه 09 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود Norton Internet Security 2012 v19.1.0.2 - نرم افزار اینترنت سکوریتی نورتون

همه ما كم و بیش با نرم افزارهای قدرتمند Norton آشنایی داریم. آنتی ویروس Norton نیز از دیر باز مورد توجه بسیاری از كاربران كامپیوتر بوده است. حال نرم افزار Norton Internet Security علاوه بر دارا بدون همان هسته آنتی ویروس قوی امكاناتی نیز جهت حفظ امنیت سیستم در مقابل خطرات ناشی از وبگردی و خواندن نامه ها و بنر های تبلیغاتی و ... را نیز در خود جای داده است. از ویژگی هایی این نرم افزار می توان به سرعت بالا و حداقل استفاده از منابع سیستم اشاره نمود كه این خود می تواند به كاركرد بهتر و رضایت بیشتر تمامی كاربران اینترنت بیانجامد.
سیستم تشخیص هوشمند ویروس و تروجان این نرم افزار نیز از قابلیت های بسیار هیجان انگیزی هست كه به بالابردن امنیت سیستم شما كمك بسیار زیادی می كند. این نرم افزار قادر است تا از ورود هرگونه بد افزارها که از راه های مختلف و به خصوص از اینترنت قصد نفوذ به داخل سیستم را دارند جلوگیری کند و نیز در صورت مشاهده ی آنها اقدام به حذف آن ها نماید.

sasan بازدید : 88 دوشنبه 09 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود Norton Anti-Virus 2012 v19.1.0.2 - نرم افزار آنتی ویروس نورتون

آنتی ویروس نورتون Norton AntiVirus محصول شرکت سایمانتک - Symantec از جمله بهترین ضد ویروس های معتبر دنیا به حساب می آید. با دانلود و نصب این آنتی ویروس یک محافظت همه جانبه از کامپیوتر شما در برابر انواع ویروس ها، کدهای آسیب رسان ActiveX، اپلت های ساخته شده توسط جاوا و دیگر برنامه های مخرب به عمل می آید. نسخه نهایی و جدید آنتی ویروس نورتون (Norton AntiVirus) در زمانی که شما در حال بازدید از صفحات اینترنت هستید و یا یک CD/DVD را کپی می کنید و یا به یک شبکه مجازی متصل می شوید به صورت خودکار از کامپیوتر شما محافظت می کند. این آنتی ویروس همچنین تمامی ایمیل های دریافتی و ارسالی شما را اسکن می کند. با استفاده از قابلیت بروز رسانی خودکار در این آنتی ویروس، شما در هر زمان می توانید لیست جدیدترین ویروس های منتشر شده در اینترنت و روش محافظت در برابر آنها را بصورت رایگان دریافت نمایید.
چهار تکنولوژی به کار رفته در آنتی ویروس نورتون عبارتند از:
- محافظت در برابر ویروس ها (Antivirus)
- محافظت در برابر برنامه های جاسوسی (Antispyware)
- محافظت در برابر کرم های اینترنتی (Internet Worm Protection)
- شناسایی انواع روتکیت ها (Rootkit Detection)

sasan بازدید : 76 سه شنبه 10 آبان 1390 نظرات (1)
دانلود Spy Emergency v9.0.905.0 - نرم افزار نابود سازی جاسوس افزارها

آیا سرعت سیستم شما نسبت به روزهای اولیه خودكاهش یافته است؟
آیا دائما با پیغام های نامربوط و خطاهای متعدد نا آشنا برخورد می كنید؟ چنانچه جواب شما مثبت است، بدون شك ویندوزتان به یکی از انواع جدید نرم افزارهای مخرب موسوم به Spyware آلوده شده است.
طبق آمارهای متعدد بیش از 90 درصد سیستم های فاقد آنتی ویروس و ضد جاسوس متصل به اینترنت، حداقل به یکی از انواع نرم افزارهای مخرب جاسوسی آلوده می شوند.
Spy Emergency نرم افزاری از سری نرم افزارهای ضد جاسوس است، که از توانایی بالایی در نابودی انواع Spyware (نرم افزارهای جاسوسی) Adware (نرم افزارهای تبلیغاتی) Malware (نرم افزارهای Homepage hijackers (مخرب های نرم افزارهای مرورگر اینترنت) Remote administration tools (ابزارهای جاسوسی کنترل از راه دور سیستم) ActiveX Components (کامپوننت های مخرب اکتیو ایکس) Dialers (شماره گیر های خودکار که موجب پول تلفن های هنگفت می شوند)Keyloggers (نرم افزار های ثبت کلید های تایپ شده) Trojans (تروجان ها) ToolbarsTracking (دزدیدن ردپاهای ثبت شده ی سیستم ها) و بسیاری از نرم افزارها و فایل های مخرب دیگر سیستم برخوردار بوده و قادر است شما را در محیط خطرناك اینترنت یاری و هدایت نماید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 146
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 55
  • بازدید ماه : 268
  • بازدید سال : 2,270
  • بازدید کلی : 26,097