loading...
روز دانلود
sasan بازدید : 79 یکشنبه 15 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود Autumn Wonderland 3D Screensaver v1.0 Build 1 - اسکرین سیور پاییز زيباى خيال انگیز

تصویری از یک عصر آرام، زیبا و طلایی رنگ پاییزی، به همراه منظره ای شگفت انگیز از یک جنگل قدیمی در Autumn Wonderland 3D Screensaver جمع آوری شده است. می توانید از منظره ی غروب آفتاب پاییزی، صدای کلیک، شرشر آب جویبار و ... لذت ببرید. تازگی هوا را حس کنید و از زندگی رمانتیک پاییزی لذت ببرید.

sasan بازدید : 99 یکشنبه 15 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود CuteFTP v8.3.4.0007 Professional - نرم افزار ارتباط با پروتکل اف تی پی

برای برقرای ارتباط و رد و بدل كردن اطلاعات به وسیله FTP، آپلود و دانلود هرچه بهتر و سریعتر و تامین امنیت ماكسیمم در رد و بدل كردن اطلاعات همواره به نرم افزار قدرتمندی به عنوان FTP Client نیاز است كه تمامی شرایط لازم و مورد استفاده ی شما را برایتان فراهم آورد.
یكی از پیشگامان قدرتمتند و مطرح در این زمینه كه همه با نام آن آشنا هستند نرم افزار قدرتمند CuteFTP Professional محصول شركت GlobalSCAPE می باشد. این نرم افزار كلیه امكانات قدرتمند مدیریتی مورد نیاز شما را در محیطی ساده فراهم ساخته و از امكانات پیشرفته مختلفی برخوردار می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار CuteFTP Professional:
- امنیت بالا با استفاده از Secure Shell, Secure Socket و Transport Security Layer
- پشتیبانی از قابلیت امنیتی SSL و HyperText Transfer Protocol Secure یا همان HTTPS  در انتقال داده ها
- قابلیت مدیریت رمز عبور كاربران
- قابلیت انجام كارها در زمان های مشخص شده توسط كاربر
- قابلیت تهیه Backup كامل از وب سایت شما
- مدیریت و نظارت بر داده های و پوشه های موجود شما بروی سرور و مطلع نمودن شما در صورت بروز تغییرات در آن ها
- قابلیت استفاده از Macro و Script
- پشتیبانی از قابلیت Drag & Drop جهت انتقال سریعتر داده ها توسط كاربر
- دارای ویرایشگر مستقل بنام CuteFTP Editor جهت ویرایش اسناد سمت سرور از طریق برنامه!
- قابلیت نمایش اسناد تصویری بصورت Thumbnail یا بند انگشتی
- سرعت بالادر ردوبدل داده ها
- توانایی برقراری ارتباط با چندین وب سایت در آن واحد (100 ارتباط همزمان)
- و ...

sasan بازدید : 108 یکشنبه 15 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود RegRun Security Suite Platinum v6.9.7.20 - نرم افزار حفاظت و امنیت سیستم

RegRun Security Suite Platinum نرم افزاری طراحی شده برای حفاظت و امنیت می باشد. این نرم افزار موثر برای سیستم و مناسب با نیازهای کاربر طراحی شده است. عمده فعالیت های این نرم افزار در زمینه ی راه اندازی سیستم می باشد. نرم افزار ذکر شده از واسط کاربری کاربر پسند برخوردار است و کار کردن با آن آسان است. این برنامه سیستم شما را از حضور ویروس، تروجان و هر تهدید دیگر حفظ می کند. برای شما بستر اینترنتی امن فراهم می کند و ...

قابلیت های کلیدی نرم افزار RegRun Security Suite Platinum v6.9.7.20:
- تشخیص rookit ها در هنگام بالا آمدن ویندوز
- تهیه ی جزئیات اطلاعات، رزومه، حذف و ... برنامه های موجود در startup ویندوز
- بهره مندی از Boot Log XP بهنرین آنالیزر راه اندازی سیستم
- واسط کاربری کاربر پسند
- ممانعت از تغییر کلیدهای رجیستری ویندوز
- بهینه سازی startup به منظور حذف برنامه های خطرناک و غیر قابل استفاده تنها با یک کلیک
- بهره مندی از Secure Start به منظور تغییر هرگونه تعریف، حذف یا اضافه ای
- مشاهده و دقت بر روی پورت ها و برنامه هایی مرتبط با دسترسی به اینترنت
- بهره مندی از Clean Boot به منظور راه اندازی ویندوز به روش امن و سریع
- بهره مندی از Watch Dog به منظور هشدار به کاربر برای هرگونه تغییر در ناحیه ی startup
- بهره مندی از تابع System Files Protection به منظور حفظ سیستم از هرگونه ویروس، تروجان و ...
- بهره مندی از برنامه های پایگاه داده به منظور مقایسه با برنامه ها در راستای تشخیص برنامه های ناشناس
- Antivirus Coordinator برای بازرسی سریع فایل ها و فولدرهای startup
- Process Manager برای کنترل و بازرسی همه ی پروسس ها و ماژول ها
- ویرایشگر فایل های سیستم System Files Editor
- قابلیت تاخیر در راه اندازی برنامه هاب سیستم
- نمایش فایل های در حال استفاده
- مدیریت پسوند فایل ها ی ویندوز
- تهیه ی نسخه ی پشتیبان از رجیستری ها و فایل های سیستم
- حذف Adware از کلیدهای Winsock2
- مدیریت گروهی پیشرفته اجرا، تاخیر در راه اندازی چندین فایل همزمان
- WinCleaner
- قابلیت فشرده سازی و کاهش اندازه ی حافظه و رجیستری
- آنالیزر startup با بهره مندی از توابع رفع مشکلات مربوط به startup ویندوز
- و ...

sasan بازدید : 104 یکشنبه 15 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود Adobe Flash Player v10.3.183.5 - نرم افزار فلش پلیر جهت مشاهده و اجرای فایل فلش

فایل های ایجاد شده توسط نرم افزار محبوب Adobe Flash گستره ی وسیعی در کامپیوتر ها و سطح وب را به خود اختصاص داده است. به طوری که کمتر کاربری را می توان یافت که روزانه سر و کاری با این گونه فایل ها نداشته باشد از کلیپ ها و بازی ها و بسیاری از آموزش های مالتی مدیا گرفته تا انواع تبلیغات و سرگرمی ها و پخش کننده های آهنگ و فیلم تحت وب و ... ، همه و همه جهت اجرا و استفاده نیاز به نصب ActiveX دارند تحت عنوان فلش پلیر - Flash Player دارند. البته برنامه فوق به صورت رایگان توسط وب سایت Adobe در اختیار کلیه کاربران قرار گرفته و لیکن کاربران فقط قادر به نصب آنلاین Flash Player بوده و اگر این برنامه به هر دلیلی دچار مشکل شود دوباره باید به سایت فوق مراجعه و به صورت آنلاین این برنامه را نصب نمود. در برخی موارد با وجود مراجعه به سایت نصب ActiveX به صورت کامل صورت نمی گیرد و کاربران در اجرای فایل ها دچار مشکل می شوند. جدید ترین نسخه ی Stand Alone این برنامه را که به تازگی منتشر شده است و بی نیاز به ارتباط اینترنتی قابل نصب است را می توانید در ادامه دریافت کنید.

sasan بازدید : 105 یکشنبه 15 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود DownloadStudio v7.0.5.0 - نرم افزار مدیریت دانلود فایل

DownloadStudio نرم افزاری برای مدیریت دانلود با کارایی و عملکرد بسیار بالاست که به شما اجازه می دهد هر چیزی را از اینترنت دریافت کنید. توسط این نرم افزار می توانید نرم افزار، بازی، موزیک، فیلم، عکس، فلش، سند، فیدهای RSS، وبلاگ، وب سایت و سایت های FTP و ... را به طور کامل دانلود کنید. سرعت دانلودتان 500% افزایش خواهد یافت. می توانید دانلودهای ناتمام تان را دنبال کنید یا برای دانلود موردنظرتان زمان مشخص یا منظمی تعیین کنید و ...
این نرم افزار همچنین سختی دریافت لینک را بسته به نوع اتصال تان (به اینترنت) تشخیص می دهد. توسط جستجوگر سایت این نرم افزار می تواند لینک های یک وب سایت را بدست آورید. نشان دادن پیش نمایشی از فایل های در حال دریافت و سازماندهی آن ها نیز از دیگر قابلیت های این نرم افزار است.
DownloadStudio با نسخه های موجود اکثر مرورگرهای معمول مانند Internet Explorer، Firefox، Flock، Opera، Mozilla و Netscape کاملاً سازگار است و دانلود های درخواستی در آن ها مستقیماً به این نرم افزار ارسال می شوند تا با سرعت بالا دریافت شوند. قابلیت های این نرم افزار از طریق کلیک راست مهیا می باشد. همه ی قسمت های این نرم افزار مدیر دانلود، امکان سفارشی شدن دارد، بنابراین می تواند به هر روشی که دوست دارید به دانلود فایل های موردنظرتان بپردازید.

sasan بازدید : 114 یکشنبه 15 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود save2pc Ultimate v4.22 Build 1346 - نرم افزار دانلود ویدئوهای با کیفیت بالا

Save2Pc وسیله ای است که برای دانلود ویدئو ها و ذخیره آن به عنوان فایل های Avi, MPEG یا فایل های FLV در کامپیوتر از آن استفاده می شود.
Save2Pc به شما اجازه می دهد تا به راحتی  ویدئو ی مطلوبتان را گرفته و ذخیره نمائید. رابط کاربری آن بسیار ساده است بنابر این شما  برای استفاده از آن به دانش تخصصی خاصی نیاز نخواهید داشت و نیازی به استفاده از اسکریپت ها برای مرورگرهای وب خود نخواهید داشت، تنها این نرم افزار را اجرا کرده و دانلود را آغاز کنید.
save2pc کوچک،سریع،مفید،عملی و قدرتمند است.
کافی است به سادگی URL مربوط به ویدئو را به داخل برنامه paste کرده دکمه start رابفشارید در این صورت فایل flv، MPEG یا AVI به داخل پوشه انتخاب شده دانلود می گردد. شما نیاز به هیچ پلیری نخواهید داشت تا ویدئو داخل آن اجرا شود تنها کافی است آن را روی مدیا پلیر کلاسیک سیستمتان اجرا کنید.

sasan بازدید : 132 یکشنبه 15 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود JDownloader v0.9.581 - نرم افزار ویژه مدیریت دانلود فایل از سایت های اشتراک فایل رایگان

JDownloader نرم افزار مدیریت دانلود جدید کد باز و قدرتمندی است که قابلیت های قدرتمند و متنوعی برای دانلود فایل های مختلف ارائه می نماید. این نرم افزار قابلیت های خود را در زمینه مدیریت دانلود از سیستم های جاری چندگانه موازی، شناسایی Captcha، استخراج خودکار فایل و بسیاری زمینه های دیگر ارائه می نماید. نرم افزار مدیریت دانلود Jdownloader کاملا رایگان می باشد، به علاوه بسیاری از وبسایت های دارای پیوندهای رمزنگاری شده (link encryption) به عنوان مثال سایت هایی که با دریافت درخواست مبنی بر دانلود فایل، آنها را به اصطلاح Redirect می کنند، مورد پشتیبانی این نرم افزار قرار دارند، بنابراین تنها لازم است برای دانلود از اینگونه سایت ها، لینک های رمزنگاری شده را درون کپی نمایید و بقیه کارها را نرم افزار بصورت خودکار انجام می دهد. همچنین این برنامه قابل وارد نمودن فایل های CCF, RSDF و فایل های جدید DLC را دارا می باشد. با استفاده از Jdownloader دانلودهای شما با سرعتی بسیار بیشتر انجام خواهند شد.

sasan بازدید : 91 یکشنبه 15 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود HiDownload Platinum v 7.993 - نرم افزار مدیریت دانلود فایل

HiDownload نام نرم افزاری پرقدرت در زمینه مدیریت دانلود ها و دریافت فایل ها از اینترنت با حداکثر سرعت می باشد كه نسخه ی جدید آن با امكانات بسیار عرضه شده است‌. HiDownload نرم افزاری چند منظوره با قابلیت دانلود File ها به صورت تکی و گروهی (چند لینکی) از سایت های Http و FTP، با استفاده از کل پهنا باند اینترنتی کاربران است. قابلیت زمان بندی تعبیه شده در این نرم افزار برای شروع دانلود و اجرای فایل ها و یا قطع ارتباط اینترنت و Shutdown، لزوم حضور کاربر را در هنگام دانلود فایل از اینترنت را بر می دارد و به طور ساده تر نرم افزار، خود كار خودش را انجام می دهد! از ویژگی های خاص این نرم افزار می توان به ضبط و دریافت فایل های صوتی و تصویری كه به صورت Online پخش می شوند و همچنین دریافت Streaming Media و ضبط Streaming Audio & Video با توانایی Resume و شروع مجدد دانلود در صورت قطع ارتباط حتی برای این نوع فایل ها نام برد!! به گفته ی سایت سازنده، HiDownload می تواند تا 500% سرعت دریافت را افزایش دهد!

sasan بازدید : 81 یکشنبه 15 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود Internet Explorer 9 Build v9.0.8112.16421 Final - نرم افزار مرورگر اینترنت اکسپلورر

Internet Explorer بی شک یکی از پر کاربرترین نرم افزارها برای مشاهده وب سایت ها است. طی آمار گرفته شده در سال ۲۰۰۹ حدود ۴۵% کاربران از این مرورگر که از ویندوز ۹۸ به بعد به عنوان یک نرم افزار پیش فرض در ویندوز قرار داده شده است استفاده می کنند. امروز نسخه ای از این نرم افزار در دسترس کاربران قرار می گیرد که بسیاری از مشکلات این نرم افزار محبوب برطرف شده و شما می توانید از نسخه آزمایشی آن استفاده نمایید تا نسخه نهایی عرضه شود. این نسخه مشکلاتی همچون ناسازگاری با وبسایت های تحت PHP در صورت باز کردن بیش از صفحات، پاک شدن کوکی ها در بعضی اوقات به صورت ناخودآگاه ، افزایش دقت در هماهنگی با دانلود منیجر ها، افزایش تجزیه تحلیل در اسکریپت های PHP و ... را برطرف کرده است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Internet Explorer 9.0:
- امنیت بالاتر نسبت به نسخه های قبل
- نمایش هرچه بهتر صفحات وب
- پشتیبانی کامل از HTML5 و CSS3
- سازگاری با تقریبا تمامی استانداردها
- سرعت بسیار بالا در نمایش صفحات وب
- اضافه شدن پوسته های جذاب برای این مرورگر
- عدم استفاده بالا در منابع سخت افزاری
- مناسب برای برنامه نویسان حرفه ای به دلیل پشتیبانی از جدیدترین تکنولوژی ها
- پشتیبانی کامل از Web 2
- پشتیبانی کامل از Silver Light 4 به منظور نمایش بهتر فایل های چند رسانه ای
- سرعت بسیار بالاتر در پردازش و نمایش صفحات گرافیکی و چند رسانه ای
- استفاده از موتور جاوا اسکریپت جدید برای پردازش
- سازگار با ویندوز ویستا سرویس پک دو و ویندوز 7

sasan بازدید : 92 یکشنبه 15 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود Avant Browser 2011 Build 20 - نرم افزار مرورگر اینترنت با قابلیت های ویژه

نرم افزار Avant Browser یکی دیگر از مرورگر هایی است که بر پایه اینترنت اکسپلورر کار می کند. این نرم افزار دارای سرعت بالا، پایداری، محیط کاربر پسند و ویژگی چند پنجره در یک پنجره می باشد. این مرورگر با پشتیبانی از 41 زبان زنده دنیا در نوع خود بی نظیر است.
این نرم افزار کاملاً رایگان می باشد و برای استفاده از آن هیچگونه محدودیتی وجود ندارد، به دور از هر گونه تبلیغ و یا نرم افزار های جاسوسی می باشد.

sasan بازدید : 64 یکشنبه 15 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود Opera v11.51 - نرم افزار مرورگر اینترنت اپرا

Opera اپرا سریع ترین مرورگر اینترنت روی زمین! این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری می کند. اساس کار اپرا به این صورت است که اول متن سایت بارگذاری می شود و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری میشوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان میشوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده می شود.
کافیست فقط یک بار اپرا را امتحان کنید، دیگر از اینترنت اکسپلورر استفاده نخواهید کرد!
اپرا تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و ... همه را از پیش پای شما بر می دارد و شما را قادر می سازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید. علاوه بر این مرورگر وب اپرا امکاناتی همچون دریافت ایمیل، چت و مدیریت دانلود را برای شما فراهم می سازد. این مرورگر با اضافه کردن قابلیت هایی همچون SpeedDial برای دسترسی به صفحات وب مورد علاقه به طور سری، همچنان گزینه محبوبترین مرورگر در میان کاربران خاص خود می باشد.

sasan بازدید : 75 یکشنبه 15 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود Mozilla Firefox v7.0 Final - نرم افزار مرورگر اینترنت فایرفاکس

Firefox محصولی از كمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امكانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر كیفیت و كارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امكانات نسبت به شده است.

بعضی از امكانات این مرورگر قدرتمند عبارتند از:
توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یك پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امكانات فراوان از قبیل تغییر در شكل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها كار با فونت های مختلف و درشت و ریز كردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.

sasan بازدید : 79 یکشنبه 15 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود Google Chrome v15.0.874.106 Stable - مرورگر اینترنت گوگل کروم

مرورگر وب جدید Google Chrome - گوگل کروم، از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می شود گوگل از این نظر آنرا با مرورگر اپل سفری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند.
مرورگر کروم از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. به ویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون "جعبه شنی" و مرور ناشناس اینترنت.
گوگل با ارائه گوگل کروم وارد بازار مرورگرهای وب شده است که هنوز انحصار آن در دست مایکروسافت اینترنت اکسپلورر می باشد. اما آیا این تفاوت های امنیتی کروم باعث می شود این مرورگر در جلوه کاربران متمایز ظاهر شود؟
گوگل کروم از قابلیتی معرفی شده در Internet Explorer 8 بهره می برد با نام مرور ناشناس (Incognito) که اجازه میدهد کاربر در این وضعیت با مرور وب سایت ها هیچ رد پایی از خود بر جای نگذارد حتی فایل های کوکی فقط تا هنگام باز بودن پنجره جست و جو در سیستم زنده خواهند بود.
همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند.

sasan بازدید : 90 یکشنبه 15 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود Comodo Dragon v15.0 - نرم افزار مرورگر اینترنت

شکی نیست که امروزه اینترنت یکی از مهمترین رسانه های ارتباطی در جهان می باشد و این باعث شده است تا مشاهده و جستجو در صفحات وب بسیار اهمیت داشته باشد. بنابراین وجود یک مرورگر مناسب و پرسرعت برای بازدید و بررسی صفحات وب، برای کامپیوتر شما بسیار ضروری می باشد که البته در این میان باید به مسئله امنیت در مقابل ویروس ها و دسترسی های غیرمجاز برخی افراد از طریق اتصال شما به اینترنت نیز، توجه کنید.
Comodo Dragon مرورگری بر مبنای فناوری کرومیوم (Chromium) را برای شما فراهم نموده است که تمامی ویژگی های کروم را به علاوه سطح بی نظیری از امنیت و محافظت از حریم خصوصی به شما ارائه می دهد. در واقع می توان گفت که Comodo Dragon آخرین و جدیدترین تکنولوژی کرومیوم را در برگرفته و حتی آن را در جهت دستیابی به یک مرورگر مطلوب و مطمئن، ارتقاء داده است.

sasan بازدید : 65 یکشنبه 15 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود TuneUp Utilities 2012 Build 12.0.2040.8 - نرم افزاری سودمند جهت بهینه سازی ویندوز

Tune Up Utilities نرم افزاری قدرتمند از سری محصولات شركت Tune-Up است، كه در زمینه بهینه سازی ویندوز و افزایش بازدهی آن، طراحی و عرضه شده است. این نرم افزار قادر است با بهینه سازی ویندوز، بازدهی كامپیوتر شما را افزایش داده، مشكلات آن را حل كرده و كمك شایانی به شما در سفارشی سازی ویندوز كند.
Tune-Up Utilities پكیج كاملی از مجموعه نرم افزار های بهینه ساز شامل System Optimization Configuration ،Cleanup و maintenance است كه به شما در افزایش كارایی های سیستم، پاكیزه نگاه داشتن آن و حل مشكلات مختلف كمك می كند.

sasan بازدید : 58 یکشنبه 15 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود YouWave for Android v2.0.0 - نرم افزار اجرای برنامه های آندروید بر روی ویندوز

گاهی لازم می شود تا برنامه ها و بازی هایی را برای سیستم عامل اندروید ساخته شده ان بر روی ویندوز خود امتحان کنیم و این کار به سادگی امکان پذیر نیست!
YouWave for Android نرم افزاری است که به شما اجازه می دهد تا برنامه های کاربردی و بازی های تحت سیستم عامل اندروید را روی کامپیوتر خود و بدون نیاز به گوشی موبایل، اجرا کنید. این نرم افزار کارایی بالایی داشته و سریعترین روش برای اجرای برنامه های اندروید روی کامپیوتر است. علاوه بر این نصب آسان و رابط کاربری ویژوال این نرم افزار، به راحتی امکان وارد نمودن و اجرای برنامه ها را فراهم می کند.

sasan بازدید : 57 یکشنبه 15 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود Alien Skin Blow Up v3.0.0.604 - پلاگین بزرگنمایی تصاویر بدون افت کیفیت در فتوشاپ

پلاگین Blow Up به عنوان یکی از پلاگین های فتوشاپ طراحی شده است. این پلاگین قابلیت تغییرسایز تصاویر را در بالاترین کیفیت و حتی بهتر از bicubic interpolation و یا هر راه حل دیگری، برای شما فراهم می کند. با افزودن این پلاگین به ابزارهای فتوشاپ خود می توانید با استفاد از پیشرفته ترین تکنیک های زوم تصویر و با حفظ لبه های تصویر به صورت صاف و هموار به زوم کردن تصویر تا 4 برابر (1600% area) و در برخی موارد تا 6 برابر (3600% area) بپردازید. Blow Up شامل ویژگی های پیشرفته ای مانند کنترل های photo grain، بزرگ نمایی با حفظ شفافیت، پشتیبانی از اکثر حالت های تصویری از جمله CMYK و بهینه سازی شده برای سیتم های چند پردازنده ای و cpu های چند هسته ای، می باشد.

sasan بازدید : 54 یکشنبه 15 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود Inkscape v0.48.2 - نرم افزار طراحی و ویرایش تصاویر وکتور

Inkscape یک ویرایشگر گرافیکی وکتور منبع باز شبیه برنامه های Adobe Illustrator, Corel Draw, Freehand یا Xara X می باشد که به وسیله آن می توان به طراحی و ویرایش تصاویر وکتور پرداخت. آنچه Inkscape را متمایز می کند، استفاده این برنامه از فرمت فایل Scalable Vector Graphics (SVG)، که یک XML منبع باز بر مبنای W3C استاندارد است، می باشد. Inkscape بر خلاف ویرایشگرهای گرافیکی bitmap مانند Photoshop یا Gimp، تصاویر گرافیکی خود را در فرمت وکتور ذخیره می کند. کنتراست تصاویر بیت مپ به رزولوشن خاصی بر مبنای تعداد پیکسل های تشکیل دهنده آن محدود می شود و امکان بزرگنمایی آن ها محدودتر از تصاویر گرافیکی وکتور می باشد.
Inkscape می تواند به عنوان یک ابزار مناسب و قدرتمند طراحی که با استانداردهای XML, SVG و CSS  سازگاری کامل دارد، استفاده شود. این نرم افزار از بسیاری ویژگی های پیشرفته SVG (مانند markers, clones, alpha blending و ...) پشتیبانی می کند.

sasan بازدید : 63 جمعه 13 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود DAZ Studio v4.0.3.9 - نرم افزار ساخت انیمیشن 3 بعدی

DAZ Studio نرم افزاری کامل برای طراحی آثار منحصر به فرد هنر دیجیتال و انیمیشن هایی است که از افراد مجازی، حیوانات، وسایل مختلف، محیط و ... ایجاد می شوند. استفاده از این برنامه بسیار آسان بوده و فقط کافیست تا موضوع پروژه، اشیاء تزئینی که می خواهید اضافه کنید به همراه محل قرارگیری آن ها، تنظیمات، میزان روشنایی و وضوح هریک را تعین نموده و کار روی پروژه هنری خود را آغاز نمایید. اگر شما تصمیم دارید تا پروژه ی ساخت یک انیمیشن 3 بعدی را شروع کنید DAZ Studio این امکان را برای شما فراهم می کند تا با صرف کمترین زمان و هزینه، تمام اصول هنر دیجیتال 3 بعدی و انیمیشن سازی را فرا بگیرید و به ایده های ذهنی خود جامه ی عمل بپوشانید. با استفاده از مدل های 3 بعدی موجود در برنامه که شامل افراد، اشیاء، مکان ها و ... هستند، شما می توانید راحت تر آنچه را که تصور می کنید ایجاد کنید و یا حتی به خلق موجودات غیرعادی و افسانه ای بپردازید.

sasan بازدید : 80 سه شنبه 10 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود 3D Haunted Halloween Screensaver v1.0 - اسکرین سیور هالووین در خانه متروکه

محافظ صفحه نمایش 3D Haunted Halloween Screensaver نمایی از یک خانه ی متروکه روی تپه را نمایش می دهد که موجودات و کدو تنبل های دیوانه و وحشی اطراف آن پرسه می زنند و صداهای عجیب غریب و ترسناکی تولید می کنند. آب و هوا بارانی به نظر می رسد و در آسمان رعد و برق پدیدار می شود ...
یک فضای واقعی از هالووین را با خانه ی متروکه و شخصیت های مورد علاقه ی این روزها بر روی مانتیور خود ایجاد کنید.

sasan بازدید : 204 سه شنبه 10 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود SAMInside v2.6.6.0 - نرم افزار رمزگذاری و رمزگشایی

SAMInside نرم افزاری است که به شما اجازه رمزگذاری و رمزگشایی با کلید سیستمی SYSKEY را می دهد. این برنامه بسیار کوچک بوده و نیاز به نصب ندارد و می تواند از یک دیسکت، CD/DVD و یا USB-drive اجرا شود. SAMInside حاوی 6 نوع از روش های دور زدن پسورد شاملBrute-force attack : Distributed attack، Mask attack، Dictionary attack، Hybrid attack و Pre-calculated tables attack است و امکان ورود داده از فایل های SAM & SYSTEM Registry ،LC, LCP, LCS, HDT, LMNT.LST, PWDUM را فراهم می کند.
نرم افزار SAMInside اولین ابزار در جهان است که رمزگذاری با SYSKEY را شروع کرده است.

sasan بازدید : 55 سه شنبه 10 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود Kruptos 2 Professional 3.0.0.7 - نرم افزار رمزگذاری فایل

یکی از قدرتمندترین نرم افزار های موجود در زمینه ی رمز گذاری Kruptos 2 Professional می باشد. به کمک این نرم افزار می توانید از هر فایل دلخواه که بر روی سیستم تان دارید به آسانی حفاظت کنید. این نرم افزار بسیار ساده است و تنظیمات و گزینه های سخت و پیچیده در آن وجود ندارد. این نرم افزار با بهره گیری از الگوریتم Blowfish از امنیت داده ها حفاظت می کند و از الگوریتم SHA256 برای ساخت کلید استفاده می شود.

sasan بازدید : 97 سه شنبه 10 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود Steganos Safe v12.0.3 - نرم افزار حفاظت از اطلاعات محرمانه

پنهان سازی اطلاعات در كامپیوتر ها همیشه یكی از معضلات كاربران كامپیوتری بوده است. به طوری كه با اضافه شدن امكانات جدید امنیتی به ویندوز XP از طریق ایجاد کاربر های گوناگون این مشكل هنوز پا بر جا مانده و مشكل كاربرانی كه به صورت مشترك از یك سیستم استفاده می كنند را حل نكرده است. از این رو كاربران به روش های ابتكاری خود روی آورده و هر یك به روش های مختلف از اطلاعات خود حفاظت می كنند بعضی از این روش ها عبارتند از: فشرده سازی اطلاعات از طریق برنامه های مختلف فشرده ساز و قرار دادن پسورد به روی آن ها، پنهان سازی اطلاعات در ویندوز از طریق قابلیت Hidden، پنهان كردن درایو ها از طریق ویرایش در رجیستری و ... از آنجا كه این ترفند ها در بین بسیاری از كاربران استفاده می شود، روش های مختلف خنثی نمودن آن ها و درنتیجه نفوذ به اطلاعات نیز به راحتی در دسترس و امكان پذیر می باشد.

sasan بازدید : 81 سه شنبه 10 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود Luxand Blink! v2.3 - نرم افزار تشخیص چهره برای ورود به ویندوز

یکی از راه های جالب برای ورود به سیستم نگاه کردن به وب کم است؟ تعجب کردید؟ نرم افزار Luxand Blink ابزاری است که به شما امکان ورود به کامپیوتر را بدون لمس کردن چیزی، وارد کردن پسورد یا فشار دکمه بوسیله ی انگشتان می دهد. تکنولوژی پیشرفته ی تشخیص صورت توسعه یافته توسط کمپانی Luxand قابلیت تشخیص چهره ی کاربران را حتی با وجود مدل موی جدید، مدل ریش و سبیل متفاوت و ... را دارد. حتی داشتن آرایش، عینک گذاشتن یا برداشتن، کوتاه کردن مو و ... نمی تواند این نرم افزار را گیج کند. Luxand Blink به شما در حفظ امنیت سیستم تان چه در خانه و یا محل کار کمک می کند. شناسایی بایومتریک از طریق صورت یکی از بهترین و سریعترین تکنولوژی هایی است که اخیراً استفاده می شود. همین امروز برای دانلود کردن این نرم افزار تلاش کنید!

قابلیت های کلیدی نرم افزار Luxand Blink! v2.3 :

- ورود به سیستم تنها با نگاه کردن به وب کم
- بهره مندی از تکنولوژی تشخیص چهره ی پیشرفته
- عدم نگرانی در رابطه با تغییر مو، آرایش، اصلاح ریش و سبیل و ...
- تشخیص چهره در شرایط نور و روشنایی متفاوت
- افزایش امنیت کامپیوتر در  محیط کار یا خانه
- و ...

sasan بازدید : 126 سه شنبه 10 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود KaKa Private Disk v3.50 - نرم افزار محافظت از اطلاعات به وسیله پنهان سازی و رمز گذاری فایل ها

Private Disk نرم افزاری است که به منظور محافظت از اطلاعات حساس بر روی نوت بوک، رایانه های شخصی و فلش دیسک قابل حمل به کار می رود و استفاده ای بسیار آسان دارد. این نرم افزار برای ایجاد دیسک های مجازی در کامپیوتر مورد استفاده قرار می گیرد. در یک دیسک مجازی شما می توانید اطلاعات محرمانه ای که می خواهید از کاربران دیگر مخفی نگه دارید را ذخیره کنید. برای این کار تنها باید فایل های مورد نظر را داخل این دیسک خصوصی ذخیره کرده و بعد آن ها را ببندید و از این پس Private Disk به طور خودکار از آن ها محافظت خواهد نمود.

sasan بازدید : 91 سه شنبه 10 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود Folder Lock v6.5.2 - نرم افزار رمزگذاری و قفل فایل ها

Folder Lock یک نرم افزار امنیت فایل است که به کمک آن و به راحتی می توانید در چند ثانیه فایل، فولدر، عکس ها و مستندات بیشماری را قفل، پنهان یا رمزگذاری نمایید. این نرم افزار سریع، قابل اعتماد و راحت است. Folder Lock یک برنامه ی کامپیوتری است که به کمک آن و به راحتی می توانید فایل ها و فولدرهای شخصی خود را قفل کنید و بر روی آن ها پسورد قرار دهید. Folder Lock فایل ها را غیر قابل حذف می کند، آن ها را مخفی می کند و از دید کودکان، همکاران و دوستانتان پنهان می کند و از آن ها در برابر تروجان ها، ویروس ها و تهدیدات شبکه ای حفاظت می کند. به کمک این نرم افزار می توان از فایل های موجود بر روی حافظه های قابل حمل مانند USB Flash، Memory Sticks ،CD-RW ،floppies نیز حفاظت نمود. به کمک این محصول می توانید کامپیوترتان را قفل کنید و بر رو ی فایل های موجود در سطح هسته، ویندوز و DOS نیز قفل گذاری کنید.

sasan بازدید : 87 سه شنبه 10 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود Windows Password Remover v7.01 - نرم افزار حذف پسورد ویندوز

یکی از راه های حفاظت از اطلاعات شخصی و جلوگیری از دسترسی های غیر مجاز و ناخواسته در کامپیوتر ایجاد یک رمز عبور برای ویندوز سیستم است. ولی در برخی مواقع ممکن است حتی خود شما نیز رمز ورود به سیستم خود را فراموش کرده باشید و به دنبال راه حلی منطقی برای این مسئله باشید.
Windows Password Remover یک نرم افزار حذف پسورد حرفه ای ویندوز برای بازنشانی مجدد رمز عبور ادمین و کاربران است تا در مواقع ضروری که پسورد خود را فراموش کرده اید، بدون اینکه نیازی به نصب مجدد سیستم عامل داشته باشید، قادر به لاگین شدن در ویندوز باشید. این برنامه از تمامی نسخه های ویندوز مانند ویندوز 7، ویندوز ویستا، XP ،2008 ،2003 ،2000 و ... پشتیبانی می کند.

sasan بازدید : 56 سه شنبه 10 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود AI RoboForm Enterprise v7.5.0 - نرم افزار مدیریت پسورد ها در صفحات وب

بسیاری از ما در سایت های زیادی عضو هستیم، از سایت های مربوط به خدمات پست الکترونیک گرفته تا فروم های مختلف و سایر سایت هایی که برای استفاده از خدمات آنها حتماً باید عضو آن سایت شد، هر بار وارد شدن به این سایت ها ملزم به وارد کردن یوزر و پسورد است. البته برخی از سایت ها با ایجاد کوکی هایی نام کاربر و رمز عبور را یاد آوری می کنند که خود باعث تسریع کار می شود، به علاوه در خود نرم افزار اینترنت اکسپلورر امکانی برای یاد آوری کلمه های عبور گنجانده شده است که البته استفاده از این ویژگی ممکن است امینت شما را به خطر بیاندازد چرا که برنامه های زیادی هستند پسورد های ذخیره شده در اینترنت اکسپلورر را کشف می کنند و آنها را برای هکرها ارسال می کنند.
AI RoboForm یکی از امن ترین برنامه ها برای یاد آوری کلمه عبور در سایت های مختلف می باشد، این برنامه نام کاربر و کلمه عبور را ذخیره می کند و با هر بار وارد شدن به آن سایت، نام کاربر و کلمه عبور به صورت خودکار وارد می کند و شما به سرعت وارد آن سایت می شوید. این برنامه علاوه بر ذخیره کلمه های عبور قادر به ذخیره سازی کلیه اطلاعات فردی شما می باشد و در هنگام پر کردن فرم های عضویت به شما کمک می کند تا فرم را به سرعت تکمیل کنید، یکی از قابلیت های جالب این نرم افزار این است که شما می توانید از اطلاعات ذخیره شده نسخه پشتیبان تهیه کنید و هرگاه ویندوز خود را عوض کردید از نسخه پشتیبان استفاده کنید.

sasan بازدید : 55 سه شنبه 10 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود Kaspersky Internet Security 2012 v12.0.0.374 - نرم افزار اینترنت سکوریتی کاسپرسکی

Kaspersky Internet Security نرم افزار همه جانبه حفاظت کامپیوتر شما در برابر حملات اینترنتی، آلودگی به ویروس ها، حملات هکرها، جاسوس افزارها، اسپم ها و برنامه های تبلیغاتی می باشد. امروزه با گسترش استفاده از اینترنت و افزایش حملات اینترنتی برای سو استفاده از اطلاعات شخصی افراد، نصب یک برنامه حفاظتی برای جلوگیری از این گونه حملات بیش از پیش ضروری به نظر میرسد. کاسپر سکی با بهره گیری از آخرین تکنولوژی امنیتی، سیستم شما را در مقابل انواع ویروس ها، هکرها و برنامه های مخرب محافظت میکند. این نرم افزار که ساخت یک شرکت روسی می باشد که در میان کاربران ایرانی محبوبیت خاصی پیدا کرده است.

sasan بازدید : 83 سه شنبه 10 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود avast! Internet Security v6.0.1278 - نرم افزار امنیتی اوست

avast! Internet Security نرم افزاری است که با استفاده از کمترین منابع (Cpu و Ram) از کامپیوتر شما در برابر ویروس ها و حملات اینترنتی محافظت کرده.
 avast! همچنین با دارا بود گواهینامه ICSA آنتی ویروس مناسبی برای شرکت ها خواهد بود.
avast! به خوبی انواع ویروس ها، کرم های اینترنتی و تروجان ها را پیدا کرده و آنها را از بین می برد. همچنین قادر به کنترل موردی (On Demand) و کنترل دائمی (On Access) می باشد.
همچنین این آنتی ویروس با ارائه رابط کاربری بسیار زیبا و امکانات پیشرفته بالا توانسته است نظر کاربران مبتدی و پیشرفته را به خود جلب کند.

sasan بازدید : 69 سه شنبه 10 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود MorphVOX Pro v4.3.13.22345 - نرم افزار تغییر صدا

MorphVOX Pro ابزاری مفید برای تغییر دادن صدای شما در یک بازی یا چت آنلاین می باشد و شما می توانید صدایی شبیه به کارکتری که در حال بازی با آن هستید داشته باشید. مثلا می توان برای یک زن هیزم شکن صدای یک راننده کامیون را گذاشت و یا برای یک شاهزاده صدایی شبیه به یک نوجوان را در نظر گرفت و یا مانند یک پهلوان نیرومند صحبت کرد! علاوه بر این می توانید با فشار دادن یکی کلید، ماوس و یا کلیدهای جوی استیک صداهایی مانند ترکاندن چیزی را ارسال کنید. در واقع با این نرم افزار می توان به ارتباطات آنلاین حالت شوخی و سرگرمی را اضافه کرد. شما با تغییر دادن صدای خود قادر خواهید بود تا سن، جنسیت و هویت خود را از دیگران پنهان کنید.

sasan بازدید : 65 سه شنبه 10 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود ParsKhan v1.0 - نرم افزار پارس‌ خوان، خواننده متون فارسی

با گذشت زمان، بر حجم اطلاعات متنی افزوده می‌شود. روزانه میليون‌ها صفحه وب حاوی اطلاعات جدید بر روی اینترنت قرار می‌گیرد. بسیاری از کتاب‌ها به صورت دیجیتالی ارائه می‌شوند. ممکن است روزانه چندین ایمیل به دست شما برسد و همه این‌ها در حالی است که برای خواندن هر یک باید برای مدت طولانی از همه کارهای دیگر غافل شده و به صفحه نمایش خیره شوید و متون را بخوانید.
پارس‌خوان، متون دیجیتالی را به صدا تبدیل می کند و حاصل تلاش 45 روزه‌ی تیم نرم افزاری آفتابگردان است، هدیه‌ای ارزشمند به پارسی‌زبانان.

sasan بازدید : 64 سه شنبه 10 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود TextAloud v3.0.26 - نرم افزار تبدیل متن به صدا

نرم افزار TextAloud، به کمک این برنامه قادرید هر متنی را به صدا تبدیل کرده و آن را به صورت یک فایل صوتی مانند MP3 در کامپیوتر و یا دستگاه MP3 Player خود گوش دهید. TextAloud از برجسته ترین برنامه های گفتاری است که قادر است صداهایی ویژه و مهیج (در چندین زبان مختلف) مانند ATT، Cepstral، NeoSpeech که از بهترین گفتارهای کامپیوتری به شمار می آیند را برای کامپیوتر تان فراهم کرده و در دسترستان قرار دهد.
TextAloud از تکنیک تلفیق یا ترکیب صدا برای تبدیل متن به گفتار استفاده می کند. این برنامه قادر است متن ها را از ایمیل، صفحات وب، گزارش کارها و نظایر آن خوانده و با صدای رسا در کامپیوتر پخش کند. TextAloud همچنین قادر است آنچه را که به طور روزانه برای تان می خواند را با فرمت MP3 یا WMA ذخیره کند تا شما بتوانید آنرا به صورت یک پلی بک (مدیای قابل پخش) در PocketPC , iPod و در تلویزیون هایی که دارای گزینه Tivo's Home Media Option هستند گوش کنید.

sasan بازدید : 90 سه شنبه 10 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود Text Speaker v3.17 - نرم افزار متن خوان

این نرم افزار قادر است تا هر متنی را با یک صدای طبیعی به صوت تبدیل کند. Text Speaker می تواند اسناد شما را با صدای بلند، واضح و مانند صدای یک انسان برایتان بخواند و یا آن ها را به فایل های MP3 تبدیل کند تا قادر به گوش دادن به آن ها در هرمکانی، باشید. Text Speaker از زبان های انگلیسی، فرانسه، آلمانی، اسپانیایی، لهستانی و زبان رومانیایی پشتیبانی می کند. زمانی که کامپیوتر شما قادر به خواندن متن نمایش داده شده روی صفحه نمایش با صدای بلند باشد، به راحتی قادر به غلط گیری و کاهش اشتباهات تایپی خواهید بود.

sasan بازدید : 82 سه شنبه 10 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود Dragon NaturallySpeaking Premium v11.0 - نرم افزار تایپ متن و اجرای دستورات کامپیوتری از طریق صحبت کردن

اگر دوست دارید دنیای دیجیتالی تان را از طریق صدا کنترل کنید می توانید از نرم افزار Dragon NaturallySpeaking Premium استفاده کنید. بدین صورت کارهای شما به سرعت 3 برابر بیشتر از تایپ کردن انجام می شود. هر کاری که می خواهید انجام دهید کافی است به کامپیوترتان بگویید تا برای شما انجام دهد. ساخت مستندات، فرستادن ایمیل، کنترل برنامه ها و استفاده از اینترنت تنها از طریق صحبت کردن قابل اجرا می باشد. Dragon به شما کمک می کند تا استرس کمتری داشته باشید و در کارهایتان موفق شوید. کافی است از ضبط کننده ی دیجیتالی صدا استفاده کنید و سپس صدای خود را به کامپیوتر منتقل نمایید. واسط کاربری این محصول قابلیت های استفاده ی بیشتری پیدا نموده است و بسیار آسان تر از قبل ویژگی ها و توانایی های این محصول را یاد آوری، پوشش و در دسترس کاربر قرار می دهد. Dragon توجه کاربران را به فکر و ایده شان جلب نموده و خیال کاربر را از ماوس، صفحه کلید و صفحه نمایش کامپیوتر آزاد نموده است. نسخه ی 11 این محصول نسبت به دستورات صدا پاسخ های سریعتری می دهد و دستورات جدیدی در زمینه ی time-saving ارائه نموده است. سرعت باز کردن برنامه، دستیابی به پنجره ها، حرکت در بین پنجره ها، جستجو در اینترنت و ... از طریق صدا سریعتر و آسان تر شده است و در نتیجه کاربران به راحتی و با سرعت هرچه بیشتر می توانند به اجرای برنامه های خود از طریق کامپیوتر بپردازند.

sasan بازدید : 70 سه شنبه 10 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود I Screen Recorder v8.0.0.2200 - نرم افزار تصویر برداری از صفحه نمایش

نرم افزار I Screen Recorder، ابزار قدرتمند تصویربرداری که به کاربران اجازه عکس گرفتن و ضبط فیلم از محیط سیستم را می دهد. این نرم افزار همچنین قادر است از هر لحظه ای در دسکتاپ شما عکس با فرمت های BMP یا JPG تهیه و با بهترین کیفیت ممکن ذخیره نماید. گاهی اوقات می توانید به راحتی حتی از فیلمی که تماشا می کنید عکس و یا فیلم تهیه کنید و یا می توانید توسط این نرم افزار هر صفحه که در اینترنت می بینید را فیلم بگیرید. همچنین این نرم افزار در ضبط از کارت تلویزیون صدای موجود را بنا به ضرورت، ضبط می نماید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار I Screen Recorder v8.0.0.2200:
- قابلیت دستیابی سریع به ابزار تصویربرداری
- استفاده از کلیدهای میانبر
- انتخاب قسمت های مورد نظر جهت ضبط
- توانایی ضبط عکس و صدا
- گرفتن عکس و ویدئو از وسایلی مانند وب کم، تلویزیون و ...
- انتخاب ویژگی های هر وسیله تصویربرداری
- تعیین حرکت در هنگام تصویربرداری
- قابلیت اعمال شارپ، روشنایی، تغییر سایز، چرخش و ...
- ذخیره عکس ها در فرمت bmp و jpg
- تغییر نام اتوماتیک تصاویر گرفته شده
- اشتراک عکس ها و فیلم های گرفته شده توسط ایمیل
- و ...

sasan بازدید : 78 سه شنبه 10 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود OneClick Video Capture v7.0.11.84 - نرم افزار ذخیره سازی فیلم در حال پخش

در حین تماشای یک فیلم ویدئویی هستید یکی از صحنه های این فیلم بسیار زیبا است اگر بخواهید این صحنه را داشته باشید چه کاری می کنید؟ نگران نباشید ما به شما یک نرم افزار برای تصویر برداری از روی فایل های ویدئویی معرفی می کنیم. یک از عالی ترین نرم افزارها در این زمینه برای برطرف نمودن نیاز کاربران، OneClick Video Capture می باشد. بهره مندی از واسط کاربری کامل و توابع تصویر برداری قدرتمند این نرم افزار را مناسب برای هر کاربری می سازد. تنها با چند کلیک می توانید تصویر یا ویدئو را از روی سایر ابزارها مانند تلویزیون  یا DV برداشته و سپس فایل های بدست آمده را به پنجره ی مرورگر این نرم افزار وارد کنید. به علاوه این نرم افزار از تابع تشخیص حرکت جدیدی برخوردار است. شما به عنوان کاربر می توانید در یک لحظه، تصویر برداری کنید، ایمیل بفرستید، برنامه ها را اجرا کنید، FTP را به روز کنید و ...

قابلیت های کلیدی نرم افزار OneClick Video Capture v7.0.11.84:
- تصویر برداری از روی ابزارهایی مانند وب کم های یو اس بی، تلویزیون یا DV به صورت همزمان
- بهره مندی از تنظیمات حساس و حالت هشدار
- تصویر برداری به کمک  hotkeyها
- تنظیم ویژگی برای هر ابزار تصویر برداری
- پشتیبانی از فایل های ویدئویی با فرمت AVI
- فایل های ویدئویی خروجی با سایزهای قابل تنظیم
- ضبط ویدئو و صدا
- پیش نمایش و ضبط فایل ها یویدئوی در مرور گر فایل  
- روی هم گذاری متن یا bitmap
- و ...

sasan بازدید : 65 سه شنبه 10 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود GiliSoft Screen Recorder v3.2 - نرم افزار فیلم برداری از صفحه نمایش

نرم افزار GiliSoft Screen Recorder ابزاری قدرتمند برای تصویر برداری از محیط کار ویندوز شماست. این نرم افزار می تواند آنچه که بر روی صفحه نمایش می بینید و همچنین صدایی که پخش می شود را به صورت هم زمان ضبط کرده و در یک فایل ویدئویی فشرده ذخیره کند. همپنین این نرم افزار این قابلیت را دارد که شما بتوانید با انجام تنظیماتی فقط از بخش خاصی از صفحه نمایش فیلم برداری کنید.
بر این اساس می توان از این نرم افزار برای ایجاد دمو های نرم افزار، گرفتن streaming video و ضبط game play استفاده کرد. استفاده از این نرم افزار بسیار آسان می باشد.

sasan بازدید : 58 سه شنبه 10 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود IcyScreen v4.13 - نرم افزار تصویر برداری از دسکتاپ و ارسال آن به صورت خودکار

به وسیله نرم افزار IcyScreen می توان تعیین کرد که در چه زمان هایی به صورت خودکار از صفحه نمایش کامپیوتر عکس گرفته شود و علاوه بر اینکه عکس های گرفته شده را می توان روی هارد کامپیوتر ذخیره کرد، گزینه های دیگری را می توان انتخاب کرد، به عنوان مثال: ارسال به تعداد نامحدودی آدرس ایمیل از جمله خودتان، آپلود روی وب سرور از طریق FTP و یا ارسال برای هاست سرور ImageShack. این نرم افزار دارای پیکربندی و راه اندازی سریع و آسانی است، به طوری که می توان در کمتر از 3 دقیقه آن را به پایان برد و سپس با کلیک روی IcyScreen می توانید تنظیمات دیگر را به طور دستی انجام دهید.

sasan بازدید : 85 سه شنبه 10 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود Ashampoo Snap v5.0.0 - نرم افزار تصویر برداری از محیط دسکتاپ

بسیاری از اوقات نیاز به عکس برداری از محیط دسکتاپ از طرفی و عدم کارایی کلید Print Screen در بسیاری از محیط ها باعث شده به دنبال ابزاری برای این کار باشیم البته برای مواقعی که نیاز به فیلم برداری از محیط دسکتاپ خود داریم نیز همین نیاز به شکل دیگری احساس می شود.
نرم افزار Ashampoo Snap ابزاری برای عکس برداری از صفحه نمایش با ابزارهای قدرتمندی برای ویرایش تصاویر می باشد. این نرم افزار کاربران را قادر می سازد تا از هر چیزی در Desktop عکسبرداری کرده مانند یک بخش یا تمام قسمت های یک نرم افزار، وب سایت ها و ... و در صورت لزوم آنرا ویرایش کنند. این نرم افزار همچنین دارای راهنمای محاوره ای می باشد که در تمامی مراحل عکسبرداری و کار با نرم افزار به کمک شما می آید.
نیاز به تصویر برداری و گرفتن عكس از محیط نرم افزارهای مختلف و كاری ویندوز به صورت یك Screen Shot با كیفیت و گویا از جمله كارهای است كه ممكن است بارها و بارها برای شما پیش بیاید، برای تهیه ی آموزش های مختلف، برای نمایش محیط كار برنامه های خود به دیگران و بسیاری نیازهای دیگر ... . خود ویندوز این امكان عكس برداری را با استفاده از كلید Print Screen بر روی صفحه كلید مهیا كرده است و طبعا تصاویر گرفته شده توسط نرم افزار خود ویندوز كیفیت مطلوب و توانایی ویرایشی لازم را ندارد.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 146
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 72
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 107
  • بازدید ماه : 320
  • بازدید سال : 2,322
  • بازدید کلی : 26,149