loading...
روز دانلود
sasan بازدید : 183 پنجشنبه 05 آبان 1390 نظرات (0)

allWebMenus+Pro.jpg

با نرم افزار AllWebMenus شما میتوانید بدون نیاز به هیچ گونه دانش فنی در رابطه با زبان برنامه نویسی dhtml/javascript منو هایی مناسب برای وبسایت با فرمت جاوا اسکریپت بسازید. منو های جاوا اسکریپت را میتوان با یک روش ساده درخت مانند طراحی کرد سپس با ابزار هایی که این نرم افزار در اختیار شما قرار میدهد میتوانید آن را زیبا تر و سفارشی کنید. برای مثال ایجاد رنگ بندی ، متحرک کردن منو ، ساخت منو های کشویی و … که باعث میشود نتیجه نهایی بسیار زیبا و جالب باشد. منو های ساخته شده در این برنامه با تمامی مرورگر ها مانند فایرفاکس ، اینترنت اکسپلورر، گوگل کروم، اپرا، موزیلا، کانکرر، سافاری و غیره سازگار بوده و در تمامی آن ها به درستی اجرا میشوند. همچنین از دیگر قابلیت های این نرم افزار میتوان به افکت گذاری بر روی منو ها و دکمه ها اشاره کرد مثلا زمانی که موس بر روی منو مورد نظر برده میشود تغییر رنگ دهد یا وقتی کلیک میشود صدای کلیک ایجاد کند ! هم اکنون میتوانید این نرم افزار را با لینک مستقیم از روز دانلود دریافت نمایید.

 

sasan بازدید : 65 پنجشنبه 05 آبان 1390 نظرات (1)

Elcomsoft Wireless Security Auditor

Elcomsoft Wireless برنامه ای پر قدرت و جدید است که به مدیران شبکه اجازه میدهد شبکه های بی سیم خود را از راه دور بررسی کنند و قابلیت این را دارد که به طور هوشمند و پیشرفته شبکه ها را برای یافتن مشکلات امنیتی مانند کرم ها ، تروجان ها ، ابزار های مخرب ، جاسوس افزار ها و … بررسی کند به مدیر شبکه اطلاع دهد. همچنین مدیران شبکه میتوانند با این نرم افزار رمز عبور خود را با سرعت بالا و به طور کاملا امن بازیابی کنند که این ویژگی را میتوان مهم ترین ویژگی این نرم افزار دانست. هم چنین این نرم افزار میتواند برنامه ای کارآمد برای مدیریت امنیت شبکه باشد که به مدیران شبکه بسیار کمک خواهد. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را با لینک مستقیم از روز دانلود دریافت نمایید.

sasan بازدید : 69 پنجشنبه 05 آبان 1390 نظرات (0)

DeepTrawl

اگر شما نیز از دسته ی وب مسترها باشید ، حتما با اختصار SEO ( سئو ) که هدف از آن انجام دادن / ندادن برخی از کارها در طراحی ، محتوا و … برای بهینه کردن سایت به منظور افزایش رتبه در موتور های جست و جو گر می باشد ، آشنایی دارید . سئو تنها به رعایت یک یا دو مورد محدود نشده و می بایست قوانین زیادی را رعایت کنید تا سایت شما مورد توجه جستجوگر ها قرار گیرد . یکی از این کارها پیدا کردن لینک های شکسته و برطرف کردن آنها می باشد . لینک های شکسته یا Broken Link به پیوند های گفته می شود که به آدرسی که وجود ندارد داده می شود . حال با توجه به اینکه مبنای موتورهای جست و جو برای خزیدن در سایت های مختلف استفاده از لینک های موجود در آنها می باشد به اهمیت بررسی کردن سایت برای اطمینان از عدم وجود اینگونه پیوندها پی خواهید برد .

اگر بخواهید تا خودتان تک تک صفحات را به صورت دستی برای پیدا کردن لینک ها زیر و رو نمایید ، نه تنها نیازمند صرف زمانی زیاد می باشد بلکه ممکن است بسیاری از لینک ها نیز از چشمتان دور بماند . DeepTrawl نام نرم افزاری است بسیار مفید و کاربردی برای وب مستر ها که با استفاده از آن و تنها با دادن آدرس سایت خود ، می توانند لینک های شکسته را پیدا کرده تا در راستای ترمیم آنها قدم بردارند . سرعت بی نظیر این نرم افزار که همانند یک مرورگر وب طراحی گشته است در انجام این فرایند در کوتاه ترین زمان ممکن به شما کمک خواهد کرد . دیگری از این بابت که موتورهای جست و جوی گوگل ، یاهو ، بینگ و … رتبه ی سایت شما را به دلیل وجود لینک های شکسته کاهش دهند ، نگران نخواهید بود چرا که DeepTrawl به دقت تمامی صفحات را بررسی کرده و گزارشی کامل از پیوند های خراب موجود در سایت یا وبلاگ شما در اختیارتان قرار می دهد .

sasan بازدید : 73 پنجشنبه 05 آبان 1390 نظرات (0)

IEInspector HTTP Analyzer Full Edition

HTTP فراگیر ترین پروتکلی است که کاربران اینترنت از آن استفاده می کنند . این پروتکل که بر مبنای نمایش متون طراحی شده است در واقع همانی است که در ابتدای آدرس هر وب سایت وارد کرده و به مرورگر خود می فهمانیم که قصد دریافت اطلاعات را از چه طریقی داریم . حال ممکن است بعضی اوقات به صفحاتی مواجه شوید آدرس آنها با HTTPS شروع شده و صفحات و سایت هایی از این پروتکل استفاده می کنند که قصد برقراری یک ارتباط ایمن بین کاربر و سرور مقصد را داشته باشند . نرم افزار IEInspector HTTP Analyzer که امروز قصد معرفی آن را در دانلود کده داریم به شما کمک می کند تا به سادگی آدرس های مورد نظرتان را که بر پایه ی پروتکل محبوب http بنا شده اند را آنالیز کرده و اطلاعاتی را که در رابطه با آنها می خواهید بدست آورید . رد و بدل کردن داده ها و نظارت بر آنها  از این طریق ممکن است برای افراد حرفه ای و وب مستر ها دارای اهمیت های فراوانی باشد که با مشاهده یک سایت و در خواست های http که توسط مرورگر و یا وب سرور داده می شود به اطلاعات مهمی نظیر سرعت بارگذاری ، تعداد درخواست ها ، حجم دریافتی ، زمان بارگذاری و … را به سادگی بدست بیاورند . این داده ها می تواند در کارهایی نظیر بهینه سازی سایت برای موتور های جست و جو و نیز افزایش امنیت مورد استفاده قرار گیرد . یکی از نکات قابل توجه در این برنامه ، امکان استفاده به صورت یکتا ( Stand Alone ) و استفاده در قالب افزونه های نصب شده بر روی مرورگرهای وب نظیر فایرفاکس و اینترنت اکسپلورر می باشد که می توانید بنا به نیاز خود و راحتی کار ، از هریک که می خواهید بهره ببرید .

 

sasan بازدید : 74 پنجشنبه 05 آبان 1390 نظرات (0)

XLineSoft PHP Runner

در زمان های نه چندان دور که اینترنت در حال همگانی شدن بود اکثر وب مستر ها سایت خود را با استفاده از زبان HTML طراحی می کردند و همانگونه که می دانید در این زبان برنامه نویسی محدودیت های بسیاری وجود دارد که مهم ترین آن عدم اتصال به پایگاه داده ها می باشد و دقیقا از همین روست که به صفحات ساخته شده با این سیستم استاتیک گفته می شود . اما با گذشت زمان و ساخت دیتابیس های مختلف زبان های گوناگونی نیز پا عرصه وجود نهادند و جای پدربزرگ خود را گرفتند . PHP را می توان یکی از نوادگان اچ تی ام ال دانست چرا که با استفاده بسیاری از کدهای موجود در زبان اچ تی ام ال در خود پیوندی جدا ناشدنی را برقرار کرده است با این تفاوت که از پایگاه داده ها نیز پشتیبانی می کند .حال اگر شما قصد طراحی یک سایت را دارید قطعا استفاده از پی اچ پی برایتان بهترین گزینه خواهد بود اما اگر مشکلتان بلد نبودن این زبان است امروز راه چاره ی آن را معرفی می کنیم .

 

XLineSoft PHP Runner نام نرم افزاری است بسیار کاربردی که وظیفه ی آن ساخت صفحات پی اچ پی برای پایگاه های لوکال و یا ریموت با استفاده بانک های اطلاعاتی مختلفی نظیر MySQL ، MS Access ، SQL Server و Oracle می باشد . با این برنامه شما خواهید توانست صفحاتی پویا برای پایگاه اینترنتی تان طراحی کنید که کاربران توانایی انجام فعالیت هایی نظیر جست و جو ، اضافه ، ویرایش و یا حذف کردن دیتا در دیتابیس شما را داشته باشند . تنظیمات امنیتی پیشرفته به شما کمک خواهد کرد تا صفحاتی را برای کاربران خاص ساخته و به وسیله ی پسورد از آنها محافظت نمایید و نکته جالب توجه اینست که تمامی این فعالیت ها را بدون داشتن مهارت برنامه نویسی PHP می توانید انجام دهید . محیط ساده و کاربرپسند این نرم افزار امکان ساخت و اتمام اولین پروژه ی شما را تنها در ۱۵ دقیقه داراست و بدین ترتیب از اتلاف وقت و سرمایه تان جلوگیری خواهید نمود .

 

برخی از ویژگی های کلیدی XLineSoft PHP Runner v5.3 :
– محیط کاربری بسیار ساده و استفاده به صورت ویزارد
– اضافه ، نمایش ، ویرایش ، کپی و حذف صفحات
– ساخته شده در محیط اف تی پی کلاینت برای آپلود مستقیم صفحات در وب سرور
– تمپلیت های چند زبانه و قابلیت انتخاب زبان مورد نظر هنگام لاگین
– ساخت صفحات محافظت شده به وسیله ی PHP
– عدم نیاز به دانستن علم برنامه نویسی
– ماژول ارسال مطلب
– ماژول لیست محصولات
– ذخیره اطلاعات کاربر
– و …

sasan بازدید : 69 پنجشنبه 05 آبان 1390 نظرات (0)

WebcamMax

WebcamMax نام برنامه جالب و البته کاربردی می باشد که به وسیله آن می توانید اقدام به ساخت وبکم های مجازی نمود و از آنها در مسنجر ها و وب سایت هایی نظیر Ustream استفاده کنید . نحوه کار وبکم مجازی به این صورت می باشد که با انتخاب فیلم های ضبط شده ، تصاویر و افکت های گوناگون ، به جای نمایش چهره واقعی خود ، آنها را به تصویر می کشید بدون آنکه هیچ تفاوتی به وبکم های معمولی داشته باشد . WebcamMax بر روی تمام نرم افزارهای وبکم مانند MSN ، Yahoo ، Camfrog ، YouTube ، ICQ ، AIM ، Skype ، Paltalk قابل اجرا و استفاده می باشد و شما می توانید با استفاده از صدها افکت موجود در برنامه یک وبکم جالب برای خود ساخته و لحظات شیرینی را برای خود و دوستانتان خلق نمایید . این برنامه همچنین قادر است تا با استفاده از وبکم عکس و فیلم تهیه کرده و آنها را به سایت های ویدیوی آنلاین نظیر یوتیوب و یا حتی وبلاگ خودتان ارسال کند .

sasan بازدید : 84 پنجشنبه 05 آبان 1390 نظرات (0)

CyberLink YouCam Deluxe

وبکم یکی از قابلیت های بسیار جالبی است که امکان برقراری ارتباط ویدیویی را به هر نقطه ای از جهان که به اینترنت متصل باشد بدون نیاز به هزینه های گزاف فراهم می سازد و اگر تا کنون از این فناوری بهره برده باشید بر این امر واقفید . اما نرم افزاری که امروز قرار است در روز دانلود به معرفی آن بپردازیم نه یک برنامه برقراری ارتباط از طریق وبکم بلکه ابزاری است برای جذاب کردن تصاویر ارسالی و ایجاد سرگرمی است .

این نرم افزار که YouCam Deluxe نام دارد محصول کمپانی قدرتمند CyberLink می باشد که یدی طولا در زمینه ی ساخت و طراحی نرم افزارهای مولتی مدیا دارد . با نصب و اجرای این نرم افزار نباید از دیدن خودتان با رنگ چشمی دیگر تعجب کنید چرا که CyberLink YouCam Deluxe نه تنها بر ناحیه چشم بلکه با آنالیز رفتاری حالات چهره می تواند افکت های بسیار جذاب و خارق العاده ای را روی صورت شما بگذارد و چیزی را تحویلتان دهد که خود ، بیشتر از آن دوستی که قرار است شما را ببیند تعجب کنید ! از این رو اگر به دنبال یک نرم افزار فان برای وبکم خود می گردید بی شک این برنامه بهترین گزینه ی موجود در حال حاضر است .

 

sasan بازدید : 268 پنجشنبه 05 آبان 1390 نظرات (0)

yahoo-messenger-11

اکثر کاربران با نرم افزار مشهور Yahoo! Messenger آشنا هستند. این برنامه به شما امکان ارتباط با دوستانتان را از هر نقطه ای به نقطه ی دیگر میدهد.علاوه بر این، با داشتن ابزار لازم، میتوانید به صورت صوتی یا حتی تصویری با یکدیگر ارتباط داشته باشید. اگر تا به حال این نرم افزار را امتحان نکرده اید حتما آن را دانلود کرده و از سادگی و کارایی آن لذت ببرید. اگر هم از کاربران قدیمی این نرم افزار هستید بهتر از وقت را از دست ندهید و نسخه ی جدید این نرم افزار را با ویژگی های جدید امتحان کنید.

نرم افزار Yahoo! Messenger نرم افزار پیام رسان مشهور شرکت !Yahoo است که به شما امکان میدهد ببینید چه زمانی دوستانتان آنلاین هستند و برایشان پیغام بفرستید. همچنین این برنامه شما را از ایمیل های جدیدتان در Yahoo! Mail یا Yahoo! Personals و همچنین رخداد های آتی در Yahoo! Calender آگاه میکند. این برنامه دارای قابلیت هایی چون پشتیبانی از firewall ، حالت standby که برنامه در این حالت به صورت مخفی میماند تا یک ارتباط اینترنتی برقرار شود ، قابلیت ذخیره و چاپ گفتگوها ، و محیط کاربری با چند tab برای دسترسی سریع به اخبار و غیره میباشد.

این برنامه به صورت رایگان عرضه میشود و میتواند با یک Yahoo! ID، که به شما امکان دسترسی به سرویس های !Yahoo همانند Yahoo! Mailرا میدهد کار کند.

همچنین یاهو مسنجچر خدمات PC-PC و PC-Phone و Phone-PC و انتقال فایل ، خدمات تصویری با webcam ، سرویس های متنی و اتاق های چت را نیز عرضه میکند.

 

 

قابلیت های جدید در Yahoo! Messenger 11 :

-دوستانتان را برای بازی کردن دعوت کنید – علاوه بر پیام های متنی و گفتگو های صوتی و تصویری، اکنون میتوانید بازی های معروف اجتماعی مانند Mafia Wars و Fishville را درون Yahoo! Messenger انجام دهید.

-با دوستانتان در هر جایی در تماس باشید – در Facebook, Twitter, Flickr, Yahoo! Pulse ببینید، کامنت بگزارید یا like بزنید ، و تمام این کارها
را در Yahoo! Messenger انجام دهید.

-وضعیت فعلی خود را به چندین شبکه اجتماعی بفرستید – وضعیت خود را به صورت همزمان روی Facebook, Twitter, Yahoo! Pulse منتشر کنید.

-با دوستانتان در Facebook چت کنید - علاوه بر دوستانتان در Windows Live ، اکنون میتوانید با دوستانتان در Facebook نیز چت کنید. همچنین
میتوانید گفتگوهایتان را در هر جایی با استفاده از Mobile Web Messenger, SMS Messenger یا برنامه ی Yahoo! Messenger App برای اندروید ادامه دهید.

-همواره در دسترس باشید – به طور همزمان در چند کامپیوتر حضور داشته باشید تا هرگز پیامی را از دست ندهید.

-دسترسی آسان به آخرین گفتگوها – تمام گفتگوهایتان را در هر کامپیوتری که از طریق آن وارد Yahoo! Messenger شده اید دریافت نمایید.

-تجربه ی خود را با پوسته های تازه و جدید تغییر دهید – با یکی از ۷ پوسته ی اضافه شده خود و شخصیت خود را به نمایش بگذارید.

sasan بازدید : 82 پنجشنبه 05 آبان 1390 نظرات (0)
Becky Internet Mail

Becky Internet Mail نام نرم افزاری است که با آن می توانید به سادگی ایمیل های HTML ساخته و بفرستید و همچنین به وسیله پروتوکل های POP3 و IMAP4 ایمیل هایی که برایتان فرستاده می شود را دریافت نمایید . از ویژگی های این نرم افزار که نسبت به نسخه های مشابه ،‌ آن را متمایز می سازد دارا بودن قابلیت هایی نظر ارسال ایمیل به صورت زمانبندی و بخشی برای یادآوری کارها می باشد که می توانند مدیریت آسان تر ایمیل های شما کمک زیادی کند . شما همچنین می توانید با نرم افزار Becky Internet Mail به لیست دریافت کنندگان ایمیل های خود نیز مدیریت داشته باشید و با افزودن ، کم کردن ، مرتب سازی و سایر کارهایی که برای این بخش در نظر گرفته شده است به راحتی ایمیل های مورد نظرتان را بفرستید .

sasan بازدید : 54 پنجشنبه 05 آبان 1390 نظرات (0)

Spryka ePostMailer

دنیای اینترنت با توجه به جذابیت ها خاص خود هر روزه شاهد افزایش چشمگیر کاربرانش می باشد به طوری که تا کنون بیش از یک میلیارد نفر در سراسر جهان از امکانات و اطلاعات موجود در آن استفاده می کنند . به همین دلیل است که آن را به یک غول تبلیغاتی قدرتمند تبدیل کرده است و برای کسانی که فکر کسب در آمد را در سر می پرورانند ، محیطی است مناسب . تبلیغات در اینترنت به روش های گوناگون امکان پذیر است که یکی از آنها جذب مشتری به وسیله ی ارسال ایمیل تبلیغاتی است . اکثر کاربران حداقل یک ایمیل داشته و می توان گفت به طور مرتب آن را برای خواندن نامه های جدید چک می کنند و به همین خاطر احتمال دیده شدن تبلیغات بسیار زیاد است . برای انجام این کار نیز کافیست تا یک اکانت ایمیل ، یک ایمیل لیست و یک نرم افزار برای ارسال آنها داشته باشید .

دو گزینه ی اول را که می بایست خودتان با توجه به نیاز های تبلیغاتی تان تهیه کرده اما برای نرم افزار گزینه ی Spryka ePostMailer Professional را به شما پیشنهاد می کنیم . این برنامه که یک برنامه ی ارسال ایمیل تبلیغاتی تحت ویندوز می باشد به شما کمک می کند تا با استفاده از قابلیت های گوناگونی که در اختیارتان گذاشته است به کسب و کارتان رونق ویژه ای ببخشید . اگر کمی در این عرصه تجربه داشته باشید حتما می دانید که قابلیت ها و جذابیت هایی که یک ایمیل با فرمت HTML دارد بسیار بیشتر از ایمل های متنی ساده می باشد . طراحان این نرم افزار نیز با درک این موضوع ، امکان ارسال ایمیل های سفارشی HTML را نیز در Spryka ePostMailer Professional گنجانده اند تا بازدهی ایمیل های ارسالی شما به حداکثر برسد . همه چیز به سادگی انجام پذیر بوده و کافی است چند مرحله ی ساده که شامل انتخاب لیست ایمیل ها ، وارد کردن مشخصات ایمیل شما ، تعیین متن و کلیک بر روی گزینه ی ارسال می باشد را طی کنید .

تعداد صفحات : 14

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 146
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 39
  • بازدید ماه : 252
  • بازدید سال : 2,254
  • بازدید کلی : 26,081