loading...
روز دانلود
sasan بازدید : 57 یکشنبه 15 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود Alien Skin Blow Up v3.0.0.604 - پلاگین بزرگنمایی تصاویر بدون افت کیفیت در فتوشاپ

پلاگین Blow Up به عنوان یکی از پلاگین های فتوشاپ طراحی شده است. این پلاگین قابلیت تغییرسایز تصاویر را در بالاترین کیفیت و حتی بهتر از bicubic interpolation و یا هر راه حل دیگری، برای شما فراهم می کند. با افزودن این پلاگین به ابزارهای فتوشاپ خود می توانید با استفاد از پیشرفته ترین تکنیک های زوم تصویر و با حفظ لبه های تصویر به صورت صاف و هموار به زوم کردن تصویر تا 4 برابر (1600% area) و در برخی موارد تا 6 برابر (3600% area) بپردازید. Blow Up شامل ویژگی های پیشرفته ای مانند کنترل های photo grain، بزرگ نمایی با حفظ شفافیت، پشتیبانی از اکثر حالت های تصویری از جمله CMYK و بهینه سازی شده برای سیتم های چند پردازنده ای و cpu های چند هسته ای، می باشد.

sasan بازدید : 54 یکشنبه 15 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود Inkscape v0.48.2 - نرم افزار طراحی و ویرایش تصاویر وکتور

Inkscape یک ویرایشگر گرافیکی وکتور منبع باز شبیه برنامه های Adobe Illustrator, Corel Draw, Freehand یا Xara X می باشد که به وسیله آن می توان به طراحی و ویرایش تصاویر وکتور پرداخت. آنچه Inkscape را متمایز می کند، استفاده این برنامه از فرمت فایل Scalable Vector Graphics (SVG)، که یک XML منبع باز بر مبنای W3C استاندارد است، می باشد. Inkscape بر خلاف ویرایشگرهای گرافیکی bitmap مانند Photoshop یا Gimp، تصاویر گرافیکی خود را در فرمت وکتور ذخیره می کند. کنتراست تصاویر بیت مپ به رزولوشن خاصی بر مبنای تعداد پیکسل های تشکیل دهنده آن محدود می شود و امکان بزرگنمایی آن ها محدودتر از تصاویر گرافیکی وکتور می باشد.
Inkscape می تواند به عنوان یک ابزار مناسب و قدرتمند طراحی که با استانداردهای XML, SVG و CSS  سازگاری کامل دارد، استفاده شود. این نرم افزار از بسیاری ویژگی های پیشرفته SVG (مانند markers, clones, alpha blending و ...) پشتیبانی می کند.

sasan بازدید : 87 یکشنبه 15 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود Angry Birds Seasons v2.0.0 - بازی پرندگان خشمگین فصول

به دنیای پرماجرای بازی پرندگان خشمگین بروید!
بازی Angry Birds Seasons یا پرندگان خشمگین فصول، بازی مخصوصی از سری باز های پرندگان خشمگین می باشد که شامل قسمت های هیجان انگیزی برای مناسبت ها و جشن های ویژه می باشد. قسمت های مختلف این بازی به روز هالووین، کریسمس، روز ولنتاین، روز St.Patrick، جشن تابستانه و فستیوال نیمه ماه پاییز چینی ها اختصاص داده شده و مراحل چالش برانگیزی را برای شما فراهم می کند. این مراحل جذاب به شما انگیزه ی بیشتری برای کشتن خوک های نفرت انگیز و بدست آوردن تخم مرغ طلایی، می دهد.

sasan بازدید : 72 یکشنبه 15 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود BATTLEFIELD: BAD COMPANY™ 2 - بازی موبایل میدان جنگ: شرکت بد ۲

نبردی خشمگین را در جنگل، زیر برف و باران، بیابان و در آسمان درمبارزه ای تنگاتنگ تجربه کنید و در این مسیر از کنترل های بصری برای نابود کردن دشمنان توسط تانک، هلیکوپتر و دیگر وسایل نقلیه جنگی کمک بگیرید تا در حالت چند نفره و با دوستان خود جنگی مدرن را تجربه کنید.

sasan بازدید : 63 جمعه 13 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود DAZ Studio v4.0.3.9 - نرم افزار ساخت انیمیشن 3 بعدی

DAZ Studio نرم افزاری کامل برای طراحی آثار منحصر به فرد هنر دیجیتال و انیمیشن هایی است که از افراد مجازی، حیوانات، وسایل مختلف، محیط و ... ایجاد می شوند. استفاده از این برنامه بسیار آسان بوده و فقط کافیست تا موضوع پروژه، اشیاء تزئینی که می خواهید اضافه کنید به همراه محل قرارگیری آن ها، تنظیمات، میزان روشنایی و وضوح هریک را تعین نموده و کار روی پروژه هنری خود را آغاز نمایید. اگر شما تصمیم دارید تا پروژه ی ساخت یک انیمیشن 3 بعدی را شروع کنید DAZ Studio این امکان را برای شما فراهم می کند تا با صرف کمترین زمان و هزینه، تمام اصول هنر دیجیتال 3 بعدی و انیمیشن سازی را فرا بگیرید و به ایده های ذهنی خود جامه ی عمل بپوشانید. با استفاده از مدل های 3 بعدی موجود در برنامه که شامل افراد، اشیاء، مکان ها و ... هستند، شما می توانید راحت تر آنچه را که تصور می کنید ایجاد کنید و یا حتی به خلق موجودات غیرعادی و افسانه ای بپردازید.

sasan بازدید : 533 چهارشنبه 11 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود Driver: San Francisco - بازی درایور: سانفرانسیسکو
(90/7/2) تغییرات:

برای اولین بار در میان سایت های فارسی زبان، نسخه RePack شده بازی را با حجم کمتر (DVD5)، نصب سریعتر و بدون نیاز به کرک از پی سی دانلود دریافت کنید.

هم اکنون در سانفرانسیسکو و خطرات وحشتناکش با سلطان جنایت Charles Jericho همراه شوید. تنها یک نفر می تواند در برابر او بایستد. او در صدها شهر رانندگی کرده است و تمام زندگی اش را برای دستگیری جنایتکاران کرده است. او می داند که برای دستگیر کردن جریکو ، بازگشتی وجود ندارد و می داند که این ممکن است آخرین ماموریتش باشد. اسمش  John Tanner است. او یک راننده ماهر می باشد.
این بازی بین خیلی از افراد محبوب است. بازیکن ها به عنوان  John Tanner بازی می کنند، یک کارآگاه سخت کوش که در تعقیب جنایتکاران مهارت خاصی دارد . با داشتن گیم پلی بسیار روان و قدرتمند ، بازیکن ها می توانند بدون نگرانی از هیچ گونه مشکلی بین صدها نوع اتومیبل انتخاب انجام دهند و ماشین خود را عوض کنند و آنها را در مرکز و قلب صحنه های اکشن بازی قرار دهند. با این جو بی نظیر و بدون پایان، دست فرمان بی نظیر ماشین ها و قابلیت های جدیدی بازی ، Driver: San Francisco تجربه ای از رانندگی های حرفه ای اتومبیل همراه با صحنه های اکشن منحصر به فردی برای شما به ارمغان می آورد.

sasan بازدید : 188 چهارشنبه 11 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود I.G.I Convert strike v2 - بازی حمله به اردوگاه 2

بازی I.G.I Convert strike که نسخه دوم بازی I.G.I و در ادامه ماموریت های انجام شده توسط سرباز قهرمان I.G.I می باشد. این نسخه از بازی نیز تقریباً خصوصیات نسخه اول را داراست ولی هوشمندی بازی افزایش یافته و از داستان های جذابتری که در سراسر چین، روسیه و لیبی اتفاق می افتند، بهره می برد و با این وجود کنترل بازی کمی سخت تر خواهد بود. در این میان بازیکن باید با دقت در بازی و بکارگیری سلاح های جدید افزوده شده، روایت ماموریت های شکل گرفته را به سمت جلو پیش ببرد.

sasan بازدید : 235 چهارشنبه 11 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود I.G.I - I'm Going In - بازی حمله به اردوگاه 1

I.G.I - I'm Going In از ژانر بازی های تیراندازی توسط قهرمان بازی است که توسط Innerloop Studios تولید شده و توسط کمپانی Eidos Interactive منتشر شده است. این بازی یکی از اولین بازی های کامپیوتری است که برای اولین بار به ویژگی های واقع گرایانه سلاح ها و موقعیت های مبارزه تاکتیکی، در آن توجه شده است.
حمله به اردوگاه یکی از جذابترین بازی های اکشن در جهان به شمار می رود و در طول بازی شما باید از فکر خود استفاده کرده و دشمنانتان را با حوصله به خرج دادن کنار بگذارید. در طول بازی شما برای انجام ماموریت های مختلف به اردوگاه های دشمن نفوذ می کنید و با از سر راه برداشتن سربازان و کماندوهای دشمن، ماموریت های خود را به پایان برسانید.

sasan بازدید : 618 چهارشنبه 11 آبان 1390 نظرات (1)
دانلود Max Payne 1 - بازی مکس پین 1

این بازی داستان زندگی یک پلیس نیویورک است که بعد از ظهر یک روز بی فرجام، هنگام بازگشت به خانه اش متوجه می‌شود که همسر و فزرند نوزادش توسط افرادی معتاد به طرز فجیعی به قتل رسیده‌اند. مکس در جریان بازی، در پی شناسایی و انتقام از مسببان قتل خانواده اش به معتادان جنایتکاری بر می‌خورد که تحت تأثیر ماده‌ای به نام "V" به این اعمال وحشیانه دست می‌زنند. در پی جستجوهای بیشتر، او متوجه می‌شود که ماده "V" نتیجه یکی از پروژه‌های سری ارتش آمریکا است که به منظور افزایش پایداری نیروی پیاده اجرا شده‌است. ولی به خاطر عدم نتیجهٔ قابل قبول، مدتی پیش رسماً متوقف شده‌ است و زنی به نام «نیکل هورن» این پروژه را به صورت غیر قانونی و پنهانی ادامه داده‌است. در ادامه بازی مکس پین در جستجوی نیکل هورن از مراحل پرخطری عبور می‌کند و ...

sasan بازدید : 93 چهارشنبه 11 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود فایل های آماده سه بعدی، مبلمان کلاسیک - 3D Models of Classic Sofas

در این مجموعه طرح سه بعدی بسیار متنوع و کاربردی برای نرم افزارهای مخصوص همچون 3D Max یا Maya و ... فراهم شده است، طرح ها به صورت 3D models هایی با جزییات کامل می باشد که طراحان می توانند با دانلود این مجموعه از طرح های آماده سه بعدی نهایت استفاده را داشته باشند.

تعداد صفحات : 14

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 146
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 59
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 94
  • بازدید ماه : 307
  • بازدید سال : 2,309
  • بازدید کلی : 26,136