loading...
روز دانلود
sasan بازدید : 58 دوشنبه 09 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود Winamp Pro v5.622 Build 3188 - نرم افزار مشهور پخش صوت

Winamp نرم افزار سریع، راحت و کاربر پسند پخش صوت در ویندوز می باشد که علاوه بر پخش mp3 توانایی پخش فایل های صوتی (OGG, AAC, WAV,MOD, XM, S3M, IT, MIDI, etc) فایل های تصویری (AVI, ASF, MPEG, NSV) را نیز دارا می باشد. از قابلیت های Winamp سری پنج می توان به سازگاری با Winamp 2 Plug-ins ، پشتیبانی از پوسته های Winamp 1.x/2.x و پوسته های Winamp 3، رقص نور های جذاب، کتابخانه فایل های صوتی، پشتیبانی از رادیو و تلویزیون اینترنتی، تبدیل سی دی های صوتی به mp3 و رایت سی دی اشاره کرد.
نسخه Pro تمامی ویژگی های بالا را دارا می باشد. ولی نسخه Lite دارای امکانات کمتری است و قابلیت های چون کتابخانه فایل های صوتی، رادیو و تلویزیون اینترنتی و رایت سی دی را ندارد.

sasan بازدید : 100 دوشنبه 09 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود Machete v3.7.33 - نرم افزار پخش و ویرایش فایل های مالتی مدیا

Machete به عنوان یک ابزار مناسب برای پخش و ویرایش فایل های مالتی مدیا طراحی شده است. در حال حاضر این نرم افزار قادر به ویرایش فایل های صوتی و تصویری در فرمت های AVI, ASF, WMV, WMA, MP3 و FLV (فلش ویدیو) می باشد. در هیچ یک از عملیات ویرایشی Machete نیازی به کدگذاری مجدد استریم های صوتی یا تصویری نیست و این ویژگی Machete را در گروهی مفید از نرم افزارهای ویرایش ویدیو قرار می دهد که به وسیله آن ها برای تدوین ویدیوهای خود نیازی به کامپیوترهای گران قیمت نخواهید داشت. محیط کاری در این برنامه بسیار راحت و کاربرپسند طراحی شده است تا راه حلی سریع و آسان را به منظور "slicing" نمودن فایل های مالتی مدیا برای شما فراهم کرده باشد. شما قادر خواهید بود تا قسمت های غیر ضروری (مانند تبلیغات مزاحم) را حذف کنید و یا به اقداماتی از جمله کپی، جا به جایی، میکس (ترکیب) و ذخیره نمودن قسمت های مجزا بپردازید.

sasan بازدید : 59 دوشنبه 09 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود Adobe Premiere Elements v10.0 - نرم افزار ویرایش فیلم ها

یکی دیگر از محصولات کمپانی Adobe در زمینه ی کار بر روی فیلم و افزودن افکت به فیلم، نرم افزار
Adobe Premiere Elements می باشد. با افزودن افکت های چشمگیر به فیلم مورد نظرتان و
افزایش کیفیت صدا می توانید به راحتی قابلیت های فیلم را افزایش دهید. می توانید به فیلم افکت های کارتونی اضافه نمایید. این کار از طریق انتخاب سبک های مختلف انیمیشنی امکان پذیر است. فیلم آماده شده ی خود را می توانید بر روی وب سایت شخصی تان و یا سایت Photoshop.com به راحتی قرار دهید. انتقال فیلم و تصاویر به صورت مستقیم به Facebook از دیگر قابلیت های این محصول نرم افزاری می باشد. کاهش نویز و برطرف نمودن اشکالات صوتی و افزایش کیفیت صوتی فیلم با کمک این نرم افزار قابل اجرا است. انتقال فیلم از روی هر گونه دوربین فیلم برداری انجام پذیر است. این محصول قابلیت اجرا بر روی سیستم عامل های MAC و ویندوز را نیز دارد.

sasan بازدید : 61 دوشنبه 09 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود Corel MotionStudio 3D v1.0.0.252 - نرم افزار ایجاد ویدیوهای سه بعدی

Corel MotionStudio 3D برنامه ای است که برای شما امکانی را فراهم می کند تا به وسیله افزودن عناوین دلخواه، انیمیشن های سه بعدی و افکت های خیره کننده ابعاد جدیدی را به محصول ویدیویی خود اضافه کنید. تولید گرافیک های 3D، عناوین و متن های متحرک با انجام تنظمیات ساده ای امکان پذیر خواهد بود. همچنین قادر خواهید بود تا افکت هایی مانند fire, smoke, bubbles و ... را به سادگی در ویدیو خود اعمال کنید. علاوه بر این ها امکان پیش نمایش ویدیو با تغییرات اعمال شده در یک Preview Panel برای شما فراهم شده است!
در واقع Corel MotionStudio 3D ابزاری قدرتمند است که به منظور استفاده تمامی افرادی که به دنبال خلق ویدیو های حرفه ای می باشند، طراحی شده است.

sasan بازدید : 47 دوشنبه 09 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود Evaer v1.2.0.17 - نرم افزار ضبط تماس های صوتی و تصویری اسکایپ

اسکایپ (Skype) نرم افزار محبوبی برای ارتباط صوتی و تصویری از طریق اینترنت با دوستان و آشنایان می باشد و به کاربر اجازه می‌دهد تا به وسیله پروتکل اینترنت با دیگران تماس تلفنی و ویدیویی برقرار کنند. Evaer کاربردی آسان برای ویدیو اسکایپ، مصاحبه های صوتی، کنفرانس ها، پادکست ها و VoIP calls خانوادگی دارد که به وسیله این نرم افزار قادر به ضبط مدیاهای اصلی (صوت یا تصویر)، بدون از دست رفتن هیچ چگونه داده ای، خواهید بود. حتی اگر شما اندازه پنجره Skype video را تغییر دهید، در کیفیت ویدیو ضبط شده تاثیری نخواهد داشت.

sasan بازدید : 71 دوشنبه 09 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود AVS Video Editor v6.1.1.210 - نرم افزار ویرایش فیلم ها

AVS Video Editor نرم افزاری قدرتمند در زمینه ویرایش و رایت فایل های ویدئویی می باشد. استفاده از این نرم افزار بسیار ساده می باشد و شما می توانید توسط AVS Video Editor ویدئوهای خانگی خود را بسازید. این نرم افزار به تقسیم و حذف صحنه های غیر ضروری، چرخش فایل های ویدئویی می پردازد. این ابزار قابلیت وارد کردن از انواع سیستم های صوتی و تصویری قابل حمل، دوبین های فیلمبرداری و ... را داشته و می توان به سادگی کار Capture فیلم ها را به آن واگذار نمود و منتظر ماند تا تصاویر از دوربین ها به سیستم های رایانه ای منتقل شود. وجود ده ها افکت با موضوعات مختلف، قابلیت رایت انواع سی دی و دی وی دی به شکلی که در انواع پلیرهای خانگی قابل نمایش باشد، ساخت دی وی دی فیلم با کیفیت بالا، تبدیل فرمت های مختلف به یکدیگر، پشتیبانی از انواع سیستم های صوتی و تصویری قابل حمل نظیر iPod ، PSP و انواع گوشی های موبایل از قابلیت های این نرم افزار به شمار می رود.

sasan بازدید : 52 دوشنبه 09 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود Subtitle Edit 3.2 build 33640 - نرم افزار ایجاد و ویرایش زیرنویس فیلم

از آنجایی که امروزه بسیاری از مردم به تماشای فیلم های زبان اصلی روی کامپیوتر می پردازند، پس می توان با نوشتن زیرنویس برای فیلم به محبوب تر شدن آن کمک نمود.
Subtitle Edit یکی از برنامه های تحت ویندوز است که به طور ویژه و در زمینه ایجاد و ویرایش زیرنویس های فیلم و همچنین همگام سازی آن ها با پخش فیلم، طراحی شده است تا دیگر شما مجبور نباشید بیش از حد لزوم وقت خود را صرف این کار کنید. نصب و راه اندازی این برنامه بسیار راحت است و تنها با چند کلیلک ساده می توانید آن را بر روی سیستم خود راه اندازی کنید و کار بر روی پروژه خود را در پنجره ای که همه چیز در آن به خوبی سازمان دهی شده است، آغاز کنید. تمامی عملکردهای نرم افزار از طریق دکمه های موجود در بالای پنجره ی اصلی و یا منوی کلاسیک، به راحتی در دسترس شما خواهد بود، بنابراین افراد مبتدی و یا حرفه ای به طور یکسان و به خوبی می توانند از قابلیت های این نرم افزار استفاده کنند.

sasan بازدید : 89 دوشنبه 09 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود FormatFactory v2.70 - نرم افزار تبدیل بین فرمت های محبوب فایل های صوتی، تصویری، ویدیویی

 

FormatFactory یکی از نرم افزار های قدرتمند مبدل فرمت چند منظوره برای فایل های مدیا (صوتی، تصویری) می باشد که استفاده از آن بسیار آسان می باشد و با کمک آن شما می توانید به تبدیل بین محبوب ترین فرمت های صوتی، ویدیویی و حتی عکس ها، بپردازید. از کاربردهای این نرم افزار می توان به تبدیل از تمامی فرمت ها به فرمت های ویدیویی MP4/3GP/MPG/AVI/WMV/FLV/SWF، تبدیل به فرمت های صوتی MP3/WMA/AMR/OGG/AAC/WAV و تبدیل به فرمت های عکس و تصویر JPG/BMP/PNG/TIF/ICO/GIF/TGA اشاره نمود. علاوه بر این با کمک این نرم افزار می توانید به Rip نمودن DVD به فایل ویدیویی و Rip نمودن سی دی های موزیک به فایل صوتی بپردازید. FormatFactory از تمامی فرمت های iPod/iPhone/PSP/BlackBerry و همچنین RMVB,Watermark, AV Mux پشتیبانی می کند.

sasan بازدید : 53 دوشنبه 09 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود CloneDVD Mobile v1.8.0.0 - نرم افزار تبدیل فرمت فیلم های دی وی دی به فرمت قابل پخش روی دستگاه های همراه

CloneDVD mobile فیلم های DVD شما را به سرعت و به آسانی به قالب های پشتیانی شده توسط دستگاه هایی نظیر Sony psp , Apple ipod video, iAudio X5, Creative Labs ZEN Vision و ... تبدیل کرده و شما می توانید آنها را بر روی دستگاه خود مشاهده نمایید. این برنامه همچنین به شما این امکان را می دهد که DVD های خود را به قالب های دیگری نظیر DivX, XviD, AVI, MP4 و ... تبدیل کنید. با CloneDVD mobile می توانید فیلم ها و برنامه های تلویزیونی خود را هر زمان و در هر مکان که بخواهید بر روی دستگاه خود تماشا کنید.

sasan بازدید : 60 دوشنبه 09 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود CyberLink MediaEspresso v6.5.2031.40777 - نرم افزار تبدیل فایل های مدیا

از توابع موجود در نرم افزار MediaEspresso استفاده کنید تا پروسه های تبدیل فایل های مدیایی تان با سرعت بیشتری انجام بگیرد. تنها کافی است فایل و فولدر مورد نظر را به طور کامل وارد محیط این نرم افزار بکنید و ادامه ی کار را به MediaEspresso بسپارید. نیازی نیست که تا پایان پروسه پای کامپیوترتان بشینید. به کمک این نرم افزار تا 6 فایل در یک زمان با هم تبدیل می شوند. این نرم افزار از هسته های قدرتمند Intel پشتیبانی می کند. Intel's CPU به صورت همزمان از 6 پروسس هسته و 12 نخ بهره برداری می کنند.

تعداد صفحات : 14

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 146
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 257
  • بازدید سال : 2,259
  • بازدید کلی : 26,086