loading...
روز دانلود
sasan بازدید : 128 چهارشنبه 11 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود فایل های آماده سه بعدی، مدل میز ناهار خوری - 3D Models Dining Table 01

 

این مجموعه شامل 4 فایل آماده سه بعدی از میز و صندلی ناهار خوری با طرح های زیبا که برای طراحان داخلی که تمایل به طرح های مدرن و زیبا دارند مجموعه بسیار مناسبی می باشد و می توانید این 3d های آماده را در امور طراحی های سه بعدی مورد استفاده قرار دهید.

sasan بازدید : 100 سه شنبه 10 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود CBS 60 Minutes US: Steve Jobs 2011 - مستند 60 دقیقه مصاحبه استیو جابز با Walter Isaacson

مصاحبه استیو جابز بنیانگذار و مدیر عامل سابق اپل با Walter Isaacson، در تاریخ ۲۰۱۱/۱۰/۲۳ در اخبار CBS در سراسر ایالات متحده در ۷ بعدازظهر به وقت محلی یکشنبه عصر پخش شد.
این مصاحبه دو هفته و نیم پس از درگذشت جابز رونمایی شد. گزیده هایی از زندگینامه، که حاوی اطلاعات حاصل از مصاحبه با بیش از ۱۰۰ نفر در میان آشنایان وی، و همچنین حدود ۴۰ مصاحبه با همکارانش.

sasan بازدید : 80 سه شنبه 10 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود 3D Haunted Halloween Screensaver v1.0 - اسکرین سیور هالووین در خانه متروکه

محافظ صفحه نمایش 3D Haunted Halloween Screensaver نمایی از یک خانه ی متروکه روی تپه را نمایش می دهد که موجودات و کدو تنبل های دیوانه و وحشی اطراف آن پرسه می زنند و صداهای عجیب غریب و ترسناکی تولید می کنند. آب و هوا بارانی به نظر می رسد و در آسمان رعد و برق پدیدار می شود ...
یک فضای واقعی از هالووین را با خانه ی متروکه و شخصیت های مورد علاقه ی این روزها بر روی مانتیور خود ایجاد کنید.

sasan بازدید : 204 سه شنبه 10 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود SAMInside v2.6.6.0 - نرم افزار رمزگذاری و رمزگشایی

SAMInside نرم افزاری است که به شما اجازه رمزگذاری و رمزگشایی با کلید سیستمی SYSKEY را می دهد. این برنامه بسیار کوچک بوده و نیاز به نصب ندارد و می تواند از یک دیسکت، CD/DVD و یا USB-drive اجرا شود. SAMInside حاوی 6 نوع از روش های دور زدن پسورد شاملBrute-force attack : Distributed attack، Mask attack، Dictionary attack، Hybrid attack و Pre-calculated tables attack است و امکان ورود داده از فایل های SAM & SYSTEM Registry ،LC, LCP, LCS, HDT, LMNT.LST, PWDUM را فراهم می کند.
نرم افزار SAMInside اولین ابزار در جهان است که رمزگذاری با SYSKEY را شروع کرده است.

sasan بازدید : 55 سه شنبه 10 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود Kruptos 2 Professional 3.0.0.7 - نرم افزار رمزگذاری فایل

یکی از قدرتمندترین نرم افزار های موجود در زمینه ی رمز گذاری Kruptos 2 Professional می باشد. به کمک این نرم افزار می توانید از هر فایل دلخواه که بر روی سیستم تان دارید به آسانی حفاظت کنید. این نرم افزار بسیار ساده است و تنظیمات و گزینه های سخت و پیچیده در آن وجود ندارد. این نرم افزار با بهره گیری از الگوریتم Blowfish از امنیت داده ها حفاظت می کند و از الگوریتم SHA256 برای ساخت کلید استفاده می شود.

sasan بازدید : 97 سه شنبه 10 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود Steganos Safe v12.0.3 - نرم افزار حفاظت از اطلاعات محرمانه

پنهان سازی اطلاعات در كامپیوتر ها همیشه یكی از معضلات كاربران كامپیوتری بوده است. به طوری كه با اضافه شدن امكانات جدید امنیتی به ویندوز XP از طریق ایجاد کاربر های گوناگون این مشكل هنوز پا بر جا مانده و مشكل كاربرانی كه به صورت مشترك از یك سیستم استفاده می كنند را حل نكرده است. از این رو كاربران به روش های ابتكاری خود روی آورده و هر یك به روش های مختلف از اطلاعات خود حفاظت می كنند بعضی از این روش ها عبارتند از: فشرده سازی اطلاعات از طریق برنامه های مختلف فشرده ساز و قرار دادن پسورد به روی آن ها، پنهان سازی اطلاعات در ویندوز از طریق قابلیت Hidden، پنهان كردن درایو ها از طریق ویرایش در رجیستری و ... از آنجا كه این ترفند ها در بین بسیاری از كاربران استفاده می شود، روش های مختلف خنثی نمودن آن ها و درنتیجه نفوذ به اطلاعات نیز به راحتی در دسترس و امكان پذیر می باشد.

sasan بازدید : 81 سه شنبه 10 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود Luxand Blink! v2.3 - نرم افزار تشخیص چهره برای ورود به ویندوز

یکی از راه های جالب برای ورود به سیستم نگاه کردن به وب کم است؟ تعجب کردید؟ نرم افزار Luxand Blink ابزاری است که به شما امکان ورود به کامپیوتر را بدون لمس کردن چیزی، وارد کردن پسورد یا فشار دکمه بوسیله ی انگشتان می دهد. تکنولوژی پیشرفته ی تشخیص صورت توسعه یافته توسط کمپانی Luxand قابلیت تشخیص چهره ی کاربران را حتی با وجود مدل موی جدید، مدل ریش و سبیل متفاوت و ... را دارد. حتی داشتن آرایش، عینک گذاشتن یا برداشتن، کوتاه کردن مو و ... نمی تواند این نرم افزار را گیج کند. Luxand Blink به شما در حفظ امنیت سیستم تان چه در خانه و یا محل کار کمک می کند. شناسایی بایومتریک از طریق صورت یکی از بهترین و سریعترین تکنولوژی هایی است که اخیراً استفاده می شود. همین امروز برای دانلود کردن این نرم افزار تلاش کنید!

قابلیت های کلیدی نرم افزار Luxand Blink! v2.3 :

- ورود به سیستم تنها با نگاه کردن به وب کم
- بهره مندی از تکنولوژی تشخیص چهره ی پیشرفته
- عدم نگرانی در رابطه با تغییر مو، آرایش، اصلاح ریش و سبیل و ...
- تشخیص چهره در شرایط نور و روشنایی متفاوت
- افزایش امنیت کامپیوتر در  محیط کار یا خانه
- و ...

sasan بازدید : 126 سه شنبه 10 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود KaKa Private Disk v3.50 - نرم افزار محافظت از اطلاعات به وسیله پنهان سازی و رمز گذاری فایل ها

Private Disk نرم افزاری است که به منظور محافظت از اطلاعات حساس بر روی نوت بوک، رایانه های شخصی و فلش دیسک قابل حمل به کار می رود و استفاده ای بسیار آسان دارد. این نرم افزار برای ایجاد دیسک های مجازی در کامپیوتر مورد استفاده قرار می گیرد. در یک دیسک مجازی شما می توانید اطلاعات محرمانه ای که می خواهید از کاربران دیگر مخفی نگه دارید را ذخیره کنید. برای این کار تنها باید فایل های مورد نظر را داخل این دیسک خصوصی ذخیره کرده و بعد آن ها را ببندید و از این پس Private Disk به طور خودکار از آن ها محافظت خواهد نمود.

sasan بازدید : 91 سه شنبه 10 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود Folder Lock v6.5.2 - نرم افزار رمزگذاری و قفل فایل ها

Folder Lock یک نرم افزار امنیت فایل است که به کمک آن و به راحتی می توانید در چند ثانیه فایل، فولدر، عکس ها و مستندات بیشماری را قفل، پنهان یا رمزگذاری نمایید. این نرم افزار سریع، قابل اعتماد و راحت است. Folder Lock یک برنامه ی کامپیوتری است که به کمک آن و به راحتی می توانید فایل ها و فولدرهای شخصی خود را قفل کنید و بر روی آن ها پسورد قرار دهید. Folder Lock فایل ها را غیر قابل حذف می کند، آن ها را مخفی می کند و از دید کودکان، همکاران و دوستانتان پنهان می کند و از آن ها در برابر تروجان ها، ویروس ها و تهدیدات شبکه ای حفاظت می کند. به کمک این نرم افزار می توان از فایل های موجود بر روی حافظه های قابل حمل مانند USB Flash، Memory Sticks ،CD-RW ،floppies نیز حفاظت نمود. به کمک این محصول می توانید کامپیوترتان را قفل کنید و بر رو ی فایل های موجود در سطح هسته، ویندوز و DOS نیز قفل گذاری کنید.

sasan بازدید : 87 سه شنبه 10 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود Windows Password Remover v7.01 - نرم افزار حذف پسورد ویندوز

یکی از راه های حفاظت از اطلاعات شخصی و جلوگیری از دسترسی های غیر مجاز و ناخواسته در کامپیوتر ایجاد یک رمز عبور برای ویندوز سیستم است. ولی در برخی مواقع ممکن است حتی خود شما نیز رمز ورود به سیستم خود را فراموش کرده باشید و به دنبال راه حلی منطقی برای این مسئله باشید.
Windows Password Remover یک نرم افزار حذف پسورد حرفه ای ویندوز برای بازنشانی مجدد رمز عبور ادمین و کاربران است تا در مواقع ضروری که پسورد خود را فراموش کرده اید، بدون اینکه نیازی به نصب مجدد سیستم عامل داشته باشید، قادر به لاگین شدن در ویندوز باشید. این برنامه از تمامی نسخه های ویندوز مانند ویندوز 7، ویندوز ویستا، XP ،2008 ،2003 ،2000 و ... پشتیبانی می کند.

تعداد صفحات : 14

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 146
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 55
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 90
  • بازدید ماه : 303
  • بازدید سال : 2,305
  • بازدید کلی : 26,132