loading...
روز دانلود
sasan بازدید : 60 پنجشنبه 05 آبان 1390 نظرات (0)
Macindows

سیستم عامل مکینتاش محصولی از شرکت اپل می باشد که به صورت پیش فرض بر روی کامپیوتر های ساخت همین شرکت نصب می شود . یکی از نقص های این سیستم عامل کم بودن تعداد نرم افزار های طراحی شده برای آن می باشد به طوری که به هیچ وجه قابل قیاس با ویندوز مایکروسافت نمی باشد . با انتشار نرم افزار Macindows دیگر هیچ نگرانی بابت نصب نرم افزار در مکینتاش نخواهید داشت بلکه با استفاده از آن قادر خواهید بود تمامی نرم افزار هایی را که برای سیستم عامل ویندوز طراحی شده اند را به سادگی و بدون مشکل اجرا کرده و از آنها استفاده نمایید .

sasan بازدید : 113 پنجشنبه 05 آبان 1390 نظرات (1)

Microsoft Windows™ 7 Ultimate

Seven نامی است که کمپانی قدرتمند مایکروسافت به آخرین ورژن از سیستم عامل های خود تحت عنوان  اعطا کرده است که به جرات می توان گفت تمام تلاش و نهایت دقت مهندسان و برنامه نویسان این شرکت برای ساخت آن به کار گرفته شده و نتیجه ای اعجاب انگیز را به ارمغان آورده است . دلیل رسیدن به چنین موفقیتی را می توان نسخه ناکام قبلی ویندوز یعنی ویستا دانست چرا که با نقص های فراوانی که در آن وجود داشت به خوبی توانست قابلیت ها و ویژگی هایی را که یک کاربر به آنها نیاز دارد را مشخص نموده تا زمینه برای ساخت سیستم عامل سون ، بدون هیچ گونه از مشکلاتی که برادر ناکامش داشت فراهم شود .

 

محیط ظاهری این سیستم عامل یکی از نقاط قوتش محسوب می شود و طراحی آن به گونه ای است که قطعا هیچ گاه از کار با کامپیوتر خسته نخواهید شد . علاوه بر این دسترسی به بسیاری از امکانات ساده تر از گذشته گردیده است . به طور مثال اگر در حال استفاده از ویندوز XP هستید می دانید که برای پیدا کردن نرم افزار  نصب شده بر روی کامپیوتر خود که در خیل عظیمی از آنها گم شده است می بایست تمام اسامی موجود در منوی برنامه ها را زیر و رو کنید اما این کار در Windows 7 به راحتی هرچه تمام تر انجام پذیر خواهد بود . کافیست تا چند حرف  برنامه و یا حتی فایل مورد نظرتان را وارد کنید ، آنگاه خواهید دید که با چه سرعت و دقتی نتایج مورد نظرتان پشت سر یکدیگر ردیف خواهند شد .

 

یکی دیگر از نقاط قوت Windows 7 سازگاری آن با بیشتر قطعات سخت افزاری است که دقیقا نقطه ی مقابل ویندوز ویستا قرار می گیرد . مهم نیست که قطعات کامپیوتر شما جدید هستند یا قدیمی مهم اینست که ویندوز سون از تمامی آنها پشتیبانی می کند و شما می توانید با خیال آسوده از امکانات این شاهکار مایکروسافت بهره مند شوید .علاوه بر اینها بسیاری از شرکت های سخت افزاری درایور های قطعات خود را برای استفاده در ویندوز سون منتشر کرده اند و در صورتی که خود ویندوز نتوانست به طور خودکار آنها را نصب کند می توانید با مراجه به وب سایت های سازنده آنها را دانلود کنید .

 

اما نسخه ای که برای شما درروز دانلود تهیه کرده ایم از بیش از ۴۰ آپدیت امنیتی و نرم افزاری ارایه شده از سوی مایکروسافت تا ماه نوامبر برخوردار می باشد که شما را از دانلود جداگانه به روز رسانی ها بی نیاز می سازد . همچنین این ورژن به صورت پیش کرک شده می باشد و بدین معنی است که پس از نصب هیچ گونه اخطار یا پیغامی مبنی بر قانونی نبودن نسخه نصب شده دریافت نخواهید کرد و از تمامی امکاناتی که به صورت آنلاین در سایت مایکروسافت قرار داده شده است برخوردار خواهید شد . علاوه بر اینها لازم به ذکر است که ورژن پیش رو هر دو نسخه ی ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی را در خود گنجانده است .این بدین معنی است که پس از دانلود و رایت ایمیج حاصل ، DVD شما قابلیت نصب بر روی کامپیوتر های ۳۲ بیت و ۶۴ بیت را خواهد داشت و تنها کافیست تا هنگام بوت نسخه ی مورد نظر را که در پروسه ی نصب از شما پرسیده می شود انتخاب کنید و آخرین نکته اینکه Ultimate کامل ترین نسخه ارایه شده از ویندوز سون می باشد که از تمامی قابلیت های آن نظیر پنجره ی شفاف و امکانات سه بعدی برخوردار است .

 

sasan بازدید : 77 پنجشنبه 05 آبان 1390 نظرات (0)

Windows-7

پس از مدت ها انتظار نسخه نهایی RTM مربوط به  ویندوز سرور ۲۰۰۸ در اینترنت انتشار پیدا کرد . این ویرایش که بنا به خبر بسیاری از سایت های نرم افزاری معتبر به طور رسمی از تاریخ ۱۸ ژانویه ۲۰۱۱ مطابق با ۲۸ دیماه ۱۳۸۹ در وب سایت مایکروسافت قرار خواهد گرفت را می توانید هم اکنون از وبلاگ روز دانلود ، دانلود کنید .

پیشنهاد می کنیم با دانلود این سرویس پک و نصب آن بر روی ویندوز خود ، امنیت ویندوزتان را در مقابل مشکلات و حفره های امنیتی که پیش از ارایه این ویرایش وجود داشت ایمن سازید .
برای آن دسته از کاربرانی که تا کنون از سرویس پک ها به طور جداگانه استفاده ننموده اند لازم به ذکر است که نحوه استفاده بسیار ساده بوده .

سرویس پک ۱ WINDOWS 7 همانند خود ویندوز در دو ویرایش ۳۲ بیتی ( X86 ) و ۶۴ بیتی ( X64 ) ارایه شده است که می توانید متناسب با نوع ویندوز نصب شده بر روی سیستم تان آن را دانلود کنید . در ادامه اطلاعات کاملی نسبت این ویرایش ها قرار داده ایم که می توانید مطالعه فرمایید .

sasan بازدید : 77 پنجشنبه 05 آبان 1390 نظرات (0)

همانطور که می دانید لینوکس یک سیستم عامل متن باز می باشد و تا کنون توزیع های مختلفی با اینترفیس های کاربری گوناگون برای آن ساخته شده است . در این بین Ubuntu به دلیل زیبایی خاصی که دارد بیشتر مورد توجه علاقه مندان به لینوکس قرار گرفته و عرضه ۱۱ ورژن از آن دلیلی بر این مدعاست . ویرایش پیش رو که با کد رمز Natty Narwhal منتشر شده مناسب برای سیستم های ۳۲ و ۶۴ بیتی می باشد که نکته جالب آن قابلیت اجرا با حداقل ۳۴۸ مگابایت رم است که می تواند خبری خوش برای سیستم های قدیمی باشد . این ورژن از اوبونتو نیز نظیر سایر توزیع های عرضه شده با قابلیت نصب بر روی کامپیوتر و یا اجرا به صورت لایو از روی سی دی قابل اجرا خواهد بود و این بدین معنی است که اگر از سیستم عامل ویندوز یا مکینتاش استفاده می کنید و مشکلی برای آن پیش آمد تنها با یکبار بوت کردن این سیستم عامل می توانید به اطلاعات خود دسترسی کامل داشته باشید بی آنکه هیچ گونه تهدیدی شما را نگران سازد . در ادامه تصاویری از محیط کاربری اوبونتو برای علاقه مندان قرار داده ایم که امید است مورد توجه واقع گردد .

 

1

sasan بازدید : 10 چهارشنبه 14 مهر 1395 نظرات (1)

1

sasan بازدید : 76 سه شنبه 10 آبان 1390 نظرات (1)
دانلود Spy Emergency v9.0.905.0 - نرم افزار نابود سازی جاسوس افزارها

آیا سرعت سیستم شما نسبت به روزهای اولیه خودكاهش یافته است؟
آیا دائما با پیغام های نامربوط و خطاهای متعدد نا آشنا برخورد می كنید؟ چنانچه جواب شما مثبت است، بدون شك ویندوزتان به یکی از انواع جدید نرم افزارهای مخرب موسوم به Spyware آلوده شده است.
طبق آمارهای متعدد بیش از 90 درصد سیستم های فاقد آنتی ویروس و ضد جاسوس متصل به اینترنت، حداقل به یکی از انواع نرم افزارهای مخرب جاسوسی آلوده می شوند.
Spy Emergency نرم افزاری از سری نرم افزارهای ضد جاسوس است، که از توانایی بالایی در نابودی انواع Spyware (نرم افزارهای جاسوسی) Adware (نرم افزارهای تبلیغاتی) Malware (نرم افزارهای Homepage hijackers (مخرب های نرم افزارهای مرورگر اینترنت) Remote administration tools (ابزارهای جاسوسی کنترل از راه دور سیستم) ActiveX Components (کامپوننت های مخرب اکتیو ایکس) Dialers (شماره گیر های خودکار که موجب پول تلفن های هنگفت می شوند)Keyloggers (نرم افزار های ثبت کلید های تایپ شده) Trojans (تروجان ها) ToolbarsTracking (دزدیدن ردپاهای ثبت شده ی سیستم ها) و بسیاری از نرم افزارها و فایل های مخرب دیگر سیستم برخوردار بوده و قادر است شما را در محیط خطرناك اینترنت یاری و هدایت نماید.

sasan بازدید : 53 پنجشنبه 05 آبان 1390 نظرات (0)

WGXe Email Recovery

جایگاه ایمیل این روزها به یکی از نیازهای اصلی کاربران اینترنت تبدیل شده است و تقریبا هیج کاربری نمی توان یافت که حداقل یک آدرس ایمیل نداشته باشد . برخی برای مشاهده و دسترسی به ایمیل های خود از نرم افزار هایی که برای انجام این کار ساخته شده اند استفاده می کنند . این برنامه برای باز کردن یک ایمیل ابتدا آن را بر روی کامپیوتر دانلود کرده و سپس اقدام به نمایش آن می کنند . حال ممکن است که در این بین ایمیل بسیار مهمی برای شما فرستاده شده باشد و بر اثر بی توجهی آن را از دست داده باشید .

 

تنها کاری که تا قبل از معرفی نرم افزار WGXe Email Recovery می توانستید انجام دهید ، غصه خوردن بوده است اما اکنون می توانید غم و اندوه را از خود دور کرده و با چند کلیک ساده ایمیل های پاک شده تان را بازیابی کنید . این نرم افزار می تواند ایمیل های دارای فرمت های dbx و pst را بازیابی کرده  و یا تعمیر نمایید . کار با این برنامه به سادگی آب خوردن بوده و تنها کافیست تا پس از چند کلیک برای شروع پروسه صبر نمایید تا تمامی مراحل که انجام آنها به صورت خودکار است اتمام یافته و به گمگشته ی تان برسید . WGXe Email Recovery از حافظه ی های قابل حمل نظیر USB مموری و مموری کارت پشتیبانی کرده و توانایی انجام فرایند ریکاوری را در فرمت های NTFS ، FAT12 ، FAT16 و FAT32 را داراست .

تعداد صفحات : 14

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 146
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 61
  • بازدید ماه : 274
  • بازدید سال : 2,276
  • بازدید کلی : 26,103