loading...
روز دانلود
sasan بازدید : 75 دوشنبه 09 آبان 1390 نظرات (0)

 

دانلود AVS Video Converter v8.1.1.509 - نرم افزار تبدیل فایل های تصویری و ویدئویی

AVS Video Converter نرم افزار قدرتمند جهت تبدیل فایل های تصویری و ویدئویی می باشد. این برنامه با ظاهری جذاب و ساده به شما اجازه انجام هر کاری را بدون هیچ پیچیدگی می دهد. شما به راحتی می توانید با استفاده از این برنامه فایل هایتان را به فورمت های دیگر تبدیل کنید، افکت ها و فیلتر های مختلفی به آنها اضافه نمایید، به فایل هایتان banner های مورد نظرتان را بچسبانید و ... این نرم افزار به جز فورمت های فلش FLV بقیه فورمت ها را پشتیبانی می کند. با استفاده ازAVS Video  Converter شما می توانید صداهای مختلف فیلم تان را به صورت تکی جدا کنید و یا از یک سری Frame مورد علاقه تان عکس برداری کنید. ضمناً با این نرم افزار می توانید فایل ها را ویرایش و طبقه بندی نمایید. این نرم افزار به دوستانی که کارت کپچر دارند هم توصیه می شود چون قابلیت کپچر کردن فیلم از روی دوربین و ... را هم دارد و سرعت و کیفیت بالایی دارد.

sasan بازدید : 69 دوشنبه 09 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود Videomizer v1.2.11.900 - نرم افزار بهینه سازی و تبدیل فرمت ویدئوها

Videomizer نام نرم افزاری قدرتمند است که در عین جذابیت توانایی تبدیل فرمت های مختلف را داشته و می تواند کار بهینه کردن صوت و تصویر را برای کاهش حجم فایل ها انجام دهد.
پشتیبانی از فرمت هایی نظیر DVD-Video ،AVI ،WMV ،MP4 ،3GP ،MPG ،TS ،AVI ،MPG ،MP4 و WMV خیال کاربران را در رابطه با فرمت های قابل پشتیبانی از این نرم افزار کاملاً راحت خواهد کرد. این ابزار قدرتمند که توانایی تبدیل با سرعت بالا را دارد به دو صورت اتوماتیک و دستی امکان بهینه سازی ویدئوها را در خود گنجانده است. Videomizer که از حجم مناسبی هم نسبت به قابلیت ها بهره می برد توانایی عملکرد هایی مثل Cut کردن تصاویر یا چرخش آن ها را هم دارد که گاهی همین عملکردهای ساده هم می توانند بسیار مفید واقع شوند. برای همه کارها هم یک پیش نمایش در نرم افزار تعبیه شده که کاربر قبل از گرفتن خروجی نهایی آن ها را مشاهده کند.

sasan بازدید : 101 دوشنبه 09 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود DivX Plus v8.1.2.Build.1.7.1.17 - نرم افزار پخش فیلم

نرم افزار DivX Plus علاوه بر پخش ویدئوها به شما اجازه می دهد تا ویدئوهای HD را ایجاد و ویدئوهای MKV (فرمت جدید ویدئوهای HD : DivX Plus) با فرمت های صوتی AAC با کیفیت فوق العاده پخش کنید. این نرم افزار برای شما بهترین عملکرد پخش ویدئو و مدیریت رسانه ها در کامپیوتر خواهد بود. با افزودن دیویکس ساده ترین راه برای انتقال فیلم های خود به دستگاه دیویکس را انتخاب نموده اید. این نرم افزار می تواند فرمت های DivX را برروی دیسک ها رایت کند که توسط دستگاه پخش کننده این گونه فرمت ها و DVD Player ها پخش شوند. پشتیبانی از فایل های زیرنویس، پخش ویدئوهای DivX ،AVI ،MKV ،MP4 و MOV، انتقال ویدئوها به دستگاه ها، هدایت فیلم ها، رایت فیلم ها از ویژگی های این نرم افزار می باشد.

sasan بازدید : 101 دوشنبه 09 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود MakeMe3D v1.2.11.713 - نرم افزار تبدیل ویدیوهای 2 بعدی به ویدیوهای 3 بعدی

3D یا سه بعدی در حال حاضر یکی از رایج ترین تکنولوژی ها می باشد که تا چندی پیش برای بسیاری از افراد قابل تصور نبود، در صورتی که اکنون مخاطبین سینما با استفاده از عینک های سه بعدی می توانند تماشای یک فیلم را در بعدی کاملاً جدید تجربه کنند و استفاده از 3D-Blu-ray Disc , 3D-TV و 3D-computer بسیار رایج شده است.
MakeMe3D برنامه و در واقع ابزاری قدرتمند است که به منظور کمک به کاربران در تبدیل خودکار ویدیو های 2 بعدی به ویدیوهای 3 بعدی، ساخته شده است. ویدیوهای 3 بعدی جدید با Anaglyph 3D glasses و Stereoscopic 3D Hardware سازگار می باشند. MakeMe3D کاربردی بسیار آسان دارد و از وارد نمودن ویدیوهای دو بعدی در فرمت هایی مانند Video-DVD, AVI, WMV, MP4, 3GP, MPG و TS پشتیبانی می کند و همچنین قادر است ویدیوهای 3 بعدی تبدیل شده را در فرمت های AVI, MPG, MP4 و WMV ذخیره نماید. شما می توانید پروفایل های متفاوت و متعددی را به عنوان هدف پروژه خود در نظر بگیرید، به عنوان مثال تنظیم خودکار رزولوشن ویدیو خروجی برای iPad, PlayStation PS3 یا Xbox 360.

sasan بازدید : 74 دوشنبه 09 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود DVD X Player v5.5 Professional - نرم افزار پخش کننده دی وی دی

DVD X Player Professional یک برنامه کاربردی سودمند با استفاده آسان است. این نرم افزار به شما کمک می کند که با نهایت سهولت DVD های خود را پخش کنید. این پلیر می تواند همه ی بخش های DVD روی هر درایو DVD را پخش کند حتی اگر شما تا 5 دفعه کد های آن بخش از DVD را تغییر داده باشید. به این ترتیب دیگر شما نیازی به هک درایو DVD که بسیار خطرناک می باشد نخواهید داشت. این نرم افزار دی وی دی پلیر قوی و آسانی است که همه ی توابع یک دی وی دی پلیر استاندارد را یکپارچه سازی می کند. این نرم افزار ویدئو های ممتاز و صدای با کیفیت را به صورت هم زمان با استفاده از توابع پیشرفته ای چون: e.g. record DVD, optional skins, playback image and DV, image capture and bookmark و ... فراهم خواهد کرد.

sasan بازدید : 75 دوشنبه 09 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود QuickTime Player Pro v7.71.80.42 - نرم افزار پخش فایل های ویدئویی

نرم افزار QuickTime Player Pro یکی از بهترین نرم افزارها در زمینه تماشای فیلم، ساخت، ضبط و اشتراک گذاری فایل های صوتی و تصویری می باشد که از ویژگی های مهم این نرم افزار قابلیت تبدیل فایل ها صوتی و تصویری جهت استفاده در سایر پخش کننده های دیگری مانند mp3 playerها و گوشی های تلفن همراه و ... می باشد. این نرم افزار بهترین کیفیت ممکن را جهت تماشای فرمت های فشرده MPEG-4 و MP3 فراهم می کند. همچنین این نرم افزار در سطح وب پروتکل هایHTTP, RTP  RTSP را پشتبانی کرده و نیز تمامی فرمت های فایل های تصویری مانند JPEG, BMP, PICT, PNG, GIF را نیز پشتیبانی می کند. نرم افزار QuickTime در عین سادگی یکی از قدرتمندترین نرم افزارها جهت پخش ویدئوهای H.264، ساخت Multi-Channel Audio، ویرایش فایل های ویدئویی و ... می باشد.

sasan بازدید : 51 یکشنبه 08 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود GOM Player v2.1.33 Build 5071 - نرم افزار پخش فایل های صوتی و تصویری

برنامه های بسیاری برای پخش موسیقی و ویدئو بر روی PC وجود دارد که هرکس بر اساس توقعی که از یک برنامه پخش کننده دارد، یک برنامه را بنا به سلیقه خود انتخاب کرده و استفاده می کند. معمولا اکثر برنامه های از این دست امکاناتی را ارائه می دهند که نیاز اکثر کاربران مبتدی و بعضا متوسط را برآورده می سازد، اما وقتی صحبت از امکانات پیشرفته در کنار سهل الوصول بودن آن ها و همچنین حفظ سادگی رابط کاربری به میان می آید، برنامه های کمی در عرصه رقابت باقی می مانند.
نرم افزار GOM Player یکی از این برنامه هاست که قصد دارد طیف وسیعی از کاربران از مبتدی تا حرفه ای را پوشش دهد. این پخش کننده سبک وزن تقریبا اکثر فرمت های رایج فایل های صوتی و ویدئویی را تحت پوشش قرار می دهد، بدون اینکه کاربر نگران نصب چندین برنامه برای پخش هر یک از فرمت ها باشند.

sasan بازدید : 78 یکشنبه 08 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود KMPlayer v3.0.0.1442 - نرم افزار پخش فايل های صوتی و تصويری

می دانید كه برای پخش فرمت های مختلف فایل های صوتی و تصویری همیشه یك مشكل وجود دارد و آن اینكه گاهی نرم افزار شما از فرمتی پشتیبانی نمی كند و یا اینكه نصبش فضای زیادی را اشغال می كند و بسیاری از مشكلات دیگر كه حتماً تا حالا با آنها برخورد داشته اید.
اما نرم افزار كوچك و قدرتمند و در عین حال رایگان KMPlayer می تواند بسیاری از فایل های صوتی و تصویری مانند VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia, QuickTime و فرمت های دیگر را پخش كند.

sasan بازدید : 56 یکشنبه 08 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود J.River Media Center v16.0.176 - نرم افزار مشاهده تصاویر و پخش فایل های ویدئویی و صوتی

کلیه کاربران کامپیوتر های خانگی اصولاً با یکی از موارد عکس، موزیک و فیلم سروکار داشته و جهت استفاده بهتر نرم افزار هایی بسته به نوع کاربری خود نصب و از آن استفاده می کنند.
نرم افزار Media Center ابزاری جهت مشاهده تصاویر، پخش فیلم و موزیک می باشد که با همین تعریف مختصر پی به قدرت و انعطاف این نرم افزار برده و جالب اینکه این گوشه ای از کارهایی است که این نرم افزار انجام می دهد. با استفاده از این نرم افزار و با اتصال کامپیوتر خود به برخی از لوازم سرگرمی خانگی با استفاده از remote قادر به کنترل این لوازم می باشید. همچنین به عنوان مثال قادر به بارگذاری موزیک های دلخواه بروی ipod بوده در حالی که مشغول دیدن تلوزیون هستید. محیط این نرم افزار به گونه ای طراحی شده که به راحتی قادر به استفاده از این نرم افزار کی باشید. از دیگر کار های این نرم افزار علاوه بر پخش و مشاهده انواع فیلم و موزیک و تصویر مدیریت و سازماندهی فایل های صوتی و تصویری، انجام عمل رایت اینگونه فایل های و نیز کپی این فایل ها از انواع دیسک های موجود با هر فرمتی بروی هارد دیسک می باشد. در مورد این نرم افزار دوست داشتنی ذکر این نکته که این نرم افزار جهت هریک از موارد کاربرد که گفته شد دارای تنظیمات خاص خود بوده بعنوان مثال جهت پخش موزیک ابزار کامل کنترل صدا و نیز پخش را دارا  می باشد.

sasan بازدید : 113 یکشنبه 08 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود Nero Platinum 11.0.15500 - نرم افزار رایت، ویرایش و پشتیبان گیری

نرم افزار Nero Platinum این امکان را برای شما فراهم می آورد تا به روشی جدید به مدیریت فایل های صوتی و تصویری خود پرداخته و از تمام آنها یک نسخه پشتیبان (Backup) تهیه نمایید. Nero Platinum یک بسته نرم افزاری ویژه شامل 3 نرم افزار در یک مجموعه قوی است که کار ویرایش تصاویر ویدوئی، رایت سی دی و دی وی دی و بلوری و پشتیبان گیری از اطلاعات را انجام می دهد. نرم‌افزار Nero Platinum مشهورترین و می‌توان گفت جزء یکی از قدرتمندترین برنامه‌های رایت سی‌دی و دی‌وی‌دی است. این نرم افزار به ویرایش ویدئویی و ایجاد فیلم HD، تهیه پشتیبان و بازیابی آسان و ضبط دیسک های CD ،DVD و Blu-ray و کپی کردن می پردازد.

تعداد صفحات : 14

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 146
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 73
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 108
  • بازدید ماه : 321
  • بازدید سال : 2,323
  • بازدید کلی : 26,150