loading...
روز دانلود
sasan بازدید : 65 سه شنبه 10 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود GiliSoft Screen Recorder v3.2 - نرم افزار فیلم برداری از صفحه نمایش

نرم افزار GiliSoft Screen Recorder ابزاری قدرتمند برای تصویر برداری از محیط کار ویندوز شماست. این نرم افزار می تواند آنچه که بر روی صفحه نمایش می بینید و همچنین صدایی که پخش می شود را به صورت هم زمان ضبط کرده و در یک فایل ویدئویی فشرده ذخیره کند. همپنین این نرم افزار این قابلیت را دارد که شما بتوانید با انجام تنظیماتی فقط از بخش خاصی از صفحه نمایش فیلم برداری کنید.
بر این اساس می توان از این نرم افزار برای ایجاد دمو های نرم افزار، گرفتن streaming video و ضبط game play استفاده کرد. استفاده از این نرم افزار بسیار آسان می باشد.

sasan بازدید : 58 سه شنبه 10 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود IcyScreen v4.13 - نرم افزار تصویر برداری از دسکتاپ و ارسال آن به صورت خودکار

به وسیله نرم افزار IcyScreen می توان تعیین کرد که در چه زمان هایی به صورت خودکار از صفحه نمایش کامپیوتر عکس گرفته شود و علاوه بر اینکه عکس های گرفته شده را می توان روی هارد کامپیوتر ذخیره کرد، گزینه های دیگری را می توان انتخاب کرد، به عنوان مثال: ارسال به تعداد نامحدودی آدرس ایمیل از جمله خودتان، آپلود روی وب سرور از طریق FTP و یا ارسال برای هاست سرور ImageShack. این نرم افزار دارای پیکربندی و راه اندازی سریع و آسانی است، به طوری که می توان در کمتر از 3 دقیقه آن را به پایان برد و سپس با کلیک روی IcyScreen می توانید تنظیمات دیگر را به طور دستی انجام دهید.

sasan بازدید : 85 سه شنبه 10 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود Ashampoo Snap v5.0.0 - نرم افزار تصویر برداری از محیط دسکتاپ

بسیاری از اوقات نیاز به عکس برداری از محیط دسکتاپ از طرفی و عدم کارایی کلید Print Screen در بسیاری از محیط ها باعث شده به دنبال ابزاری برای این کار باشیم البته برای مواقعی که نیاز به فیلم برداری از محیط دسکتاپ خود داریم نیز همین نیاز به شکل دیگری احساس می شود.
نرم افزار Ashampoo Snap ابزاری برای عکس برداری از صفحه نمایش با ابزارهای قدرتمندی برای ویرایش تصاویر می باشد. این نرم افزار کاربران را قادر می سازد تا از هر چیزی در Desktop عکسبرداری کرده مانند یک بخش یا تمام قسمت های یک نرم افزار، وب سایت ها و ... و در صورت لزوم آنرا ویرایش کنند. این نرم افزار همچنین دارای راهنمای محاوره ای می باشد که در تمامی مراحل عکسبرداری و کار با نرم افزار به کمک شما می آید.
نیاز به تصویر برداری و گرفتن عكس از محیط نرم افزارهای مختلف و كاری ویندوز به صورت یك Screen Shot با كیفیت و گویا از جمله كارهای است كه ممكن است بارها و بارها برای شما پیش بیاید، برای تهیه ی آموزش های مختلف، برای نمایش محیط كار برنامه های خود به دیگران و بسیاری نیازهای دیگر ... . خود ویندوز این امكان عكس برداری را با استفاده از كلید Print Screen بر روی صفحه كلید مهیا كرده است و طبعا تصاویر گرفته شده توسط نرم افزار خود ویندوز كیفیت مطلوب و توانایی ویرایشی لازم را ندارد.

sasan بازدید : 58 سه شنبه 10 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود SmartSound Sonicfire Pro v5.0.2 - نرم افزار ویرایش و میکس فایل های صوتی

روزگاری نه چندان دور جهت ساخت و ویرایش فایل های صوتی یا قطعات صوتی نیاز به استودیو های مجهز و حرفه ای بود که باتوجه به تجهیزات و امکانات به کار رفته در این استودیو ها افراد کمی آن هم با مشکلات بسیار به چنین مکان هایی دسترسی داشته که ساخت و ویرایش قطعات صوتی به این صورت نیازمند تخصص و هزینه های بالایی بود، با اختراع کامپیوتر ها و پیشرفت روز افزون کامپیوتر ها و نرم افزار ها تقریبا تمامی امور به صورت مجازی در آمده که از آن جمله نرم افزار های قدرتمند میکس و مونتاژ می باشند که با امکاناتی فوق العاده بسیاری از مشکلات گذشته علاقه مندان موسیقی را حل نمود.
نرم افزار SmartSound Sonicfire Pro ابزاری قدرتمند جهت ویرایش و اضافه کردن انواع افکت های صوتی و حذف و یا قرار دادن انواع صدا از روی تصاویر بدون افت کیفیت، محصول شرکت SmartSound می باشد. با استفاده از این برنامه کاربرانی که به ویرایش و میکس موزیک علاقه دارند به راحتی می توانند از این برنامه استفاده کرده و از کار با آن در محیط بسیار ساده نرم افزار لذت ببرند.
شما در این برنامه قادر خواهید بود تا فرکانس و حالتی که می خواهید را به برنامه داده و از بهترین خروجی با پسوند MP3 جهت ذخیره کردن اطلاعات خود استفاده نمائید و همچنین با ابزارهایی نظیر برش و ادغام می توانید آهنگ های خود را به صورت میکس در آورده یا قسمتی دلخواه از موزیک را جدا کرده و ذخیره نمایید. تمام امکانات برای کاربا فایل های ویدئویی هم به طور همزمان موجود می باشد. از قابلیت های نرم افزار می توان به کنترل برنامه، جدا کردن صدا و یا جایگزینی صدا برروی ویدئو و کلیپ و ... اشاره نمود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار SmartSound Sonicfire Pro:
- قابلیت ویرایش فایل های صوتی
- امکان جدا کردن صدا و یا جایگزینی صدا برروی ویدئو و کلیپ
- توانایی میکس آهنگ های دلخواه
- تشخیص و تنظیم خودکار نوع صدا توسط برنامه
- امکان کنترل برنامه طی خاصیت موجود یعنی وارد کردن زمان شروع و پایان
- تعیین نوع خروجی صدا و میزان بم بودن یا ریز بودن صدا توسط برنامه
- استفاده از فرکانس های مختلف برای استفاده در صداهای مختلف
- امکان استفاده از افکت های صوتی متفاوت جهت زیباتر جلوه دادن کار
- محیطی ساده و کاربرپسند
- سازگاری با فرمت های ویدئویی AVI ،MOV ،MPEG-1 ،WMV ،MPEG-4
- و ...

sasan بازدید : 68 سه شنبه 10 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود Sound Forge Audio Studio v10.0.176 - نرم افزار ویرایش فایل های صوتی

نرم افزار Sony Sound Forge Audio Studio ابزاری قدرتمند در زمینه ویرایش صدا در کامپیوترهای شخصی می باشد. ضبط صدا و آواز، ویرایش و بازیابی صوتی، به کار بردن افکت های با کیفیت بالا، تبدیل فایل ها با سرعت بالا از ویژگی های این نرم افزار می باشد. شما حتی قادر به ساخت ترک های صوتی خود با ابزار Vocal Eraser خواهید بود. این نرم افزار به آسانی ویرایش و میکس فایل های صوتی را انجام می دهد و نیز دارای پنجره های محاوره ای همچون معلم خصوصی می باشد. این نرم افزار قدرتمندترین ابزار های رمزگذاری را در اختیار شما قرار داده تا شما توانایی ذخیره فایل های صوتی و تصویری با پشتیبانی از اکثر فرمت های رایج همچون MP3 ،WAV ،WMV و QuickTime را داشته باشید. با استفاده از امکان Audio Restoration می توانید پارازیت های صدا را برطرف کنید. در واقع به نحوی می توانید کیفیت صوت و موزیک را با این برنامه افزایش دهید و افکت های خاصی را بر روی صدا اعمال کنید و نیز می توانید ابتدا یا انتهای صدا یا موزیک را محو کنید و دامنه فرکانسی صدا را تغییر دهید. همچنین می توانید شدت و قوت صدا را افزایش یا کاهش دهید.

sasan بازدید : 40 سه شنبه 10 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود E-Mix Pro Edition v5.7.0 - نرم افزار میکس حرفه ای موزیک

E-Mix Pro Edition نرم افزاری برای ایجاد DJ های حرفه ای می باشد که محیطی مطمئن را به منظور میکس موسیقی ها، برای شما فراهم می کند. میکس کردن موسیقی های متفاوت باعث می شود تا از شنیدن آهنگ های جدید لذت بیشتری ببرید. حالت auto-mixing باعث به وجود آمدن خلاقیت هایی می شود تا حتی یک DJ مبتدی نیز بتواند به ایجاد ترکیب های جالب بپردازد. این برنامه همچنین امکاناتی از قبیل Effects، Equalizer، Mixer، Recorder، Ripper و ... را برای شما فراهم خواهد نمود.

sasan بازدید : 84 سه شنبه 10 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود MAGIX Samplitude Pro X v12.0 - نرم افزار میکس و ویرایش فایل های صوتی

Samplitude Pro X یک محیط مناسب و مطمئن را برای تولیدات صوتی شما ارائه می دهد. با امکاناتی که این نرم افزار در اختیار شما قرار می دهد می توانید به ویرایش و میکس فایل های صوتی پرداخته و از تمامی روش ها برای ساخت یک موسیقی حرفه ای استفاده کنید. محیط کار در Samplitude Pro X به صورت یک رابط کاربری قابل تنظیم و شامل ابزارهایی مفید و پرکاربردی است که شما برای ساخت یک موسیقی به آن ها نیاز دارید. دقت بالای Audio Engine با شفافیت کامل بیت و ابزارهای تسلط بر صدای خروجی باعث شده است تا Samplitude Pro X به عنوان یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای موجود در این زمینه مطرح باشد.

sasan بازدید : 105 دوشنبه 09 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود Proteus Professional v7.8 SP2 - نرم افزار طراحی و شبیه سازی مدارات الکترونیکی

Proteus Professional نرم افزاری برای طراحی خودکار مدارات الکتریکی می باشد. Proteus مجموعه ای از یک سیستم شبیه سازی مدارات بر مبنای مدل های اجزای الکتریکی در PSpice است. یکی از ویژگی های متمایز Proteus Professional امکان مدل سازی از دستگاه های قابل برنامه ریزی مانند میکروکنترلرها، میکروپروسسورها، DSP و ... می باشد. این برنامه شامل مدل هایی از اغلب قطعات الکترونیکی برای شبیه سازی های تخصصی و برمبنای استانداردهای این حوزه می باشد. می توان بیشتر حالت های مسیریابی پیشرفته در مدارات را به وسیله این نرم افزار طراحی نمود و بدین صورت قابلیت شبیه سازی micro-controller ها افزایش یافته است.

sasan بازدید : 57 دوشنبه 09 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود BitDefender Total Security 2012 Build 15.0.31.1282 - نرم افزار آنتی ویروس، فایروال و ضد جاسوس افزار

ضدویروس قدرتمند و مطرح BitDefender یکی از محبوب ترین و قدرتمندترین نرم افزارهای امنیتی و ضد ویروس دنیا و محصولی از کمپانی SoftWin است که در چند سال اخیر طرفدار بسیاری را گرد خود آورده است. شهرت این ضد ویروس در نسخه های اخیر عرضه شده در سرعت بسیار بالا در یافتن ویروس ها و همچنین مصرف کم منابع سخت افزاری سیستم و حافظه ی اصلی و همچنین قابلیت آپدیت بالا بوده است!
کمپانی SoftWin علاوه بر عرضه ی جدید ترین نسخه ی این ویروس کش برتر یعنی BitDefender AntiVirus خود همراه با ویژگی های متفاوت و جدید، اقدام به عرضه ی نسخه ی 2008 از بسته ی امنیتی بسیار قدرتمند خود یعنی BitDefender Total Security 2008 نیز نموده که خبر خوشایندی برای هواداران این ضد ویروس قدرتمند است. BitDefender Total Security با دارا بودن آخرین تکنولوژی روز از کامپیوتر تان در مقابل ویروس ها، جاسوس ها، هکرها، اسپمر ها و دیگر تهدیدات امنیتی به بهترین نحو ممکن محافظت میکند. علاوه بر این، ابزاری است که با کمک آن میتوان کامپیوتر را بهینه سازی کرد و از اطلاعات مهم فایل پشتیبان ساخت که نتیجه ی آن سریع تر عمل کردن کامپیوتر و حفاظت آن در برابر از دست دادن داده ها است.

sasan بازدید : 95 دوشنبه 09 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود TrustPort Total Protection 2012 v12.0.0.4828 - نرم افزار امنیتی قدرتمند در برابر ویروس ها و هکر ها

امروزه یکی از نگرانی های همیشگی کاربران کامپیوتر حمله تروجان ها و دیگر نرم افزار های جاسوسی و دسترسی سایر افراد به فایل های شخصی آن ها می باشد.
TrustPort Total Protection نرم افزار امنیتی است که حفاظت جامعی از سیستم شما در برابر نرم افزار های مخرب و تهدید های آنلاین فراهم می آورد. و می تواند با تشخیص بسیاری از ویروس ها و نرم افزار های جاسوسی در تمام نقاط سیستم از ورود هکرها به سیستم شما جلوگیری کند. این نرم افزار با اسکن دقیق و سریع تمامی فایل های دریافتی از اینترنت و حتی ایمیل های شما از نفوذ هر گونه فایل مخربی به سیستم شما جلوگیری می کند. و از دیگر قابلیت های کلیدی این نرم افزار استفاده ی بسیار اندک از CPU است، که منجر به پایین نیامدن سرعت سیستم می گردد.

تعداد صفحات : 14

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 146
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 54
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 89
  • بازدید ماه : 302
  • بازدید سال : 2,304
  • بازدید کلی : 26,131