loading...
روز دانلود
sasan بازدید : 84 پنجشنبه 05 آبان 1390 نظرات (0)

Iobit Protected Folder

حفاظت از اطلاعات محرمانه و شخصی از مهم ترین دغدغه های کاربران در فضای سایبر است . دیگر همانند گذشته استفاده از بخش های امنیتی ویندوز نظیر پسورد گذاشتن برای یوزرهای سیستم و یا مخفی کردن فایل ها اثری نداشته چرا که با آشنا شدن بیشتر کاربر ها با روش های دور زدن و حذف اینگونه موانع به اصطلاح امنیتی تنها کار یک نفوذ گر را برای چندین ثانیه به تاخیر خواهند انداخت و هیچ گاه نتوانسته گزینه ی ایمن باشد .

 

Iobit Protected Folder نام نرم افزاری است که امروز قصد معرفی آن را در دانلودکده داریم که با در اختیار داشتن آن می توانید با خیال آسوده هر گونه اطلاعات محرمانه و یا شخصی دارید بر روی کامپیوتر خود ذخیره سازید بی آنکه دلهره ای از دسترسی افراد غیر به آنها داشته باشید . این برنامه به شما کمک می کند تا با استفاده از الگوریتم های نوین و پیشرفته در محافظت از پوشه ها ، آنها را غیرقابل نفوذ کرده و امنیت اطلاعات تان را تضمین می نماید .

Iobit Protected Folder که از ویندوز های ایکس پی ، ویستا ، سون و حتی ویندوز سرور های ۲۰۰۳ و ۲۰۰۸ به طور کامل پشتیبانی می کند با مخفی سازی فایلها و فولدر ها به گونه ای که از هیچ راهی قابل نمایش نباشند آنها را از دست افراد سودجو در امان نگاه می دارد . کافیست فایلهای مورد نظر خود را به جعبه ایمن ( Safety Box ) کشانیده و رها سازید تا به همین سادگی به حالت مخفی درآیند .

sasan بازدید : 63 پنجشنبه 05 آبان 1390 نظرات (1)

Copy Protect v1.5.0

Copy Protect نام نرم افزاری است که به منظور محافظت از فایلها و اطلاعات حساس شما طراحی گردیده است . با استفاده از این نرم افزار می توانید به سادگی چند کلیک ، فایلهای صوتی ، ویدیویی ، اسناد و تصاویر خود را در یک محافظ ایمن قرار دهید . نحوه کار برنامه بدین صورت است که با ساختن یک فایل EXE از فایلهای انتخابی شما ، محدودیت های بسیاری برای بازگشایی دوباره ی آنها قرار می دهد . به طور نمونه اگر فایل ایمنی که توسط Copy Protect ساخته شده است تنها در همان هارددیسک و همان درایوی که فرایند بر روی آن انجام گرفته است ، قابل باز شدن خواهد بود . بنابراین اگر کار شما به گونه ای است که اهمیت حفاظت از اطلاعات در درجه ی بالایی قرار دارد استفاده از از این نرم افزار می تواند تا حدود بسیار زیادی خیال شما را بابت دست نیافتن افراد غیر به آنها آسوده سازد . این برنامه با بهره گیری از یک محیط کاربرپسند می تواند توسط هر کاربری از آماتور گرفته تا حرفه ای مورد استفاده قرار گیرد .

sasan بازدید : 60 پنجشنبه 05 آبان 1390 نظرات (0)

docLock

 

همه ی ما اطلاعات و فایلهایی بر روی کامپیوتر خود ذخیره داریم که دسترسی نداشتن سایرین به آنها اهمیت ویژه ای برایمان دارد . اطلاعاتی نظیر اسناد اقتصادی ، تصاویر و ویدیوهای شخصی ، اطلاعات پزشکی و … از جمله ی داده هایی هستند که حفاظت از آنها نیاز به استفاده از ابزارهای پیشرفته امنیتی دارد .
docLock یکی از قدرتمندترین و بهترین گزینه های موجود پیش روی شماست که با استفاده از آن می توانید به سادگی فایلها و یا فولدرهای مورد نظر خود را به وسیله ی پسورد محافظت کرده و احتمال دستیابی افراد غیر را به اطلاعات موجود در آنها به صفر برسانید . این نرم افزار با در اختیار داشتن یک اینترفیس کاربرپسند شما را از  داشتن هرگونه مهارت نرم افزاری بی نیاز می سازد . با بهره گیری از فناوری Drag & Drop می توانید فایلهای مورد نظر خود با تنها کشیدن و رها کردن در محیط برنامه به صورت رمزگذاری شده در آورده و ایمن سازید .
docLock که تنها ۵ مگابایت حجم دارد تا ۲۰ برابر کوچک تر از نرم افزارهای مشابه می باشد که یکی از ویژگی های آن به شمار می آید . یکی دیگر از قابلیت های این نرم افزار امکان ساخت نسخه پرتابل از آن می باشد . با این امکان شما می توانید به سادگی فایلهای رمزگذاری شده خود را بر روی فلش مموری ها و حافظه های قابل حمل نیز کپی کرده تا در هر مکانی که می خواهید آنها را بازگشایی کنید .

sasan بازدید : 63 پنجشنبه 05 آبان 1390 نظرات (0)

Rohos.Disk.Encryption

Rohos Disk نرم افزار است که به شما اجازه ی ایجاد یک بخش مخفی و محافظت شده با امنیت بالا و همچنین ظرفیت زیاد (AES -256 bit) روی کامپیوترتان و همچنین روی USB با قابلیت پنهان کردن اطلاعات را میدهد. در این صورت مجموعه ی داده ها تنها از طریق اکانت شما در دسترس خواهد بود. همچنین سایز دیسک بدون محدودیت میباشد. Rohos Disk به راحتی به وسیله ی MS Office و همچنین دیگر برنامه ها تکمیل میشود. پسوردی را که برای وصول سیستم محافظت شده و امن نیاز است به راحتی میتوان در شکل های مختلف و دلخواهی از (USB flash drive, eToken, ruToken, uaToken …) ذخیره کنید.

 

ویژگی های مهم نرم افزار Rohos Disk Encryption v 1.8 :

- مخفی شدن خودکار در algorithm AES

- ظرفیت دیسک بی نهایت

- قابل تنظیم بودن ابعاد دیسک

- اتصال پیدا کردن با مجموعه اطلاعات های مختلف با ظرفیت های مختلف

- و ….

sasan بازدید : 75 پنجشنبه 05 آبان 1390 نظرات (0)

Spybot Search Destroy

Spybot Search میتواند با سرعت و دقتی بسیار بالا هارد دیسک و تمامی فضا های کامپیوتر شما را بررسی و در صورت وجود نرم افزار های جاسوسی ، مخرب  و …  آن ها را نابود کند. این برنامه با قدرت جست و جوی بالایی که دارد میتوانید به کوچک ترین حفره های سیستم شما نفوذ کند و کوچکترین نشانه مشکوک را به شما گزارش دهد. همچنین از دیگر ویژگی های این برنامه میتوان به کار کرد بسیار آسان آن اشاره کرد که شما را قادر میسازد تنها با چند کلیک و بدون نیاز به دانش فنی کامپیوتر خود را پاکسازی کنید. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از سایت بزرگ دانلود کده با لینک مستقیم دریافت نمایید.

 

sasan بازدید : 95 پنجشنبه 05 آبان 1390 نظرات (0)

Password Recovery Bundle

آیا تا به حال برای شما پیش آمده است که نام کاربری و یا کلمه ی عبوری را که تا چند روز پیش با استفاده از آن به اکانت موردنظرتان دسترسی پیدا می کردید ، گم کرده باشید ؟ در چنین مواقعی اگر امکان بازیابی پسورد به وسیله سوال های امنیتی باشد و آنها را نیز به خاطر داشته باشید می توانید پسورد گم کرده ی تان را پیدا کنید اما در غیر اینصورت می بایست منتظر امداد های غیبی بمانید تا بلکه چیزی به ذهنتان خطور کند !
Password Recovery Bundle نام یک برنامه حرفه ای و بسیار کاربردی است که به شما کمک می کند تا بدون نیاز به معجزه و یا تفکر زیاد به راحتی به یوزرنیم و پسوردی که در نرم افزارهای مختلف وارد کرده اید دسترسی پیدا نمایید . این اکانت های گم شده می تواند مربروط به شناسه مسنجر های شما ، ایمیل ، مرورگر اینترنت ، سرور FTP و بسیاری از برنامه های دیگر باشد . به وسیله ایننرم افزاره قادر خواهید تا پسورد بیش از ۴۵ نرم افزار مختلف را به سادگی انتخاب نام از لیست موجود ، کرک کنید ! بدین ترتیب شما صرفه جویی بسیاری در وقت ارزشمند و سرمایه ی تان خواهید نمود و بدون مراجعه به تکنیسین های رایانه ای و فقط با یک بار اجرا نمودن Password Recovery Bundle می توانید پسورد های از دست رفته ی خود را بیابید .
لازم به ذکر است عواقب سو استفاده از این برنامه به عهده ی کاربران می باشد !

sasan بازدید : 98 پنجشنبه 05 آبان 1390 نظرات (0)

Multi Password Recovery

 

این روزها تقریبا اکثر سایت ها برای خدمات دهی به کاربران خود بخشی را برای عضویت در نظر گرفته که می بایست کاربر با انتخاب نام و کلمه ی عبور ، به نوعی برای استفاده از خدمات مختلف نظیر دانلود فایل مجوز را کسب کند . حال اگر شما کاربر حرفه ای تری باشید قطعا می بایست پسورد های بیشتری را در حافظه تان ذخیره کنید . به طور مثال کلمه ی عبور اکانت های اف تی پی و پنل هاست و یا پنل مدیریت محتوا جزء بخش های مهمی هستند که همیشه می بایست آنها را حفظ باشید . دامنه ی استفاده از پسورد ها فقط به سایت های محدود نگشته و در بسیاری از برنامه ها و حتی بخش های مختلفی از ویندوز نیز مورد استفاده قرار می گیرد . مثلا اکانتی که با استفاده از آن به اینترنت متصل می شوید ، آی دی یاهو مسنجر ، ایمیل کلاینت ها ، اف تی پی کلاینت ها از جمله ی این بخش ها می باشند . حال می بینید که ممکن است گاهی کلمات عبوری را که زمانی از آنها استفاده می کرده اید ، فراموش کرده و به نوعی دسترسی تان به بخش یا پایگاه مورد نظر امکان پذیر نیست . در این هنگام تنها کاری که می توانید انجام دهید استفاده از نرم افزار های بازیابی پسورد می باشد .

 

Multi Password Recovery نام یک برنامه بسیار قدرتمند برای ریکاوری پسورد های گم شده در ویندوز می باشد . همانطور که از نام این نرم افزار پیداست گستره ی استفاده از آن به یک یا دو بخش محدود نگشته و هدف طراحانش از انتخاب کلمه ی مولتی نمایش وسعت کاربری آن در بخش های مختلف ویندوز و نرم افزار های گوناگون می باشد . اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که کلمات عبور را به سادگی فراموش می کنند قطعا این برنامه به کارتان خواهد آمد . پشتیبانی Multi Password Recovery از بیش از ۸۰ نرم افزار مختلف چیزی نیست که بتوان به سادگی از آن گذشت که تنها به ذکر گونه های مشهوری از آنها نظیر فایرفاکس ، اپرا ، اینترنت اکسپلورر ، CuteFTP ، Outlook Express ، Mozilla Thunderbird ، Gmail Notifier ، Advanced Dialer ، Download Master ، Yahoo! Messenger ، Windows Live Messenger و ASP.NET Account بسنده می کنیم . در نسخه پیش رو که از دانلود کده دریافت می کنید ، ورژن پرتابل نیز قرار داده شده است که تنها با کپی کردن آن بر روی فلش مموری و حافظه های قابل حمل می توانید زمینه را برای استفاده در هر مکانی فراهم نمایید .

sasan بازدید : 214 پنجشنبه 05 آبان 1390 نظرات (0)

system administrator

Hidetools System Administrator یک ابزار بسیار مفید و کاربردی است که برای مدیریت نحوه استفاده از کامپیوتر و دسترسی به اینترنت ساخته شده است . این نرم افزار به شرکت ها کمک می کند تا از اتلاف وقت و هزینه توسط کارمندان بی مسئولیت خود که با استفاده ی بیجا از رایانه و اینترنت دلیل حضور خود را در محل کار فراموش کرده اند ، جلوگیری کند . با استفاده از این نرم افزار می توانید دسترسی یوزرهای خود را به سایت های اجتماعی نظیر مای اسپیس و فیس بوک بگیرد و همچنین سایت های بازی آنلاین و مسنجر ها را از دسترس آنها دور نگاه دارید . کافیست تا به نرم افزار بگویید دقیقا چه چیزی مد نظرتان هست تا ببینید که چگونه بازدهی کاری کارمندانتان افزایش می یابد . اگر قصد دارید تا پا را از این نیز فراتر بگذارید راهکارهایی برایتان اندیشیده شده است . جلوگیری از نصب برنامه وبرنامه های مختلف یکی از آنهاست . بدین ترتیب اگر فردی بخواهد با استفاده از برنامه ی دیگری به جز آنهایی که شما بلاک کرده اید ، فرمان های شما را دور بزند ، نا موفق گردد . یکی دیگر از ویژگی های Hidetools System Administrator قابلیت تهیه گزارش از فعالیت های انجام گرفته می باشد . با این کار گوبی از خودتان چند کپی مشابه تهیه کرده و هر یک را برای مراقبت از رایانه ها و کارهایی که با آنها انجام می شود به پای آنها فرستاده اید . استفاده از فیلترهای خاص برای مسدود سازی تنها بخشی از سایت های اینترنتی ، استفاده به صورت مولتی یوزر و سفارشی سازی آسان از دیگر قابلیت های اینبرنامه به شمار می رود .

sasan بازدید : 286 پنجشنبه 05 آبان 1390 نظرات (0)

Net Monitor for Employees Professional

Net Monitor for Employees Professional نام ابزاری است که به شما این امکان را می دهد تا به تماشای صفحه نمایش کامپیوترهایی که به شبکه ی شما متصل هستند ، بنشینید . بدین ترتیب اگر خواهان این هستید که فعالیت کارمندان یا کاربران شبکه خود را زیر نظر گرفته تا از این راه سدی بر موج اتلاف وقت و سرمایه ی خود بسازید ، کار دشواری در پیش رو نخواهید داشت . نکته ی قابل توجه در این نرم افزار که باعث نمایش تفاوت آن با نسخه های مشابه می شود امکان کنترلی است که برای ادمین فراهم خواهد آمد و این بدین معنی است که مدیر شبکه توانایی کنترل هر یوزر را از طریق ریموت در اختیار داشته و می تواند از ماوس و کیبورد خود به عنوان ماوس و کیبورد یوزرش استفاده کند .

اگر فکر می کنید که کنترل یوزر ها توسط Net Monitor for Employees Professional به همینجا ختم شده و تنها هنگامی که در شبکه حضور دارید امکان پذیر خواهد بود ، سخت در اشتباه هستید چرا که با قابلیت ضبط اسکرین ها حتی زمانی هم که به سرکشی از فعالیت کارمندان خود مشغول نیستید ، روح شما آنجا خواهد بود و نخواهد گذاشت به همین سادگی کنترل اوضاع از دستانتان خارج گردد . ویژگی دیگری که در این نرم افزار گنجانده شده است ، امکان ارسال پیغام برای یوزری خاص و یا نیز قفل / باز کردن سیستم او می باشد که از این طریق دیگر هیچ گونه کنترلی نیست که شما در اختیارش نداشته باشید .

این برنامه از شبکه هایی که تحت بستر های اینترنت ، LAN ، WLAN یا حتی VPN طراحی شده اند به طور کامل پشتبانی کرده و می تواند به سادگی نصب و اجرا گردد .

 

Net Monitor for Employees Professional 4.6.3 برای چه کارهایی مناسب است ؟
– برای مونیتور کردن کامپیوتر های یک شبکه و فعالیت هایی که توسط یوزر ها انجام می پذیرد .
– برای ریموت کردن توسط ادمین شبکه به منظور کنترل کامل بر سیستم ها
– برای آغاز یا اتمام کار یک نرم افزار
– برای مونیتور کردن فعالیت دانش آموزان در کلاس درس و نیز راهنمایی آنها
– خاموش کردن ، راه اندازی مجدد و … تمامی کامپیوتر ها تنها با یک کلیک

sasan بازدید : 85 پنجشنبه 05 آبان 1390 نظرات (1)

Webcam Surveyor

آیا می خواهید هنگامی که پای کامپیوتر خود حضور ندارید ، از اتفاق هایی که می افتد با خبر شوید ؟ آیا می خواهید کامپیوتر محل کار خود را به یک دوربین مدار بسته پیشرفته تبدیل نموده و از هزینه های جداگانه ای که می بایست برای خرید و نصب دوربین انجام دهید ، جلوگیری نمایید ؟

Webcam Surveyor نام یک نرم افزار بسیار جالب و کاربردی است که با نصب آن بر روی ویندوز خود می توانید به وسیله ی ابزارهای مختلفی که در اختیارتان قرار می گیرد اقدام به ضبط فیلم های در حال پخش نمایید . با استفاده از سیستم اخطار پیشرفته ی این نرم افزار هنگامی که حرکت یا تکانی در محیط تحت پوشش دوربین انجام گیرد ، برای شما ایمیلی با مضمون اینکه در محیط ممنوعه تان کسی یا چیزی وارد شده است ، ارسال می گردد . علاوه بر این با در اختیار داشتن یک سرور اف تی پی می توانید Webcam Surveyor را به گونه ای تنظیم کنید که عکس های تهیه شده از محیط به صورت خودکار آپلوده شده تا توانایی مشاهده آنها را از هر مکانی که دسترسی به اینترنت دارید‌ ، داشته باشید . تمامی ویدیو هایی که توسط این برنامه ضبط می گردند در فرمت AVI ذخیره شده و این امکان را به شما می دهد تا ضمن حفظ کیفیت ، قادر به ضبط حجم زمانی بیشتری نسبت به سایر فرمت های تصویری باشید . بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته Motion Capture که به شما کمک می کند تا از کل لحظات ضبط شده به سادگی بخش هایی را که با ورود اشخاص و یا تکان خود اشیا همراه بوده است پیدا نموده و در وقت خود به منظور بازنگری کل ویدیو صرفه جویی به عمل آورد یکی دیگر از قابلیت های مهم این نرم افزار می باشد .

 

برخی از ویژگی های کلیدی Webcam Surveyor 1.9.2 build 561 :
- استفاده کاربری آسان و شروع فرایند ضبط تنها با فشرده دکمه “Start video capture
- ذخیره ویدیو ها در بالاترین کیفیت ممکن
- ذخیره سازی ویدیو های ضبط شده در چندین و چند فایل مختلف که باعث می شود بتوانید فرایند ضبط در به صورت ۲۴ ساعت و بدون وقفه انجام دهید .
- قابلیت استفاده از وبکم های HD با تصاویری به بزرگی ۳ مگاپیکسل
- امکان زمانبندی کردن فرایند آپلود ویدیوهای ضبط شده و یا تصاویر گرفته شده بر روی سرور FTP
- توانایی بزرگنمایی دیجیتال با کم ترین افت کیفیت
- و …

تعداد صفحات : 14

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 146
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 49
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 84
  • بازدید ماه : 297
  • بازدید سال : 2,299
  • بازدید کلی : 26,126