loading...
روز دانلود
sasan بازدید : 56 سه شنبه 10 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود AI RoboForm Enterprise v7.5.0 - نرم افزار مدیریت پسورد ها در صفحات وب

بسیاری از ما در سایت های زیادی عضو هستیم، از سایت های مربوط به خدمات پست الکترونیک گرفته تا فروم های مختلف و سایر سایت هایی که برای استفاده از خدمات آنها حتماً باید عضو آن سایت شد، هر بار وارد شدن به این سایت ها ملزم به وارد کردن یوزر و پسورد است. البته برخی از سایت ها با ایجاد کوکی هایی نام کاربر و رمز عبور را یاد آوری می کنند که خود باعث تسریع کار می شود، به علاوه در خود نرم افزار اینترنت اکسپلورر امکانی برای یاد آوری کلمه های عبور گنجانده شده است که البته استفاده از این ویژگی ممکن است امینت شما را به خطر بیاندازد چرا که برنامه های زیادی هستند پسورد های ذخیره شده در اینترنت اکسپلورر را کشف می کنند و آنها را برای هکرها ارسال می کنند.
AI RoboForm یکی از امن ترین برنامه ها برای یاد آوری کلمه عبور در سایت های مختلف می باشد، این برنامه نام کاربر و کلمه عبور را ذخیره می کند و با هر بار وارد شدن به آن سایت، نام کاربر و کلمه عبور به صورت خودکار وارد می کند و شما به سرعت وارد آن سایت می شوید. این برنامه علاوه بر ذخیره کلمه های عبور قادر به ذخیره سازی کلیه اطلاعات فردی شما می باشد و در هنگام پر کردن فرم های عضویت به شما کمک می کند تا فرم را به سرعت تکمیل کنید، یکی از قابلیت های جالب این نرم افزار این است که شما می توانید از اطلاعات ذخیره شده نسخه پشتیبان تهیه کنید و هرگاه ویندوز خود را عوض کردید از نسخه پشتیبان استفاده کنید.

sasan بازدید : 55 سه شنبه 10 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود Kaspersky Internet Security 2012 v12.0.0.374 - نرم افزار اینترنت سکوریتی کاسپرسکی

Kaspersky Internet Security نرم افزار همه جانبه حفاظت کامپیوتر شما در برابر حملات اینترنتی، آلودگی به ویروس ها، حملات هکرها، جاسوس افزارها، اسپم ها و برنامه های تبلیغاتی می باشد. امروزه با گسترش استفاده از اینترنت و افزایش حملات اینترنتی برای سو استفاده از اطلاعات شخصی افراد، نصب یک برنامه حفاظتی برای جلوگیری از این گونه حملات بیش از پیش ضروری به نظر میرسد. کاسپر سکی با بهره گیری از آخرین تکنولوژی امنیتی، سیستم شما را در مقابل انواع ویروس ها، هکرها و برنامه های مخرب محافظت میکند. این نرم افزار که ساخت یک شرکت روسی می باشد که در میان کاربران ایرانی محبوبیت خاصی پیدا کرده است.

sasan بازدید : 83 سه شنبه 10 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود avast! Internet Security v6.0.1278 - نرم افزار امنیتی اوست

avast! Internet Security نرم افزاری است که با استفاده از کمترین منابع (Cpu و Ram) از کامپیوتر شما در برابر ویروس ها و حملات اینترنتی محافظت کرده.
 avast! همچنین با دارا بود گواهینامه ICSA آنتی ویروس مناسبی برای شرکت ها خواهد بود.
avast! به خوبی انواع ویروس ها، کرم های اینترنتی و تروجان ها را پیدا کرده و آنها را از بین می برد. همچنین قادر به کنترل موردی (On Demand) و کنترل دائمی (On Access) می باشد.
همچنین این آنتی ویروس با ارائه رابط کاربری بسیار زیبا و امکانات پیشرفته بالا توانسته است نظر کاربران مبتدی و پیشرفته را به خود جلب کند.

sasan بازدید : 69 سه شنبه 10 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود MorphVOX Pro v4.3.13.22345 - نرم افزار تغییر صدا

MorphVOX Pro ابزاری مفید برای تغییر دادن صدای شما در یک بازی یا چت آنلاین می باشد و شما می توانید صدایی شبیه به کارکتری که در حال بازی با آن هستید داشته باشید. مثلا می توان برای یک زن هیزم شکن صدای یک راننده کامیون را گذاشت و یا برای یک شاهزاده صدایی شبیه به یک نوجوان را در نظر گرفت و یا مانند یک پهلوان نیرومند صحبت کرد! علاوه بر این می توانید با فشار دادن یکی کلید، ماوس و یا کلیدهای جوی استیک صداهایی مانند ترکاندن چیزی را ارسال کنید. در واقع با این نرم افزار می توان به ارتباطات آنلاین حالت شوخی و سرگرمی را اضافه کرد. شما با تغییر دادن صدای خود قادر خواهید بود تا سن، جنسیت و هویت خود را از دیگران پنهان کنید.

sasan بازدید : 65 سه شنبه 10 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود ParsKhan v1.0 - نرم افزار پارس‌ خوان، خواننده متون فارسی

با گذشت زمان، بر حجم اطلاعات متنی افزوده می‌شود. روزانه میليون‌ها صفحه وب حاوی اطلاعات جدید بر روی اینترنت قرار می‌گیرد. بسیاری از کتاب‌ها به صورت دیجیتالی ارائه می‌شوند. ممکن است روزانه چندین ایمیل به دست شما برسد و همه این‌ها در حالی است که برای خواندن هر یک باید برای مدت طولانی از همه کارهای دیگر غافل شده و به صفحه نمایش خیره شوید و متون را بخوانید.
پارس‌خوان، متون دیجیتالی را به صدا تبدیل می کند و حاصل تلاش 45 روزه‌ی تیم نرم افزاری آفتابگردان است، هدیه‌ای ارزشمند به پارسی‌زبانان.

sasan بازدید : 64 سه شنبه 10 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود TextAloud v3.0.26 - نرم افزار تبدیل متن به صدا

نرم افزار TextAloud، به کمک این برنامه قادرید هر متنی را به صدا تبدیل کرده و آن را به صورت یک فایل صوتی مانند MP3 در کامپیوتر و یا دستگاه MP3 Player خود گوش دهید. TextAloud از برجسته ترین برنامه های گفتاری است که قادر است صداهایی ویژه و مهیج (در چندین زبان مختلف) مانند ATT، Cepstral، NeoSpeech که از بهترین گفتارهای کامپیوتری به شمار می آیند را برای کامپیوتر تان فراهم کرده و در دسترستان قرار دهد.
TextAloud از تکنیک تلفیق یا ترکیب صدا برای تبدیل متن به گفتار استفاده می کند. این برنامه قادر است متن ها را از ایمیل، صفحات وب، گزارش کارها و نظایر آن خوانده و با صدای رسا در کامپیوتر پخش کند. TextAloud همچنین قادر است آنچه را که به طور روزانه برای تان می خواند را با فرمت MP3 یا WMA ذخیره کند تا شما بتوانید آنرا به صورت یک پلی بک (مدیای قابل پخش) در PocketPC , iPod و در تلویزیون هایی که دارای گزینه Tivo's Home Media Option هستند گوش کنید.

sasan بازدید : 90 سه شنبه 10 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود Text Speaker v3.17 - نرم افزار متن خوان

این نرم افزار قادر است تا هر متنی را با یک صدای طبیعی به صوت تبدیل کند. Text Speaker می تواند اسناد شما را با صدای بلند، واضح و مانند صدای یک انسان برایتان بخواند و یا آن ها را به فایل های MP3 تبدیل کند تا قادر به گوش دادن به آن ها در هرمکانی، باشید. Text Speaker از زبان های انگلیسی، فرانسه، آلمانی، اسپانیایی، لهستانی و زبان رومانیایی پشتیبانی می کند. زمانی که کامپیوتر شما قادر به خواندن متن نمایش داده شده روی صفحه نمایش با صدای بلند باشد، به راحتی قادر به غلط گیری و کاهش اشتباهات تایپی خواهید بود.

sasan بازدید : 82 سه شنبه 10 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود Dragon NaturallySpeaking Premium v11.0 - نرم افزار تایپ متن و اجرای دستورات کامپیوتری از طریق صحبت کردن

اگر دوست دارید دنیای دیجیتالی تان را از طریق صدا کنترل کنید می توانید از نرم افزار Dragon NaturallySpeaking Premium استفاده کنید. بدین صورت کارهای شما به سرعت 3 برابر بیشتر از تایپ کردن انجام می شود. هر کاری که می خواهید انجام دهید کافی است به کامپیوترتان بگویید تا برای شما انجام دهد. ساخت مستندات، فرستادن ایمیل، کنترل برنامه ها و استفاده از اینترنت تنها از طریق صحبت کردن قابل اجرا می باشد. Dragon به شما کمک می کند تا استرس کمتری داشته باشید و در کارهایتان موفق شوید. کافی است از ضبط کننده ی دیجیتالی صدا استفاده کنید و سپس صدای خود را به کامپیوتر منتقل نمایید. واسط کاربری این محصول قابلیت های استفاده ی بیشتری پیدا نموده است و بسیار آسان تر از قبل ویژگی ها و توانایی های این محصول را یاد آوری، پوشش و در دسترس کاربر قرار می دهد. Dragon توجه کاربران را به فکر و ایده شان جلب نموده و خیال کاربر را از ماوس، صفحه کلید و صفحه نمایش کامپیوتر آزاد نموده است. نسخه ی 11 این محصول نسبت به دستورات صدا پاسخ های سریعتری می دهد و دستورات جدیدی در زمینه ی time-saving ارائه نموده است. سرعت باز کردن برنامه، دستیابی به پنجره ها، حرکت در بین پنجره ها، جستجو در اینترنت و ... از طریق صدا سریعتر و آسان تر شده است و در نتیجه کاربران به راحتی و با سرعت هرچه بیشتر می توانند به اجرای برنامه های خود از طریق کامپیوتر بپردازند.

sasan بازدید : 70 سه شنبه 10 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود I Screen Recorder v8.0.0.2200 - نرم افزار تصویر برداری از صفحه نمایش

نرم افزار I Screen Recorder، ابزار قدرتمند تصویربرداری که به کاربران اجازه عکس گرفتن و ضبط فیلم از محیط سیستم را می دهد. این نرم افزار همچنین قادر است از هر لحظه ای در دسکتاپ شما عکس با فرمت های BMP یا JPG تهیه و با بهترین کیفیت ممکن ذخیره نماید. گاهی اوقات می توانید به راحتی حتی از فیلمی که تماشا می کنید عکس و یا فیلم تهیه کنید و یا می توانید توسط این نرم افزار هر صفحه که در اینترنت می بینید را فیلم بگیرید. همچنین این نرم افزار در ضبط از کارت تلویزیون صدای موجود را بنا به ضرورت، ضبط می نماید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار I Screen Recorder v8.0.0.2200:
- قابلیت دستیابی سریع به ابزار تصویربرداری
- استفاده از کلیدهای میانبر
- انتخاب قسمت های مورد نظر جهت ضبط
- توانایی ضبط عکس و صدا
- گرفتن عکس و ویدئو از وسایلی مانند وب کم، تلویزیون و ...
- انتخاب ویژگی های هر وسیله تصویربرداری
- تعیین حرکت در هنگام تصویربرداری
- قابلیت اعمال شارپ، روشنایی، تغییر سایز، چرخش و ...
- ذخیره عکس ها در فرمت bmp و jpg
- تغییر نام اتوماتیک تصاویر گرفته شده
- اشتراک عکس ها و فیلم های گرفته شده توسط ایمیل
- و ...

sasan بازدید : 78 سه شنبه 10 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود OneClick Video Capture v7.0.11.84 - نرم افزار ذخیره سازی فیلم در حال پخش

در حین تماشای یک فیلم ویدئویی هستید یکی از صحنه های این فیلم بسیار زیبا است اگر بخواهید این صحنه را داشته باشید چه کاری می کنید؟ نگران نباشید ما به شما یک نرم افزار برای تصویر برداری از روی فایل های ویدئویی معرفی می کنیم. یک از عالی ترین نرم افزارها در این زمینه برای برطرف نمودن نیاز کاربران، OneClick Video Capture می باشد. بهره مندی از واسط کاربری کامل و توابع تصویر برداری قدرتمند این نرم افزار را مناسب برای هر کاربری می سازد. تنها با چند کلیک می توانید تصویر یا ویدئو را از روی سایر ابزارها مانند تلویزیون  یا DV برداشته و سپس فایل های بدست آمده را به پنجره ی مرورگر این نرم افزار وارد کنید. به علاوه این نرم افزار از تابع تشخیص حرکت جدیدی برخوردار است. شما به عنوان کاربر می توانید در یک لحظه، تصویر برداری کنید، ایمیل بفرستید، برنامه ها را اجرا کنید، FTP را به روز کنید و ...

قابلیت های کلیدی نرم افزار OneClick Video Capture v7.0.11.84:
- تصویر برداری از روی ابزارهایی مانند وب کم های یو اس بی، تلویزیون یا DV به صورت همزمان
- بهره مندی از تنظیمات حساس و حالت هشدار
- تصویر برداری به کمک  hotkeyها
- تنظیم ویژگی برای هر ابزار تصویر برداری
- پشتیبانی از فایل های ویدئویی با فرمت AVI
- فایل های ویدئویی خروجی با سایزهای قابل تنظیم
- ضبط ویدئو و صدا
- پیش نمایش و ضبط فایل ها یویدئوی در مرور گر فایل  
- روی هم گذاری متن یا bitmap
- و ...

تعداد صفحات : 14

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 146
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 75
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 110
  • بازدید ماه : 323
  • بازدید سال : 2,325
  • بازدید کلی : 26,152